Jumalauta eki heränny koomasta?
Printable View
Jumalauta eki heränny koomasta?
Terve jasso[emoji9] mä olen miettinyt itelleni konsolia, pleikka 3 tai 4 kumpi parempi?
Uusi fallout on kuulemma ps4 versiossa lukittu 30fps tilaan, koska xbone ei kykene toistaan 60fps ja bethesta on liian vitun perseestä tekemään ps4 versiota erikseen.
Bethestan tuntien tarina on jälleen kerran pelkkää paskaa, animaatiot aivan vitun syvältä ja hahmot suoraan perseestä.
Naughty dogin pitäis ostaa sarjan oikeudet niin ehkä sitten saatas se oikea jatko-osa fallout kakkoselle.
Battlefield 4 Playstation 4 konsolille. No mun milestä se on hyvä ja jonku muun mielestä se on varmaan ihan paska. Mene ja tiedä.
Puhuttex te peleistä? Neljä maalia, 10 tikkua laudalla on hyviä,
Sadekelillä mylly ja tammi menee, jopa afrikan tähti...
Korttipelien Kuningas Pidro on kunkku :)
Juujuu, siellä asti. Oli varmaan paremmat kelit ku täällä.
Voi ku ihq [emoji173]
Mun pitää vielä miettiä..mut nyt meen jatkaa siivouksia[emoji1]
PS4 ja Bäfä4 on namia, reilut 1300h takana, hyvin on viihdytty, useimmiten tutussa porukassa pelataan, höpistään ja parannetaan maailmaa.
Uus änäri on jällen kerran pelkkä rosteri päivitys, joten seuraava peli jonka ostan on uus F1 ja sitten Last of us 2 joskus vuonna 2080 luvulla
ite oon vähä harkinnut tota project carsia
kolmosella on kaikki pelit, nelonen on ollut massiivinen pettymys ja hardware oli jo valmiiksi muinaista kun se julkaistiin.
Kuitenkin, jatkossa kaikki tulevat pelit on tehty neloselle ja ps3 on ihan tiensä päässä.
Joten PS4 pitää ostaa jos meinaa sohvalla uusia pelejä pelata, tai sitten Xbox one, mutta se on vielä huomattavasti nelosta heikompi suorituskyvyltään, joten uskoisin PS4 olevan tämän sukupolven konsoli, vaikka paska sekin on.