Ei tuu mieleen biisi. Mä voisin nyt aiheessa pysyaksemme vaikka humuttaa omaa pluidireseptiäni, joka onnistui jälleen loistavasti! Pitkästä aikaa mukavaa litkua.
E. Jes, pimeyden voimat karkoitettu!
Printable View
Ei tuu mieleen biisi. Mä voisin nyt aiheessa pysyaksemme vaikka humuttaa omaa pluidireseptiäni, joka onnistui jälleen loistavasti! Pitkästä aikaa mukavaa litkua.
E. Jes, pimeyden voimat karkoitettu!
Särky jäi,:yeah:ei käynyt keiju:mellow:mutta eipä kyllä keijokaan.:evil: Mielestäni aivan hyvä kompromissi.
Pottulan paketti ja Seventh Wonderin live dvd. Ihana tiistai.
Tänään oli kaksi näyttötutkintoa, molemmista läpi ja täydet pisteet[emoji2]
Tämä foorumi ja porukka täällä. :thumbup:
Yksi suuri este kohti ammattitutkinnon suoritusta ylitetty. Tätä hetkeä stressannu jo monta kuukautta. Illalla saatan narauttaa Sandelssin auki :cheers:
Lääkärismiehen pihaa pitää mennä hoitamaan ensi viikolla kun on matkoilla hän ja juuri silloin tulee risu ja haravointiroskalavat paikalle. Mulla on taas selkä ollut tosin huonona mutta lääkäri otti ja soitti samantien mulle reseptit särkylääkkeisiin niin että riittää (yhteensä 300 tablettia ja kahta eri sorttia) ja tosi hieno homma niin, kun on meinaan sen verran paljon edullisempaa saada reseptillä panadolit ja se toinen reseptilääke on sellainen että ei sitä saakaan ilman reseptiä. Hyvähyvä!
Mä olin kiinteistönhoito hommissa yhdessä suuressa kauppakeskuksessa ja oli jo sovittu että oppisopimusta lähdetään tekemään. Harmi vaan että kaksi päivää ennen kuin piti uusia määräaikainen sopimus taas niin vapaa-ajalla onnistuin telomaan olkapääni leikkauskuntoon ja siihen kaatui se homma... Ei aina voi voittaa, eikä edes ihan joka kerta :blink: Vaan tsemppiä sulle mielenkiintoiseen työhön :thumbup:
Kiitos benji[emoji2]
Työpäivä takana ja sunnuntai vapaata, vaimo ja lapset viikonlopun kyläilemässä anoppilassa. Jamesonia lasissa ja jokunen Kukko jääkaapissa, illan ohjelma on auton laittoa ja kalsarikännäilyä:laugh:
Paronin riistovillaa taas saatavilla. :yeah:
Ensi viikolla pääsee testaamaan, onko aika kullittanut muistot, eli oliko hyvää vai nou.
Tiedättekö sen tunteen, kun työporukasta lähtee se sälli kävelemään joka tappaa koko ilmapiirin työpisteestä? Jätkä tulee taukotupaan niin juttelu loppuu kuin veisellä leikaten, ei paljoa vitsiä enää heitetä... Työnjohto sanoo että ei sille minkään voi, ei pysty tekemään siirtoa... koittakaa ny vaan pärjätä. No nyt se sitten lähti :wheee: :wheee: :wheee: :cheers: On sitä saatana vuosia jo kärsittykin!!