http://youtu.be/4PR6PyPg45s
Tässä hyvä paketti aloittelijalle, tuossa ei ole oikein mitään, mistä olla eri mieltä.
Printable View
http://youtu.be/4PR6PyPg45s
Tässä hyvä paketti aloittelijalle, tuossa ei ole oikein mitään, mistä olla eri mieltä.
Meneekös tohon esim protankki?
Miksipä ei menisi, 510-kierteethän siinä.
Se, miten hyvältä setti sitten näyttää on ihan eri asia.
Suosittelen tätä settiä kaikille aloittelijoille huimasti. Tästä lähti omakin höyryttelytaival vauhtiin. Sitten tohon voi myös heittää iClear30+eVod+protank niin alkaa oleen jo kamat kasassa hetkeksi. Sitten pian ostetaan halpis modi ja sitten tulee palkkapussi ja ostetaan provari ym ym... driptippejä jotka on vuorattu 24 karaatin kullalla.
Jos Finnvapelta aloitussettiä, niin tämä:
http://www.finnvape.com/product/383/...premium-900mah
Itse noita tovin käyttelin rebootin jälkeen, eikä tuossa oikein pahaa sanottavaa löydy.
Lisäksi toki löytyy Jantyn ökykitti, mutta tuo liki 80€ hinta voi olla osalle iso kynnys.
Morjesta!
Itellä ois tarkotus tiistaina 15. pv hommata "e-savuke". Tässä jonku aikaa kuumotellu kaikennäkösiä ja ois kiva saada vähä neuvoja.
Olis muutama vaihtoehto mitä oon ajatellu. Budjetti ois sellanen max 70€ nesteineen kaikkineen.
Elikkäs: eGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh STEEL vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V
FinnVape eGo-K aloituspaketti, 900mAh, musta | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
FinnVape iMist sähkötupakka | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
MAXI-aloituspaketti, Premium 900mAh | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
En tiedä onko täällä enään kukaan elossa mutta ois kiva jos joltai sais apua!
Kiitos jo etukätee
Ego C Upgrade 900 mAh, kaksi Evodia ja 1.8 ja 1.5 ohmin vaihtopäitä sekä vielä kiva kuljetuskotelo.
Toi akku ON kohtuu kallis, mutta tuo reguloimattomuus on bonus, nopeasti opit huomaamaan, koska ois aika ladata akku plus pystyy lataamaan miltei missä vain, koska USB-portteja on miltei kaikkialla.
http://www.finnvape.com/product/252/...-passthru-akku
http://www.finnvape.com/product/535/...d-clearo-1-kpl
http://www.finnvape.com/product/536/...clearoon-5-kpl
http://www.finnvape.com/product/517/
Punaista ja Vihreää Mallua sitten 18 mg vahvuudessa budjetin rajoissa.
eka noista (evod). Siinä on paras clearo (evod) ja ainoa setti jossa on tehosäädettävä akku (winder).
Itse lähdin evod-setillä liikenteeseen, hommasin siihen vielä pari ylimääräistä clearoa mukaan... Hyvin olen pärjännyt tähän asti, tosin on tullut hommattua jo kaikenlaista sälää lisää,mutta kyllä tolla saa tupakan taltutettua... Sähkötupakki on oikeesti ensimmäinen keksintö mikä toimii tupakanpolton lopettamiseen. Kaikkea mahdollista on tullut testattua... Ne nesteet on sitten omasta mausta kiinni. Itse aloitin 18mg niksoilla ja nyt on 8mg menossa... Pari kuukautta on tullut oltua ilman tupakkia...:) Juutuubista löytyy hyviä videoita suomeksi, esim sib77, urdu, rotary jne... Ja täältä foorumilta löytyy hyvää porukkaa jotka jeesaa tarvittaessa kaikessa sähkötupakkaan liittyvässä...
