Sähän kuulostat mainokselta [emoji1]
Itse väänsin tänään ison salaatin ja kunnon piffit [emoji173]
Kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia ja jäävuorisalaattia [emoji12]
Printable View
En oo syöny perunaa reissun jälkeen. Lihansyöjä nääs, kasviksia ja lihaa [emoji6]
Mä lisään salaattiin aina paljolti pinaattia, koska rautaa vitamiineja.Sorry tein sen taas[emoji16] en voi itselleni mitään!!!!
Oliko se muuten joku ostos-tv missä aina mainostettiin kaikkea ja lopussa tuli..eikä tässä vielä kaikki? vieläkö niitä pyörii telkussa? mikä se oli se styroksinen haudutus pata?
Ai stana[emoji38] sehän se olikin!!! voi luoja mitä vitsejä siitäkin taannoin väännettiin ja sitten oli Simo ja kaikki maksoi vain ysiysi [emoji38]
On oikein suunittelun riemuvoitto. Sen sijaan että valmistaisit ja söisit ruoan heti, voitkin näppärästi antaa sen muhia pesässä kolme varttia. Luontokin kiittää sitten muutaman tuhannen vuoden päästä, kun pesä on maatunut.
Hitto teemalta tulee välillä nostalgia pätkiä menneiltä vuosilta, niitä on kiva katsoa ja tulee paljon muistoja mieleen[emoji4]
Mä taidan nyt luovuttaa ja painella vällyjen lämpöiseen syleilyyn.Eilinen valvominen verottaa pahasti ja huomenna pitää olla skarppina töissä.Öitä kaikille [emoji8]
Kai se tarvii koittaa alkaa kohta nukkua että jaksaa 5 aikaan nousta.
Päivävuoro eli kasiin pitää aamulla, sitäpaitsi Silta alkaa kohta [emoji173]
Höpö mihinkää maate mennä
Huuruille korkeintaa
Kokoajan mä huuruan
Saanks määki mennä ?
Tarvis taas parit kekkulit sekoittaa nestettä valmiiks
Ei löytynyt Blood Moonia taivaalta. Paskan möivät.
Huomenta, hyvin nukuttu yö takana ja kohta töihin[emoji2] meni kuu ohi meikäläiseltä!
Ps.Miru on tosi hyvällä tuulella, tästä tulee mahtava päivä[emoji173]
Niin ja huomenta Miru, mistäs noin hyvälle tuulelle on herätty? ;)
Selleri ja aurajuustodippi <3. Selleri oli ainoa mikä jäi ot:n 5-6 sivun selauksesta mieleen. Niin ja huomenta. Pitäiskö ostaa kännykkä vai vaporoinaa synttäreiden kunniaksi. 18 tuli taas monennen kerran täyteen.
Maanantait on kivoja kun kohta on taas viikonloppu. Välillä tuntuu ettei oo muita viikonpäiviä ku maanantai ja perjantai :wheee:
Oho
Lumisusi on kuulemma tulossa rapakon yli nyt
Mikäs modi lähtis vaihdossa lahjoituksena ?
Hirveen kivasti alkoi maanantai, kun Aktian kortit eivät toimineet, tankkaa siinä sitten autoa.
Aina pitää olla käteistä taskussa :teaching: Mulla nimenomaan taskussa, en omista rahamassia.