Ovesta saa hyvin tukea[emoji106]
Printable View
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...4f293b99ae.jpg
Omassani oli tuo ovi himpun korkialla vakio kummeilla [emoji12]
Tuli mieleen, kun kävin vanhuksilla niin faija oli ampunut peuran eilen aika lähellä tässä, kun niillä on tähystystorni ja kysyi jos haluisin lähteä kytikselle mukaan joku ilta.Aina kiinnostanut tuo touhu, mutta mietin onko liian myöhäistä alottaa[emoji53] puhetta on ollut monesti asiasta.
Kysy mitä vaan, kyl jasso-setä auttaa [emoji13]
[emoji38] ookoo ässä!! Mä en nyt keksi jassolta kysyttävää[emoji15] mut kerkiinhän mä viel....aikaa on.
Nyt on pakko saada kahvia ja höyryä[emoji39]
Hyvä idea
Voisi kans keittää pannun kaffia ja mennä terassille uudelle soffalle ottaa aurinkoo & huuruttelee
Mun pitääkin häippästä kylään, tuli puhelu jotta mustikkapiirakalle ja kahville mars[emoji2] se on moro!
Aina täälä on jotain lemmen- ja vihaleikkejä menossa kun vilkasee. Joskus ei oikein tiedä, kummat on kumpia.
Miksi ihminen kuolaa päiväunilla? Vai kuolaako sitä yölläkin mutta kuola kerkeää kuivua aamuun mennessä :confused:
Juu vähän on kylmää ja märkää. Taitaa oikeasti alkaa syksy tulla. Voi kaivaa kynttilät esiin ja sillai. Syksy on kiva, mitä nyt vaatii ehkä hieman totuttelua lämpötilan osalta.
Minusta on virallisesti tullut keski-ikäinen. Sattumoisin kotiin on nyt kertynyt epätyypillisiä tykötarpeita (koska mielellään mitään, varsinkaan ruokaa, ei heitetä roskiin), ja tänä viikonloppuna olen tehnyt vispipuuroa pakastepuolukoista ja ohrarieskaa. (Rieska = lättänä leipänen meikäläisten murrealueella.) Mitä seuraavaksi - pihlajanmarjoja ja nokkosteetä? Pakurikääpää ja mahlaa?
Pakuritee on hyvää
Eikös se ole terveellistäkin ?
Löysin kaapin perukoille eksyneen silverback pullon ja löin dripperiin, hyi helvata. Voiko olla että on menny pilalle? Ostin about 3-4 kk sitte.
Mä ylensöin mustikkapiirakkaa, kun kävin siskontytöllä kahvilla.Tsiisus voi olla ihminen turvoksissa[emoji51] mä maistoin joskus jotain pakuri juttua, mutta ei mitn mielikuvaa kokemuksesta, karseaa?
Sama kun alotin vihermehujen juonnin, ei kovin maukasta, mutta nykyään todella tykkään siitä [emoji39] ja on pirun terveellistä jos sellainen kiinnostaa.
Mimmost on vihermehu ?
Nokkostee siinä uusi trendi
Mä laitan inkivääriä,vihreä omena, varsiselleriä, puolikas sitruuna, kurkkua ja persiljaa.Paljon vitamiinia, hivenaineita,flavonoideja etc...ja toisen mehun teen porkkanasta ja aplareista[emoji4] sairaan hyvää, mutta ne pitää juoda heti, koska vitamiinit alkavat heti haihtumaan ja alkaa muodostua toksiinia jos seisottaa liian pitkään.
Kyllähän niihin voi heittää mitä vaan mistä itse pitää[emoji2] etenkin tässä iässä pitäisi viimeistään huolehtia omasta hyvinvoinnista[emoji51]
Voiko joku tosissaan tykätä selleristä :o
Kyllä mä tykkään[emoji15] ja puhdistaa elimistöä parhaiten kuonalta.
ed.ja tuo puolikas sitruuna juuri sen takia, että vie sellerin makua pois[emoji2]
Kyllä on ässä [emoji83] buahhaahaha!!!! olinko ees pelottava[emoji16]
Ok...en jeesustele kellekään mitä ja miten pitäisi syödä.Itse syön sitä mikä saa mut energiseksi ja iloiseksi.Huom!! viime aikojen väsy johtuu varmaan siitä, kun en ole mehuja jaksanut tehdä.Älkää tuomitko, kokeilkaa 2 vkoa niin huomaatte itse eron[emoji52]
Sellerihän on parhaita kasveja. Kädet haisee koulun lihakeitolta vielä pitkään käsittelyn jälkeen. Itekin tosin lähinnä smuutiin työntänyt.