e:kirjoitusvirheet
Samaa mieltä muidenkin kanssa, twist akku, evod, muutama clearo. Itsellä 1100mah säädettävä akku (tai oikeastaan 2) kotikäytössä. Taskuun menee 650mah akku näppärästi matkakäytössä, clearojakin on muutama niin ruuvailee siitä mieleisensä matkaan mukaan, ellei ole valmiina kiinni. Säilytyskotelo ihan kätevä. Atopäät oli kait jo mainittu? Em vehkeet löytyy suomestakin nikotiimittomien nesteiden kanssa, muista nesteet - mä unohdin heti ensimmäisessä tilauksessa:lol: Niksanesteet ulkomailta noin viikossa. Mitään en mainosta mutta Puff ja Finnvape toimii hyvin:thumbup:
Jos itse on päättänyt lopettaa tupakanpolton ja haluaa lopettaa niin heti modi ja akut ja pelit ja vehkeet...Itse kolme kuukautta polttamatta ensimmäistäkään ja rahaa meni turhaan alussa noihin Egoihin...Ihan eri höyryt saa modilla ja säädöillä...periatteessa maksaa vähemmän kun lähdet suoraan modilla oikeasta paikasta ja ostat hyvät akut ja laturit Suomesta(AW,Nitecore)...kyllä lähtee...Itse clearoista voin suositella Iclear 16 ja Kangerin Evodia loistavia pelejä...juuri niitä mitä monet käyttänyt ja suositellut..Evodissa se plussa että voi itse tehdä oman setupin kun hommaa kanthalit...ja rahaa säästyy jos on näpertelijän vikaa;)
Tieto lisää tuskaa.. :) Kaveri just tuossa lähibaarissa kehu tilanneensa vehkeet, jostain espanjasta. Siis Fiinvapelta, vastasin, ja sieltäpä juuri. juteltiin aiheesta tovi, ei se tienny oikei että mitä oli edes tilannu mutta rohkasin että kyllä nämä jutut sullekin selviää kun ne on mullekin selvinny.. :thumbup:
Hyvä olisi tullut sinuiksi peruskonseptin kanssa ennen, kuin aletaan sotkea mukaan Ohmin lakeja.
Tuo väite "Heti kunnon modi" kun vain ei päde enää nykyvehkeillä hitusen, kun laskeskelee. Se hyöty, mitä "kunnon modista" kun saa esimerkiksi Evodin 1.5 ohmin atopään kanssa saa esimerkiksi Ego C Upgrade-akkuun on aikas olematon ollen lähinnä hukkaanheitettyä rahaa.
Kukin tyylillään edelleen mutta tämä oli oma mielipiteeni ja Egosetit pölyttyy nurkassa ja 80 euroa sinne minne aurinko ei paista...Toki noi Iclearit jäi niistä käyttöön. Vois noita tietenkin töissä käyttää en tiedä jotenkin tuntuu vaan helpommalta ottaa pamppu mukaan ja tietää ettei ainakaan akku lopu ym...
Toki koulutusta/kokemusta jonkinverran vaatii Ohmin laki mutta ei mitään rakettittiedettä kuitenkaan...Ite aina värkänny ja tehny kaikenlaisia virityksiä tenavasta asti kaikenlaisiin vehkeisiin ;)
Modi ja vehkeet tulee pikkasen kalliimmaksi kuin jokin Egopaketti mutta pitkässä juoksussa itse näkisin sen viisaammaksi hankinnaksi. Edelleen jokainen höyryää tyylillään ;)
Olen harrastanut on/off sähkötupakointia noin puolen vuoden ajan. Nyt viime kuukausina enempi kun sain vihdoinkin Maxi clearon kanssa nesteet höyryämään niin kun haluan. Nyt on herännyt kiinnostus modeja kohtaan, mutta rajoitteena on lähinnä tuo työ (toimin trukkimekaanikkona). Eli könyän mitä ihmeellisimmissä asennoissa ja välillä tulee kovempiakin kuormia taskussa oleviin esineisiin kuten tuohon sähkösavukkeeseen. Olen pyöritellyt ajatusta josko hommaisi töihin ja miksei kotiikäyttöönkin tuommoisen Bolt modin ja siihen 2ohmin evodin. Onko tuo yhdistelmä raadin mielesta a)Toimiva b)kestävä c)tarpeeksi siro taskuun? Vai kannattaako vain nykyisten ego akkujen kuoltua hommata vain säädettävät akut.
