Kai vilosius tietää että vain eta-alueilta saa nikotiinillisia hommata? Muuten voi tulla penalttia tullilta ha poliisilta..
Printable View
Kai vilosius tietää että vain eta-alueilta saa nikotiinillisia hommata? Muuten voi tulla penalttia tullilta ha poliisilta..
Se oli eka sekä vika kerta, en ajatellut sitä yhtään..
Itse peruuttaisin jos vielä ehtii
Hiukan myöhäistä, ne kypsyy jo mun patterilla
Et vissiin sitten ihan tänään niitä ostanu :D
Tuli tänään..
Tommosen Aspiren dualcoil clearon emännälle ja vaihteeksi pari uutta makua Esmokelta testiin :banghead:
dna30 piiri :wheee:
Pakko oli ostaa toinen 4paikkainen laturi kun rupee olemaan noita akkuja sen verran paljon joten ostin Puffilasta LUC V4 laturin Nitecore i4 kaveriks.
Pari pulloa harvest berryä ja muita capellan tiivareita esmokelta
kuhan saadaan aikataulut kohdalleen niin vaihdot suoritetaan foorumilaisen kanssa
microstick ja mini homokiva mulle :)
Cloud9 vapingiltä nano kitin.
Edit: Vapeonilta tiivareita, french vanillaa ja swaggeria.
Onneks Fast tech mäheltää mun tilauksen kanssa, niin kerkesin perumaan sen. Alkoi jo oikeestaan vituttaa et tuli tilattua taas jotain tavaraa minkä kanssa saa säätää ja tapella :antismoke:
Samalla rahalla saa kuitenkin joko yhden loistavan tai 2 toimivaa vekotinta...
2mmø x1mm magneetteja 50kpl:laugh: Ja syy tähän on, että ostin eilen biltemasta tämmösen
Tarkkuusruuvitalttasarja, 33 osaa - Biltema
Eikä siinä ollutkaan pitimessä magneettia tana. Noissa magneeteissa on 130gr "teho", joten luulis prkl yhden irtopalan siinä sitten pysyvän!
Akkula.fi:stä 2kpl
18650 LiMn IMR Efest 1500 mAh
Tuotenro: 1324501500 Valmistaja: EFEST
Eilen FastTech USB-laturi suojapiirittömille 18650 akuille ja kikkipiiri.
13.01. Aito tuoteväärennös Chi You eBaysta 22,88€ laitettu postiin 22.01. ja kontti laivaan Hongkongista 03.02.
House of modsilta parit driptipit.
yhden lähettilään :D
ambassadeur :thumbsup:
Ambassadeur :thumbup: