Mun mielestä naiset on paljon helpompia ymmärtää ja käsitellä kuin miehet. Elämä naisen kanssa olisi harmoniaa.
Printable View
Jaaha.
Jätkät, ei astuta nyt ansaan. Ruokkiminen kasvattaa!
Eihän tommosella tuhnulla tee mitään... Googletas "bullwhip" niin johan toimii. ;)
Elämä ilman naisia olisi helppoa, mutta ilman niitä lähes mahdotonta :)
Jokaanen nainen joka väittää että miehet on perseestä, ei vielä oo seurustellu mun kanssa tai on mun exä. :evil:
Vai oonko vaan saanu tarpeekseni siitä miesten aliarvioimisesta, morkkaamisesta ja perseilyn yleistämisestä? :glare: Ei sillä, ihan asiallisia osa (yksi [1]) eksistä on, eikä ne kaikki parjaa miehiä. Ei vaan oo kemiat kohdannu. :D
Mutta vitsiksihän tuo oli tarkotettu, eikä pitäny sen enempää ruveta ruotimaan. ^^
Naiset; "miehet on perseestä. No ei ne oo. Mut silti. On ne loppujen lopuks ihan kivoja".
http://weknowmemes.com/wp-content/up...on-240x180.png
Ärsyttää kun vamosta loppuu akku 8wateilla akku, protank 3:en kiinni. Oon vähän humallassa :)
JES!
Noin 1kk-vanha ego vv akku sano ittensä irti tänä aamuna. eikä edes ensimmäinen ongelma ko. akun kanssa. ensin oli nappivikaa (sain puffilta kuitenkin uuden napin sekä varanapin) ja nyt ei tulita enään ollenkaan... valo vain palaa, tulitusta ei kuitenkaan tapahdu. jääpä pikkasen kakkan maku suuhun näistä säädettävistä... Viitsiikö sitä edes ottaa enään yhteyttä puffille tämän akun tiimoilta? ehkä sitten kun vähän hermot rauhottuu... X-(
Eipä noi akut ikuisia ole joten en ottaisi yhteyttä... Tosin pitäis niiden nyt normaalisti muutama kuukausi kestää mutta joskus käy noin. :mellow:
Edit. Tjaah, jos on vähän tyyriimpi akku niin silloin ottaisin yhteyttä, mulla oli vaan mielessä omat eRollit ja niiden akut jotka maksaa huikeat 8 euroa kappale. :laugh:
ihan hyvä suoritus jos oikeasti kokonaisen kuukauden sait toimimaan. Nuo ego vv:t on niin susia rakenteeltaan että jopa kinukkien puolesta hävettää. Joyetech Twist/ Smok Winder/Vision Spinner tyyppiset pohjasta säädettävät egot on yleensä huomattavasti kestävämpiä yksinkertaisemman tekniikan ansiosta. Käytettynä ostetut Twistit ainakin mulla laulaneet jo pitkälle toista vuotta vaikka pinnoitteet kolhiintuneet puoliksi poies eli kolhujä nähneet ihan kiitettävästi.
Viikko sitten tilatut el torot ei tullu. Loppu litkut kesken. Ainoastaan jotain helvetin pahaa liquan suklaata löyty kaapista. Pitää ottaa opiksi.
Junassa pohjoiseen. Vr on savuton.. hip hip hooray. Eikä saa nukutuksi..
U-can jäi autoon mutta en uskalla hakee sitä koska siellä on pimeetä ku peikon perseessä X-(
Perkele että pitää olla tyhmä. Ostaa miniläppäri vaikka tarttis oikeesti lukulasit :facepalm:. Eihän tästä ota mitään tolkkua ees selvinpäin...
Kannattaa tarkastaa paikat, ettei ole perhosia piilossa. :crying:
Liite 11649
Toihan on tavallaan aika söpö... <3
Edit. Suomessahan ei tuon kokoisia perhosia ole, mutta kyllä jotkut yöperhoset on siipienväliltään varmaan 7cm... Kammosin niitä aina kun ne tuli valon perässä kun yöllä meni tupakalle, kerran juoksin kiljuen palavan tupakan kanssa sisälle kun sellainen lensi mun päähän. Tosin mä luulin sitä lepakoks. Lepakot on kamalia kun tuntuu välillä että ne lentää päin vaikkei se mahdollista ookkaan. Ei olis mitään järkyttävämpää kuin hiuksiin takertunu lepakko.
Tilasin VTR modin ja nyt kestää ennenkuin saan paketin postista haettua koska sunnuntaina ei posti auki ja maanantaina pyhäpäivä:mad:
Hyi kauhee, oon kanssa tietoinen tosta että lepakot voi törmätä valkoiseen ja miettii että onko hiukset tarpeeks vaaleet... TAI NAAMA! :eek: Joskus tyttöjen kanssa mökkeiltiin eikä meinattu uskaltaa mennä huussiin kun siellä oli ihan törkeesti lepakoita. Aikamme kun kärsittiin, tehtiin tummista vaatteista naamiot niin että jäi vaan pieni kurkistusrako ettei ne lennä meidän valkosiin naamoihin. :laugh: Ei varmaan moni voi kehua juosseensa suviyössä farkut/hame päässä kirkuen kuselle :thumbsup:
Aikoinaan teinipoikana oltiin isän kanssa kalareissulla Turun Mussalossa, missä oli vaunupaikka. Oltiin myöhään kalassa ja käytiin myöhäsen safkan jälkee koisiin, mutta kumpikaa ei saanu unta joten päätettiin lähteä kummatki ns "yläkerran" veskille kuselle (eli näitä yleisrakennuksen vessoja), kun ei oltu jaksettu reissusta tullessa vie kemiallista WC:ta laittaa kuntoo.
Faija oli tullu jo vessasta ja veti kessua pihalla, ja ite tuli yleisrakennuksesta ulos, ja nopeasti näin silmäkulmassa vaan jotain hiton isoa; semmonen 25-30cm yökkönen lens suoraa mun päähän :laugh: Hyi vittu että sain slaagin, melkein hyppäsin takas sisälle piiloon sitä! Siinä se sit pyristeli hetken ilmassa ja liihotti takas pimeyteen, olivat yökköset porukalla kerääntyneet pihavalon ympärille. Aamulla oli pakko tarkastaa paikalliselta hyönteisasiantuntijalta ja kyllähän tuollaiset ihan mahdollisia ovat, vaikkakin harvinaisia. Hyi helevetti!