Anteeks. En mä voi sille mitään
Printable View
Hyvänä esimerkkinä partakoneet,jos saa terää/verkkoa niin maksaa lähes saman kun uusi kone.Lainaus:
olen kuullut samanlaisia juttuja muistakin kodinkoneista
Minäkään en saa pölynimuripusseja kuin yhdestä paikasta[emoji53] se kyllä ottaa vähän pattiin....
Varmaan loppuhuipennus tälle suodatinkeissille oli kun (pistin merkille jo kesällä että suodattimet loppu Verkkokauppa.comista ja sittemmin nekin "poistuneet valikoimasta") laitoin OBH Nordicalle viestiä tästä asiasta kun niiden verkkokaupassa ei tuon suodattimen kohdalla ollut edes että "tilaustuote" vaan "ei saatavilla". Asiakaspalvelija ei osannut sanoa onko niitä enää tulossakaan vai ei, vastaus oli tyyliin että "eiköhän niitä taas sinne verkkokauppaankin tule", on se kumma kun ei viitsi edes selvittää onko ne suodattimet tuotannossa vai ei, niin tietäisi odottaako vg-mähmän keskellä vielä vai ostaako uuden ilmanpuhdistajan. Joka muuten on todellakin eri merkkiä...
Toi on just niin tota,että siirretään vastuu itseltä pois myynti hommissa...ainakin tietyissä puljuissa[emoji53] toki sitä tapahtuu muuallakin työelämässä.Mä olen aina ottanut vastuun omista hommista ja kun sen tekee hyvin niin ei tartte hävetä eikä selitellä[emoji36] poikkeuksena tulee varmaan ensi talven auraushommat[emoji38]
No juu..voin joskus laittaa, saattaa 1kpl olla itsellä tallessa.Olen tehnyt muut taulut lahjaksi[emoji4]
Moikkuli petsku pitkästä aikaa[emoji2]
Jaa toi pömpeli. Meinasin itsekin hommata tuon viime keväänä. Jäi hankkimatta. Vilkases tuo: OBH Nordicalta kaksi uutta ilmanpuhdistinta :: OxygeniumSamaa laitetta myydään jenkeissä siis: Coway ap1512hh. Tolla kun hakee, niin löytyy suodattimia ainakin tuolta:
Amazon.com - Coway Replacement Filter Pack for AP1512HH - Air Purifier Replacement Filters Toimituksista en tiedä mittään.
Toivotaan että sitten kun sulla tulee aika suodattimen uusimisen niitä olisi taas saatavilla. Nyt niitä ei ole saanut ainakaan pariin kuukauteen, sitä voi sitten vaan arvailla että tehdäänkö niitä edes enää vai onko tämä vaan joku tilapäinen häiriö saatavuudessa. Mutta kusetusta sanon mä... Eikä tosiaan olisi eka kerta kun jonkun kodinkoneen kuluvaa osaa/pölypussia tms. ei saakkaan ostettua mistään. Omalle kohdalle ei ole ennen sattunut, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Olishan tommonen suodatin varmaan tosi hyvä, mutta on niin paljon muuta rahanmenoa ettei lompakko kestä[emoji51]
Kas, pitää varmaan kapinallisena laittaa vähän niksaa tilaukseen, että pääsee kenties rähjäämään tulliukkelille. Ompahan taas eriskummallista touhua.
Onhan se naamis...mä en kyllä uskalla nyt ainakaan niksaa tilata.Eiköhän tuo tuosta rauhotu, hope so [emoji53]
Jos ottas seuraavaks isomman määrän
Tökitään ampiaispesää eiks je ?
Uskoa... uhkuen tilasin minä
Mä perustan kohta litkukaupan [emoji13]
Mitä pirun viranomaisten säätämistä taas, viittaan siis tähän tuoreeseen Vapetalo-härdelliin. Herää väkisinkin epäilys siitä, että taustalta löytyy: 1. joku kateellinen kansalainen - tai samalla alalla toimiva yrittäjä, 2. DDR/Stasi-tyyppinen "palveleva puhelin" eli helpoksi tehty ilmiantomekanismi (oli aihetta tai ei) ja 3. tampio tullivirkailija, joka ei tunne nykyistä, käräjäoikeuden päätökseen perustuvaa käytäntöä. No, ainakin tämä hälinä muistutti siitä, että nikotiinia piti pistää tilaukseen. Tällä kertaa Vapetalolta.
Veikkaan vaihtoehtoa 1. Koska tuntuu aika oudolta, jos Vapetalon paketit ovat ainoita joita tullissa availtu sekä niksanesteitä takavarikoitu. Jos kyseessä olisi yli-innokas tampio tullivirkailija, niin luulisi hänen tutkineen muidenkin kuin vain yhden kaupan lähettämiä paketteja?
Voihan tässä olla taustalla vaikka mitä viranomaisten/tullin kikkailuja tai kokeiluja, ehkäpä joskus asiat selviävät miksi näin toimittu. Toivottavasti oli kuitenkin yhden päivän "tempaus" ja jatkossa niksat liikkuvat tullin läpi entiseen malliin...
3. vaihtoehdon puolesta puhuu se että heti seuraavana päivänä on taasposti kulkenut niksanesteineen normaalisti, kun kyseinen tampio ei ole työvuorossa (toivottavasti ei enää koskaan).
Hienoa muuten katsella telkkarista kotimaista sinihaalarillisten työstä reality ohjelmaa "tänäänkään emme saaneet yhtään rikollista kiinni"
Ehkä nuo eivät ole toisiaan pois sulkevia vaihtoehtoja, vaan kokonainen tapahtumaketju. Tällöin siis tarvitaan kaikkia seuraavia: 1. kettuuntunut/kateellinen tyyppi, 2. mahdollisimman vaivaton tapa tehdä ilmianto, ja 3. yli-innokas virkamies.