Voi helvetti, mä joudun kohta postaan tänne kuvan ettei porukka oikeesti luule että mulla on silmät kierossa! X-(
Printable View
Voi helvetti, mä joudun kohta postaan tänne kuvan ettei porukka oikeesti luule että mulla on silmät kierossa! X-(
Ei hätää, me luullaan jo :popcorn:
Luulkaa rauhassa :laugh:
Aww Gremlins <3 Joko sait löylytettyä tarpeeks? :D
Rupesin tossa funtsiin tota SIDiä erinäisissä aukoissa... Olikos se oikein kiinan-kalkkaro, vai tasavirta? Kalkkaro saattais olla parempi? Sytkyttäis sillain kivasti... :thinking:
Kaleppo! Ei toi avatar kelpaa! :o
Mitä mielessä? :evil:
Eikö se jo metsästä :evil:
kaikki me metsästetään. (koivista onnenkaluja ja muusta soppaa) :evil:
Puput pitäis rauhoittaa. :D
Nää... Rahoittavat on vähän liian kalliita laitettavaksi nuoliin :D
Nää ei kyllä ollu rauhoittavia mitä äskön ammuttiin :laugh:
Eikö Tuittu nuku koskaan?
Vaihtelevasti. :D
Edit. Tarkennan, toi nukkuminen onnistuu multa siis vaihtelevalla menestyksellä. :thumbsup:
Sillälailla, itellä taas tuottaa vaikeuksia pysyä hereillä... Onneks juilii tohon paikattuun leegoon puudutuksen loputtua sen verran vittumaisesti, että pysyy ainakin toinen silmä auki aamuun asti :)
No mutta nyt sekin kauhu on takana päin! :thumbsup: Itse asiassa muakin väsyttää, mun piti yrittää tänään saada vähän aikasemmin unta jos sais unirytmiä vähän fiksummaks mutta sitten kaleppo yllyttikin mut leikin tiimellykseen. :laugh:
Kukkuuuuuuuu APINAT! :yeah:
Ollaanko me ainoat apinat hereillä :D
Emt hereillä olosta mutta töissä anyways :D
Pannu kahvia niin sitten ainakin tiedät olevas hereillä! :thumbsup:
Meh, vatsa vaan kuralla. Ei se auta enää. Onneksi on viimenen yö ja sitten taas tasaset 6pvä vapaat ennen seuraavia työpäiviä. :)
Tääl herättiin pari tuntia sit ku alakerrassa jytkytetään musiikkia niin kovaa, ei auta vaikka käy hakkaa niiden ovea, kukaan ei avaa.
Poliisitki soitettu mut ei niitäkää näy ja jumputus jatkuu...
Always nice.
Ei se musiikki haittaa mutta se vitun BASSON, jytke joka menee luihin ja ytimiin.
Feel ya bro!
Kyl se musiikkiki haittaa ku se kuuluuku omasta olohuoneesta.
Piti viiä koirat ulos ku ei saa nukuttua, se musiikki kuulu pitkälle ulkona.
Ja poliisit ei tule, kiva...
Antaa luottoa niihinkin.
Kuulemma kiirettä, pari kertaa soitettu jo.
Ois se ollu mukava nukkuu kunnon yöunet ku on lähtö mökille puolenpäivän maissa.
3 tunnin jälkeen pääs partio hiljentämään alakerran, ei varmaan saa unta enään.
Varmasti, otat lepiä siellä sitten. Eihän teillä ollut loppu peleissä pitkä matkakaan.
Soitat ja sanot että postit häiriön laittamalla kaikki häiriköt lakoon, tulevat alta minuutin paikalle :D.
Sitten kun huomaavat että kaikki kunnossa niin ihmettelevät että etkös laittanut kaikki maihin niin tokaiset vaan että sinä luulit että heillä oli kiireitä! :lol:
Mewne ovelle sanomaan ettö hiljaa
Ei ne avannu ovea vaikka kuin paukutti.
Ei oo vielä edes kankkusen puolelle taittunut ja nyt jo junassa :)
Tuttu kerran joutu tota käyttämään.. Oli joku porukka tullut sitä vetämään ihan urakalla turpaan (ketjuilla ja pesareilla ym. muulla mukavalla varustettuna) ja kun soitti hätäkeskukseen että "XXX XXX tässä terve, saiskos ambulanssin ja poliisin, kun mua lyötiin pesarilla päähän", niin vastus oli vaan tyyliin "niin vissiin" ja lätkästy luuri korvaan. :D Pari kertaa sitten soitti uudestaan, eikä saanut mitään vastakaikua (paitsi, että käskettiin lopettaa sinne soittelu), ennen kuin kerto olevansa kirves kädessä menossa pätkimään porukkaa, niin eipä mennyt montaa minuuttia, kun pari maijaa oli paikalla. :laugh:
Toki tutussa oli aivan varmasti syytä itsessäänkin, kun oli ko. tyypit peräänsä saanut ja myöskin paikallisen virkavallan kanssa ollut aiemmin tekemisissä, mikä saattoi myös osaltaan vaikuttaa poliisien/hätäkseskuksen suhtautumiseen.
Mulla ei oo varmaan koskaan ollu tollasia unia, ainaku harvoin niitä näkee niin juuri ja juuri muistaa pätkiä :D
Unen seurannasta kiinostuneet, ladatkaa sellane ohjelma androidille ku "sleep as android", se tarkkailee unen laatua ja nauhoittaa kun puhuu unissaan. On sieltä kaikkea mielenkiintoista kuulunut :D
Kappas, foorumisofta taitaa bugata. Lähetetyt YV:T näkyvät ilmoituspalkissa.
Näkyvät näemmä myös Tapassa samoin.
Mitäs tuo maaginen "kupariteippi" mahtaa olla, millä jenkkilän höröt teippailevat rosteriputkiensa sisäpintoja ja tarviiko tuolla vuorata se sisäpinta kauttaaltaan vai vain vetää suiro koko pituudelta?
Tuosta hyvää pumpulia http://www.ebay.com/itm/171373645774
Tulee mieleen tuosta kupariteipistä motorup mainos :)