Nelkku meni rikki nesteisiin kyllä
Onhan tämä kallimpaa pian kun röökääminen mutta sou what ? [emoji15]
Elämä on suhteellista [emoji4]
Printable View
Itelle riittää 10ml toista päivää pitkälle, joten en voi asettua asemaasi. Mut minkäs teet kun sitä menee :crying:
E: KAtotaan sitte kun noi mun nuuskat on loppu. Sit varmaan rupee kulumaan kun töissäkin höyryttelen.
Nukkumaan. Öitä
Jos setä pitäisi kesäloman ?
Haittaaks se ?
No pidän kummiski vaikka en sais
Ei stana tätä suvea, kahvia juodaan "iloista" sateen ropinaa kuunnellen. Puhelimen avattuani se ilmoitti, että sulle on yritetty soittaa klo 04.35, hitto, nämä yölliset soitot tietää yleensä huonoja uutisia. Heti tietysti viesti numeropalveluun, soitto oli Tuotantotalo W....ltä, onkohan tämä joku puhelinmyyntiin liittyvä? Jos on, niin aika mielenkiintoinen aika soittaa.
Lisäys 1: Elokuvien, videoiden ja televisio-ohjelmien tuotanto näyttäis olevan tuon firman päätoimialat. Vaikka ne ettisivät pääosan esittäjää johonkin elokuvaan, niin soittoaika on kuitenkin outo. :cool:
Setä äSsälle hyviä lomia, todellinen kesä astuu voimaan ens viikonloppuna, kun ukki ja mamma starttaavat reissuun.
Meikäläinen on vuodessa 11kk lomalla ja 1kk "töissä", työt alkavat samalla kellonlyömällä kuin mamman loma :D Mutta sekään ei haittaa, hyvä näin.
Tuotantotalo W on kuullut että ukki on 'toimettomana' 11kk vuodesta, joten iskee hyvään väliin. Ilmeisesti ovat kuulleet sun hyvistä ansioista aamu- ja päivävuoron töissä!
Ja huomenta munkin puolesta. Unet jäi taas väliin kun veli soitti huonoista uutisista juuri kun olin menossa nukkumaan. Siinä se yö sitten menikin. No toivottavasti tänään lyhyt päivä. Päätin kumminkin mennä sinne hammaslääkäriin. Joskushan ne hampaat kumminkin lähtee. Tankkaan just evästä että jaksaa olla loppupäivän syömättä.
Jospa siellä on ollut bileet ja tullut kännipuhelu..ei olis mitenkään tavatonta[emoji51] yksi ajatus vaan...niin ja huomenta! Täällä sataa vettä kaatamalla[emoji35] voi pökäle..taitaa tänä kesänä jäädä rusketukset haaveeksi.
No jos viimekesän auringon paisteesta ei tarttunut iholle mitään, niin tuskin tänäkään vuonna. Sen verran tiiviisti tulee vietettyä sisällä aikaa.. 6 min niin hammas lähtee. Prkl 😠
Toivottavasti säätiedotukset pitää paikkansa sunnuntaille. Pitäs vanhemman mukulan kanssa mennä kattomaan tRaumalle vähän motocrossia kun sain duunista ilmastiketit.
Hammaslääkäri kärsitty, onnex mulla on luottolekuri [emoji106]
Sama hammas hoidettiin vuos sitte jonku päivystävän räpellyksenä ja kesti aika tarkalleen vuoden. Nyt on matalampi paikka ja tuntuukin paljon paremmalta.
Noista viisaudenhampaista muuten, mulle sano samainen hammaslekuri ettei niitä muuten vaan pois oteta, yleensä siinä vaihees kun reikiintyy tai painaa muita hampaita. Monestihan ne joudutaan leikkaamaan pois kun juuret on miten sattuu.
Vittu ihanan kallista, puol tuntia ja 137,40€ [emoji33]
Sama. Hammaslääkäri kärsitty ja yksi hammas lähti pois. Reikiintynythän toi oli ja huonokuntoinen. Syystä lähti.
Hemmetti kun keskustan postissa on pitkät jonot. Huomaa kyllä että henkilökuntaa vähennetään.
Explosion at B.C. vape store was 'targeted attack': owner | CTV News mikähän meiniki se tuolla on ollu.
Kellon ympäri päivystetty tätäkin ketjua. Mitähän sitä seuraavaksi keksisi? Tässä porukassa tuskin on montaa bäfän pelaajaa (ps4)? ainakaan tähän aikaan. Enivei eilisistä tilauksista (5 kpl) on 2 jo laitettu postiin. Nopeeta toimintaa täytyy sanoa. Kuitenkin yöllä ne tilasin
Battlefield [emoji8]
no mutta eikös se ollu ihan paska?
ps4 on toistaiseksi ollut suunnaton pettymys. Ainoa hyvä peli koko masiinalla on Last of us remastered, joka on kirjaimellisesti kiilliotettu versio ps 3 pelistä.
En tiedä, mun pojat pelaa sitä [emoji38] mä pelaan kauhu pelejä[emoji106]