Pitkästä aikaa maailma ei näyttäkkään niin synkältä.
Mä oon niin saatanan täynnä intoa. (huomatkaa että into on kirjoitettu pienellä) Jihuu!
Printable View
Pitkästä aikaa maailma ei näyttäkkään niin synkältä.
Mä oon niin saatanan täynnä intoa. (huomatkaa että into on kirjoitettu pienellä) Jihuu!
Viimein vitutus katoaa horisonttiin ja in vain niin hyvä olla:wheee:
-Täydellinen tyyneys.
Pystyn olemaan ilman tupakkaa. Nyt uskallan sen jo sanoa. Siinä on minulle "kaikki meni paremmin kuin odotinkaan" :thumbup:
Superi + 0.2ohm ato 7 viikkoo käytös 😮
Menny muuten useampi sata milliä läpi viikkojen aikana. Vielä ei suurempia väsymisen merkkejä ilmassa. Testi jatkuu [emoji108]
DUUNIA TULI VIHDOINKIN!
2 viikkoa, niin tulee uudet ulko-ovet tontille. Sit saakin tulla talvi :) Seinät falskaa enemmän ku noi...
E: Nii ja Alfa on taas huollettu! Uus ahtoletku, uudet kesäkumit (edessä oli jo sakoilla ja raskaasti), öljyt, polttoainesuodatin ja raitisilmasuodatin. TT thermoksen testasinkin tossa parina aamuna et pelittää. Senkin puolesta saa talvi tulla :)
Yippee! Löysin kätköistäni kahdeksan(!) 30ml:n pulloa Elysian E-Lixirsin "Mjolnir"-valmisnestettä :wheee:
Liite 28624
Suurin osa flindoista on tällä hetkellä itselleni juuri sopivaa 6mg-vahvuutta, mutta onneksi löytyi myös 3mg:n vahvuudella, jolla voin sopivasti blandata yhden pullollisen 12mg:n nestettä sopivaksi. Hamstrasin tätä keväällä Diablo Liquidsin loppuunmyyntialesta ja ehdin jo ihmettelemään, minne olin putelit jemmannut. Tämä on varsin mainio "chailatte"-maku, joka ollessani intialaisen safkan suuri ystävä istuu suuhuni enemmän kuin hyvin. Höyryttelin tätä keväällä Griffinistä, mutta kyllä nyt KF5:sta maistuu vielä paremmalta :smoke:
Mjolnirin lämpimän mausteinen maku sopii täydellisesti viileneviin syysilmoihin ja maistuu niinku tältä :p:
Liite 28625
Fuckin' yeah!
tipahti kayboXi varmaan seitsemännenkymmenennen kerran lattialle kun laturin piuhan päälle astelin, vielä ehjä :thumbup:
Se olisi sitten toiseksi viimeinen viisuri jätetty kuleksimasta, hiljalleen alkaa jomotuskin helpottamaan.:) Saas nähdä antaako hammaskeiju piparia tuosta hyvästä. :whistle:
Ei rimalle muuta kuin korkeintaa verilättyä :whistle:
Olishan se kiva ylläri saada hiukan pureskeltavaa iltakahville.:thinking:
e:Rössypotut on herkkua, nam
Huomaaks kukaan tapan sivun nroa JEEE[emoji83] Number of the beast jeah[emoji13]
Nyt äkkiä uudelle sivulle...
Ei päässyt vieläkään.. Seuratkaa minua pelastukseen, paetaan pimeyden voimia!!