Pakko heittää vettä myllyyn
Mun automaaginen pumpulikääntäjä alias Kemp (230V 200A 1.15Ω 46000W) :antismoke:
Säädettä nestesyöttö ja voi käyttää 0.2-2.5mm kanthalia ja nestettä menee 15L toimii maastokäytössä myös agrikaattin perseessä :)
Printable View
Pakko heittää vettä myllyyn
Mun automaaginen pumpulikääntäjä alias Kemp (230V 200A 1.15Ω 46000W) :antismoke:
Säädettä nestesyöttö ja voi käyttää 0.2-2.5mm kanthalia ja nestettä menee 15L toimii maastokäytössä myös agrikaattin perseessä :)
Kyllä ne siinä pelittää missä muutkin akut (paremminkin jopa), kunhan pitää turvallisuusseikat mielessä ja käyttää laadukkaita LiPoja. :)
Itellä on AS-käytössä ollu LiPot jo muutaman vuoden, enkä kyllä nikkeliakkuihin ikinä enää palaa. Tosin ajan mittaan rupee laatuerot näkymään; Turningyn Nanot on aika pitkälti kun uudet, mutta jotkut "VB"-brändätyt pullistelee jo melkosesti, vaikka kevyemmällä käytöllä ovatkin olleet (ja kyllä, akkuja on ylläpitoladattu silloin kun eivät ole olleet käytössä).
Muija lähti aamulla muksujen kanssa, toivottavasti naapurin mummille uppoo 80-luvun hevipoppi :punk:
Liite 16085
joinasin viikko sit tinderiin, ihan testiks - 0 matchia. ei oo helppo olla ruma :eek:
H-Atty
:eek:
Todennäköisesti olet saanut tähänkin asti, jos tällä otannallakin jo alkaisi läski tummua, höyryttelijät kun ovat joviaalempia!
Minä en ymmärrä miten Vapeon voi myydä niksaa kun muut tanskalaiset putiikit väittää että niksaa ei saa myydä.
Joku samantapainen systeemi, kuin Nikotiinittomalla?
Lähetykset tulee kuitenkin Tanskan postileimalla...
Niksallisetkin ?
toinen osoite on tämä meinaa
Damperen.dk
Peder Lykkes Vej 582300 København S.Denmark+4531219598
Hyvin sopi toi ego2.pl muovitankin pätkä :) Nyt voi taas pössytellä huolella.
Vapor Freakilta saisi nyt muuten sitä uutta rebuildia, jolla pääsisi eroon NR-R-NR:stä. Taisi olla jonkin 39€.
Mutta toi 36mg pohja on aivan vaaleanpunaista :thinking: En ole kyl aiemmin moiseen törmännyt
Ei toki ole uutta että niksapohjassa on väriä, mutta noin punaiseen en vielä ole törmännyt... Tuskimpa tuo tappaa, keuhkoon vaan :cool:
Näin yön pimeinä tunteina tullut joskus mietiskeltyä, miksi ihminen (= lue meikäläinen) on niin tyhmä.
On löytynyt aikojen saatossa loistavat atot, johon osaa tehdä microcoil+pumpuli setupin ( tämä mun mielestä paras strupöia) vaikka silmät kiinni. Samoin on löytynyt näihin atoihin ja mun tarpeisiin sopivat putket.
Miksi helkatissa yllämainituista "täydellisistä kompoista" huolimatta pitää vielä kokoajan ostaa kaiken maailman kallista härpäkettä, periaatteella; jos tuo ato/putki olisikin vielä parempi kuin nykyiset :confused:? Kun ei ne todennäköisesti kuitenkaan ole nykyisiä parempia, mutta ostaa ja kokeilla pitää silti.
