Nyt kävi niin että meni Aspire CE BDC ilmeisesti alussa hieman väärille kiereteille poropeukalo kun olen. Tiivisterengas hajos ja lähti irti siitä pohjaosasta.
Onko teillä myynnissä nuita kierteiden tiivisterenkaita vai mitä lie ovat nimeltään?
Nyt kävi niin että meni Aspire CE BDC ilmeisesti alussa hieman väärille kiereteille poropeukalo kun olen. Tiivisterengas hajos ja lähti irti siitä pohjaosasta.
Onko teillä myynnissä nuita kierteiden tiivisterenkaita vai mitä lie ovat nimeltään?
Atomo tuli päivässä, kiitokset. Ei mitään muuta valittamista kuin se, että RSST ei mahdu ruuvautumaan kiinni :(
Ei muutakuin adapteria päähän. Eilen viimeksi yritin ruuvailla adapteria pois, ja oli niin helkatin tiukassa, että 15min jouduin vääntää ja onneksi sain irti laittamalla nippusiteen ja vääntämällä 5min kun ei ollut pihtejä tarjolla :laugh: Noh nyt on rystyset paskeena sitte.
Pitää tuota vaihtoehtoa testata jos en saa myytyä.
Onkos noita 510-liittimiä tuloillaan? Piippurojekti kaipais pientä ja sievää...
Kun oon niin laiska, niin kysynkin täältä että voiko puffilta tilata kamoja eri nimellä ja eri osoitteella? Siis niinku lahjaks jollekin?
Nyt kun katsoin puffilta mikä tuo rsst oli niin sehän on karto. En tiedä mitenkä noi kartot toimii adaptereiden kanssa. Ainkaan minulla lambo 4.0 + adapteri + boge ei tulittanut. Toisaalta käytössä oli se 510-ego joten voi siitäkin johtua. Ehkä jos 510-510 adapteri tms voisi toimiakkin?
RSST: SMOK RSST korjattava/rebuildable tankkiatomisaattori SS - eli ei ole karto vaan ihan genesis-atomisaattori.
Veikkaan että toisinpäin, RSST:n liitin liian iso. Testasin huvikseni dripperillä ja protankin alaosilla ja ne ruuvautu ihan hyvin kiinni, RSST:t vaan ei.
Yksilöistä, kahta RSST:tä testasin :D Ilmoittelehan jos saatte mahtumaan niin hierotaan kaupat yhdestä irtopohjasta :P
Ystävällinen tonic aiko lähettää mulle yhden basen testattavaksi, niin ei välttämättä hirveästi tarvitse kaivella. Ilmoitellaan molemmin puolin :)
Nyt tais käydä niin että puffilta ostamani Smok Groove 2 battery venttas. Kyseessä ei ole edes vanha laite, mutta tänä aamuna kun höyryttelin niin yhtäkkiä alkoi laitteen sisältä tulla karmean hajuista savua ja akku alkoi kuumentua. Hetken odottelun jälkeen laite ei enää toiminut eikä vastaa lataukseen.
Tilasin tuotteen 25.2 niin onko minulla mitään takuita enää laitteessa?