Miettinyt et pitäiskö ostaa joku hypesubohmclearo ja jonkun rta:n vois piiiiiiitkästä aikaa hommata. Kännykkää meen kurkkimaan suoraan duunista myllyyn. Meinaan tänään niillä pitäs olla sitä uutta sonyä näytillä.
Printable View
Oliko Ego One tankkiin joku rba pää myös ?
Ego one CLR ?
Jos ottaisi toisen Evic VTC minin tuon tankin kanssa
Perkule ku nukutti. Jos sitä lähtis kohta iltavuotoroa hämmästelemään. Onneks kohta on perjantai :)
Kait sitä voisi jotain tiivisteitäkin ostaa VG:tä maustamaan. Hyvin menee näinkin, mutta käy hitusen tylsäksi.
Absinttia ja DRY4 reseptiltä, mutta jotain muutakin ois kiva, onkos suosituksia cheffiltä sarjassa melkein-kuin-harvest berry?
Olisko FA Forrest Fruit Mix liki ?
Itse en oo maistanut kyllä sitä
Välkkyelämää osa 2: Hieno idea katsoa aamuviiteen asti Breaking Badia. Melkoinen pössis.
Kahvitauko...hitsi mikä pvä[emoji4] meitsi vetää marjoja ja rahkaa[emoji36] näillä selviää kotiin asti!
Paha sanoa, kuin ei vielä tiennyt.:D
Pisti vain silmään nuo tuotekuvaukset.
Työpvä takana ja lohi menossa uuniin[emoji39] tuli myös vapetalolta tiivarit,ai että on nannaa kokkailla tänään!! eipä ole aikoihin ollut näin mukavaa maanantaita ja kyllä[emoji2] aion jatkaa positiivisuuden aaltoa.Kaikki on paljon kivempaa[emoji8]
Onkos vapetalon niksatilaukset pistettävä jäähylle tullin intoilun takia?
Mikäs tuittu sua noin niinkuin vituttaa[emoji51] ?
Miru, no tulli vituttaa. :banghead:
Tulliin jäämistä seuraavana päivänä lähetetyt meni ongelmitta perille niksoineen, eikä tullin avaamistakaan lähetyksistä kaikista oltu nikotiineja viety. Huomenna pitäisi selvitä lisää. Viron suunnasta toimittavan kaupan nikotiineja oli kuulemma kanssa jäänyt tulliin.
Suomen valtion yltiöpäinen holhous? Joku ihme saanu tullin aktivoitumaan, kohta tilataan nikotiiniampulleja ja esitäytettyjä kartoja [emoji20]
No kävinkin lukemassa tuolla noista ja voi jumalauta pakko sanoa[emoji35] ja mun pvä on ollut niin hyvä tähän asti[emoji53] mulla on kyllä ainakin huhtikuulle saakka niksaa, mutta uskaltaako enää tilata[emoji51] oih ja voih!
Ans kattoo mullekin pitäisi niksaa tulla
Laittaako papan kävelee tullii asti [emoji8]
No paskan lykkäs. Mulla on joku 70ml niksaa jäljellä. Piti tänään räväyttää pullo tilaukseen, mutta taidan kanssa ootella hetken.
Toivon todella, että loppuu toi homma,ei mulla itselläni väliä, mutta ne muut ketkä olisivat aloittelemassa höyryttelyn niin heidän puolesta harmittaa[emoji53] tosi vanha pappa kyseli multa yksi pvä näistä vermeistä ja mä vaan mietin ettei tuokaan raukka ehdi tätä aloittaa, koska oli niin tietämätön kaikesta ja sanoi ettei ymmärrä nettiäkään.Jos mulla olisi ollut aikaa...olin siis töissä niin kädestä pitäen olisin jeesannut[emoji36]
Laskeskelin äkkiä, että mun pakkasessa oleva 0,5l 100mg niksaa riittää 25 vuodeksi, kun niksat 0,2mg ja nesteenkulutus 10l/v:laugh:
Tuitulle kyssäri, onko siitä ilmanpuhdistimesta ollut apua, jonka silloin muutama kuukausi sitten hankit? Alkaa nuo pilvet oleen sitä luokkaa, että pitää siirtyä kohta ulos höyryään jos ei keksi jotain muuta ratkaisua:)
Eipä sillä, kyllä tämä asia on tiedetty jo tovin ja tottahan se vituttaa, mua ei mitenkään älyttömästi, mutta näillä mennään eikä marinat enää auta.Sellasta [emoji51]
Iltaa kaikille. Mitä kuuluu?
Ihan hyvää kuuluu höyris[emoji8] pesin kissojen hiekkalootan ja kahvittelin.Kohta pitää koneelle mennä katsomaan koulu juttuja.
Tekasin vähä tiivaripohjaa... 200ml [emoji13]
Kohta pitää mennä nukkuu.
Mä tein piparminttua 100ml kun en enempää jaksanut.Huomenna lisää, kyllä tää on niin hyvää[emoji39]
Hihiii
Haahaa
Ny se sekos [emoji87] [emoji85] [emoji86]