Silloin kun vielä poltin tupakkaa, niin eipä tullut kaupan kassalla ikinä mieleenkään että; hitto, kokeillaan sen normi sinisen L&M:n sijaan jotain toista merkkiä - jos se olisi vaikka "parempaa". Samaa merkkiä vaan poltettiin "tyytyväisenä" vuodesta toiseen :esmoke:
Miksi ei riitä loistavat höyryt, minkä ihmeen takia pitää metsästää niitä täydellisiä höyryjä? Kaikkeen edellä ja yllämainittuun on kai vastaus se, että tästä on tullut vakavasti otettava harrastus joka vie eikä vikise - ja silloinhan ainoa päämäärä on loputtomasti etsiä sitä täydellisen nirvanan tuottamaa kompoa...:lol:...?
Noinhan tuo menee, liha on heikko.:(
Taisi foorumilla aikoinaan joku mörkö vaikuttaa, joka oli tyytyväinen Ego-T:hen.
Puhumattakaan niistä muutamasta e-rölli kaverista :rolleyes: Tuossa juuri katselin Pusardon videon vaping militiasta ja loppa peleissä kuitenkin se on ihan sama millä höyryttelee kunhan höyryttelee eikä vetele tupakkia. Avopuolisolle olen hiukan kyllä kateellinen, tyytyväisenä vihdoin viimein kun sain sen "käännytettyä" höyryttelee ego tikulla ja evodilla. Löysi vielä perhana heti itselleen adv nesteenkin. Itse kohta kahden vuoden jälkeenkään en ole virallista adv nestettä löytänyt :facepalm:
Tosin osa tämän touhun hauskuudesta on kokeilla kaikkea ja testailla vehkeitä, kunhan muistaa pysyä erossa klooneista :evil:
Itsellä kyllä lähellä lipsua pimeälle puolelle tuon Flashin kanssa.
40€ klooni VF:ltä, oikea myy eioota ja tuo konsepti vähäsen mysteeri, tarvis testata ensiksi "demolla".
Periaatteessahan tuo on Spheroid, joka kyllä toimi, mutta mutta...orkkis kuitenkin kustantaa yli 100€ ja kun aidoista ei omiaan pois saa.
No jos toimii, niin pistän Ässälle jahka orkkiksen saa.
Tehköön siitä vaikka avaimenperän mulle, rupeaisi vaikka keräilemään klooniperiä.
Toi avaimenperä homma ei välttämättä huono idea :D Toinen samanlainen kuin spheroid on Atomizer «PROMETEY» niillä oli myös ato nimeltä axiom mutta jostain syystä se on poistunu valikoimasta, tai sitä en ainakaan äkkiseltään löytänyt. Onhan toi myyntihomma hiukan sellaista että omilleen et ainakaan pääse, hyvä jos edes postit saat kuitattua mutta toisaalta jos hyvä laite löytyy niin mikäs kiire siitä on eroon päästäkkään. Ei niitä poltettuja röökejäkään enää juuri saanu kuitattua takaisin ;)
Taitaa olla halvin tapa hommata 12 mg VPG:tä ostaa litran leka Inalta, ~40€.
Täältä voi tulla pia yks spede v2 myyntiin aikas halvalla :)
Jos en hukkaa rooman metsään sitä microstickin kanssa
E : ja sulatus jatkuu 2kk päästä oon lomalla ny :yeah:
Hellfire hybrid v2 £396 = 499.95€
Kauniisti ajateltu, mutta vaikka toimiva, en oikein ikinä tuohon tampaxin kostuttamiseen tykästynyt.
Jaahas, se olisi WVS-bileet tänään :wheee:Kaivetaan cowboy hattu esille ja Urho-oluet kylmästä pöytään :)
Onko kaikilla kerhon jäsenillä nämä pakattu mukaan?
http://www.allfancydress.com/images/...at-Mankini.jpg
Jassolla tietysti absintinvihreä.
Perkeleen jasso kun piti takaloosterin lukossa yöllä, ei päässyt kuokkimaan.
Tämä siis ENNEN kttd:n juhla-asua.
Olikos tuo tilannekuva etkoilta?
Maitoahan tuo vain oli, ei mitään muuta...
Jos se ottaa suuhun se tykkää, jos se nielaisee se rakastaa, jos se kurlaa niin se liioittelee ;)
Mikäs toi ylläoleva sitten oli?
"Ottaa siteen pois silmiltä"?