Kaikkea sitä kaapin perältä löytyykin, 75 metriä 0.4 kathaalia :lol: saa muutamat vastukset vääntää...
Printable View
Kaikkea sitä kaapin perältä löytyykin, 75 metriä 0.4 kathaalia :lol: saa muutamat vastukset vääntää...
Tarvis kans ostaa jotain mutta en tiedä vielä mitä
Juu @mokki.com. pitäs ruveta pakkailemaan ja suoriutua coccelbyyhyn pikkuhuljaa mut tääl möksän parvella on kiva kölliä [emoji173]
Seuraavana kesänä miitti siellä ?
Älä nyt mun juttuja niin tosissaan ota. lähinnä meinasin että sana on netissä vapaa ja kaikki tänne soppii. On sitä tullut itekkin joskus ihan aktiivisesti pyörittyä siellä ja varmasti katekorioidun huru-ukoksi itsekkin. Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
Mä pidin vielä 3kk sitten irkkiä tappavan tylsänä luusereiden hommana joka on ku suoraan kasarilta, mutta sitten innostuin kun saatiin kokoon niin hyvä porukka. :D
Jaahas, nyt on käyty vanhempia moikkaamassa ja ulkona olis mieletön keli lähteä käppäilee..ihan vähän laiskottaa[emoji51] nyt olis hyvä hetki ottaa päikkärit.Minä en kykene irkissä olemaan mobiililla, mutta selviän ilman sitä[emoji36] uteliaisuutta olisi kiva päästä joskus kurkkimaan..
Ainut asia mitä tähän enää kommentoin on se että, tuo suora valehtelu tekemisistäni saa nyt loppua. Se olit ihan sinä itse joka osoitettasi tyrkytit turpakäräjöintiin, samoin jaoit puhelinnumerosi. Minä en ole sinua tai kotiasi uhannut millään tavalla, joten voisitko jo lopettaa.
Saatana jaksa enää tuota samaa jankutusta.
[emoji53] ei kannata kommentoida mitn...
Osta Ana japanialainen kehon liikutin, loppuu se ropaaminen [emoji56]
On muuten syssy tullu. Raaka ilma ulkona, vettäkin ropsii väliin...
Ei siinä mitää, mä tykkään syksystä, pimenevät illat ja lämmin tupa [emoji173]
Sanoinko jossain kohti et sinä olet uhannut minun kotia? en tietääkseni sanonut niin, lukemisen ymmärtäminen olisi nyt paikallaan. Lopeta itse toi jankutus niin lopetan minäkin. sopiiko? Mähän jo pahoittelin tekojani, sitä tuskin teiltä on turha odottaa jotenka eiköhän tämä sama farssi jatku edelleen.
Beenari ei kande poppareita alkaa tekemään jos ne ei ole jo valmiina. Ehkäpä Jamo vain ymmärsi väärin kirjoittamani viestin ja tuli sen takia meuhkaamaan. En tosiaan ole missään vaiheessa sellaista väittänyt et hän olisi uhannu minun kotia millään tavalla, se uhkaus tuli toiselta henkilöltä samasta jengistä. Yleensä kirjoitukset kannattee lukea ajatuksella et ymmärtää mitä siinä kirjoitetaan :)
Nohnoh, sehän on mukavaa puuhaa tuo auton hitsailu:) sillon tällöin tullee harrastettua, kun tullee noita vanhoja saksalaisia ostettua.
Eihän vanhoja hitsata tarvi
Kaikki alle 80-luvun autot sentään on tehty pellistä eikä paperista ja muovista :)
Yritin ottaa päikkärit, en nukkunut[emoji15] tein pyttipannua[emoji39]
Ed.on muuten aika kolkko keli ulkona ja kohta tulee vettä[emoji52]
Mun duuni autoksi tulee hilux[emoji2] mitenkähän mä osaan sitä ajaa? on kuulemma jäykkä kääntää[emoji53]
Raksattu hilux on kiva kyllä
Ei se kankee ole tarvii syyä puuroa vaan vähä [emoji12]
Riippuu tosin millä kummeilla ja minkä ikäinen laitos on
Ääh en mie tiiä.On ne muutaman vuoden vanhoja, mutta hyvin pidettyjä.Ei kai sillä väliä, pakko sillä on ajaa anyway.Eniten pelottaa, kun talvella tulee aura nokkaan ja hiekoituslaatikko taakse niin Miru vetää kaikki aidat kumoon [emoji37]
Oltiin possujahis Virossa semmottisella korotetulla hiluxilla. Kunnon nappularenkaat alla ja 700km suunta... takaosan laveripenkillä oli kiva istuskella [emoji13]
Kiitos lohduista ässä[emoji106] ja kyllä mä handlaan, jännitän vaan kaikkea aina etukäteen.Se on aika korkea biili ja mä kun olen niin pitkä niin hyvä, että kyytiin pääsee[emoji38] ja töissä pojatkin kyllä sanoi jotta keväällä aina korjataan niitä aitoja sitten.Siinä tulee autolle hyvin pituutta lisää noiden vitkuttimien kanssa[emoji52]
Nyt on kyllä aikuisten oikeesti tylsää eikä aina jaksaisi duunata samoja juttuja.Pitäisi joku harrastus hommata[emoji52]
Hyvin sinne vakio kiikottimeen pääsee
Jos vaimoni pääsi raskaana omaani (hänkin lyhyt siis) kiikottimeen