Työnkuvauksesta päätellen MISTer hybrid saattaisi olla paras vaihtoehto seuraavaksi laitteeksi: on vuotamaton eikä mene rikki. Siroudesta voidaan toki olla eri mieltä :D Eihän se kovin halpa ole, mutta kun kerralla sijoittaa kunnon laitteeseen, niin jää "oppimisrahat" säästöön. Tuohon on erittäin helppo tehdä toimiva silica setuppi. FinnVapelta noita löytyy nytkin hyllystä.
Kukin tosiaan tyylillään, tuossa perussetin suosittelussa tulee se, että tulee tyypille, jota näkee duunissa joka arkipäivä, eli oma mukavuudenhalu ajaa sellaiselle setille, missä alkuperehdytys on helppo ja jatkossa ei tule ongelmia ihan heti.
510 aloitus esim:
http://www.puff.fi/puff-510t-pro-alo...ta-p-1086.html
Ja nesteitä eri makuja.
njaa tuohon ei tainnu saadakkaan extra akkuja ja laturi ei käyne muihin. Eli sitte 280mAh versio ja pari akkua.
Joo, tosiaankin vaikuttaa myös tuo työpaikkakin eli onko pukupäällä vai rasva-apinan haalarit ym...Itse omassa työssä periaatteessa voi käyttää minkälaista laitetta vaan mutta onhan tuo Ego todella ok ja pieni semmoiseen hommaan jossa pitkä ja paksu pötkylä ei käy ;) Eli suht näkymätön esim. povarissa...Perusjuttujahan se on ja helpolla alkuun ilman mitään ihmeen säätöä ja se on ihan ok ;) Itellä tuli vaan heti että jotain pitää saada lisää tähän harrastukseen ja kyllästyin laitteeseen heti ;) Kaikki tai ei monikaan tykkää mistään säätämisestä tai rakentelusta mutta minua se kyllä kiehtoo ihan helvetisti...Egopaketilla pääsee todella helposti alkuun ja on hyvä paketti aloittelijalle ja ei säätäjälle...;)
Töissä tulee kyllä säädettyä enemmän ja vähemmän eikä yhtään pelota noiden laitteiden korjaus/säätö. Lähinnä kaipailen sitä ydinpommin kestävää yhdistelmää. Työn kuvan takia joutuu melkein kantamaan laitetta mukana taskussa jatkuvasti eikä voi jättää mihinkään työpöydälle (koska semmoista ei ole). Tuo MISTer vaikuttaa todella pätevältä laitteelta ja vielä tuo bottom coil rakenne parantaa asiaa entisestään. Lähinnä mietityttää tuo käyttöpainike. Kuinka helposti tuo kytkeytyy vahingossa taskussa vai onko siinä jokin lukitus? Noiden modien hinnat tuntuu ensi silmäyksellä kovalta, mutta kun miettii, että ilman tätä harrastusta menisi 180€/kk tupakkaan, voi hyvillä mielin hommata paremmankin laitteen, vaikka tuo parempi puolisko hieman katseleekin kieroon noita hintoja.
Lukitusruuvi toimii misterissä hyvin. Eikä pikkuakullinen ole isokaan:
http://img.tapatalk.com/d/13/10/14/a7equ2en.jpg
Uutena ruuvit vähän kankeat mutta tuo lukituskin rullaa hyvin hetken käytön jälkeen. Ja setupin pystyy avaamaan ok vaikka nesteet sisällä mutta setupointi ei tietty työmaahommaa. Mutta varmatoiminen ja jos setupin huoltaa silloin tällöin tankatessa niin huolettomin peli mitä löytyy. 18500 varmaan menee työpäivän heittämällä, 18350 saanee olla vara-akku mukana. Toki yllättävän kauan potkii pienillä ohmeillanin, kun tulitusta ei tosiaankaan tarvi kauaa tehdä kun höyryt saatu.
