Varmaan jännä maku[emoji38]
Printable View
Ei kai höyris jo mennyt, se taas kohta hermostuu [emoji38]
Höpö höpö[emoji38] nesteitä tässä vaan vaihdellaan[emoji9]
Mää oon suosittu... Eiku nesteet siis... Eli höyrylitkut [emoji56]
Meno ku viikonloppuna taas [emoji106]
No...ai niin sehän on kiellettyä täällä[emoji51]
Saa kai sitä vitsailla[emoji4] mä olen tämmönen kuten tiedätte.Aina yksi pervo pitää joukossa olla[emoji8]
Voi jummi sun kanssa ässä[emoji38]
oot jasso just hyvä noin..mitn kuvia tartte[emoji9]
Taajuus? Multa menny ohi? Kertokaa? Nythetimulle!
Mä meen nyt kattoo onko koulua tulossa,heips[emoji8]
Ei mitään viestiä ole koulusta tullut[emoji15] no ei sitten...
On siitä hyötyä erittäin paljon (ja kannattaa katsoa että se on riittävän suurille neliöille tarkoitettu), meillä loppui ikkunoiden ja pintojen elmukelmuuntuminen alkuun kokonaan. Teki työnsä helvetin hyvin, huomasi siitä että hepa-suodatin oli ihan painava vetisestä vg:stä, ja se valui sitä monta sanomalehdellistä kun kerran sitä saunassa kuivattelin. Ja sitten päästään siihen vittumaiseen juttuun, eli tuon mallin hepa-suodattimen suositeltu vaihtoväli oli muistaakseni puoli vuotta tai vuosi. 4kk niin raskaassa "epänormaalissa" käytössä kuin meillä heikensi jo sen tehoa, ja puolen vuoden kohdalla suodatin oli ihan finaalissa. Ei siinä mitään, ei kun ostamaan uusi. Mutta kun ei tuohon saatanan Verkkokaupan alesta ostettuun ja nyttemmin jo myynnistä poistuneeseen paskaan saa yhtään mistään ainakaan tällä hetkellä suodatinta! Eli sama kuin joskus joidenkin pölynimureiden kanssa että niihin ei meinannut saada mistään pölypusseja...
Eli hommaa ihmeessä, suosittelen erittäin lämpimästi, mutta pidä huolta ja vaikka kysy varmuuden vuoksi että saako siihen suodattimia helposti jatkossakin. Tai valitse sellainen malli jossa pestävä suodatin, niitäkin kai on.
No tuo on kyllä pyllystä tuittu[emoji51] olen kuullut samanlaisia juttuja muistakin kodinkoneista[emoji53]