Moro!
Olis tässä ajatus e-savuikkeisiin ottaa ensituntumaa tai mahdollisesti siirtyä kokonaan. Taustasta sen verran, että about 10 kpl vihreettä LM:aa palaa työpäivän aikana + about 5-8 illalla himassa. Eli tarvitsisin setupin jolla pärjäisi ainakin yhden vuorokauden ympäri ainakin akun puolesta. Olen tässä nyt about 3vko selaillut forumia ja lukenut oppaan jne, ja atm. ponderoin mod paketti vs. akut. Mielellään homaisin ns. kunnon paketin heti alkuun, jolla pärjäisi mahdollisimman vähillä osien hankkisimisilla tulevaisuudessa. Pari settiä tuossa on nyt kiikarissa, joita täällä on suositeltu ja haluaisin teiltä mielipiteitä noiden eroavaisuuksista käytettävyyden / kestävyyden suhteen. Budjetti mielelään ilman nesteitä tuolla alle 100€ hujakoilla.
Paketti 1:
http://www.puff.fi/vamo-vwmod-gun-metal-mustakromi-tehosaadolla-315w-1835018650-p-1063.html
tuohon kylkeen 2 kpl clearoja. eVod / 3MTs / Protank? Mitäs eroja noissa?
parit 18650 tai 18350 akut, jottai saisi välilä pienempään kokoon. Laturi kait löytyykin jo ennestään noille akuille..
Paketti 2:
SMOK Winder 900mAh akku | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa kertaa 2 + laturi seinään ja usbiin.
+ parit clearot ( samat kelvannee kuin ylemmässä)
Tuossa nopsaan kun noita rakentelin, niin kovin huimaa hintaeroakaan ei noihin tulisi, lähinnä arvelluttaa tuo käytettävyys / kestävyys / kuljetettavuus. Povarikamaa kait nuo kaikki tuossa kokoluokassa on, joten saa jättää haaveeksi perus kessuaskin tunkemisen farkkujen taskuun tms =)
EDIT: Jaaniin jotain Modattua versiota tuossa taannoin humalaspäissä joltain höyryttelijältä maistelin ja siitä innostus lähti kun komialta tuntui =)
Evod ei ainakaan toimi omassa Vamossa ilman ego adapteria, itsellä on ainakin reissussa aina mukana Winder 1300mah + eVod, joka toimii todella hyvin, itse käytän 1.8 ohmisia päitä jos en vastusta itse rakenna. Vamo ei ainakaan itsellä sovellu ollenkaan taskupeliksi, 1300 ja miksei 900 winderikin evodin kanssa menevät kyllä omien housujen taskuihin hyvin. Suosittelen paketti kakkosta, ihan vaan sen takia, että se on helpompi mukana kannettava ja antaa silti hyvät höyryt. 1300mah akkuhan on lyhyempi mutta paksumpi kuin 900 mah, joten suosittelisin sitä, sillä se laitteen pituus on yleensä kriittisempi kuin paksuus!
Tarkemmin katottuna 900 ja 1300 winderi ovat yhtä pitkiä, paksuudessa vain eroa.
EDIT: clearoista ainoastaan evodia kokeillut, mutta se taitaa olla oman käsitykseni mukaan yksi parhaimmista
http://www.nikotiiniton.fi/product/3...-winder-uutuus
http://www.nikotiiniton.fi/product/309/kanger-evod
joissain Vamo V2:ssa on ego-kierteet, joissain ei ole...go figure. Vamo 3:sta alkaen ne on jo kaikissa. Kannattaa varmistaa puffilta onko mikäli otat evodeja tai mt3s-clearoja. Pro Tankkihan Vamoihin menee joka tapauksessa.
Sinuna ottaisin Vamon (tai vaihtoehtoisesti Innokin SVD:n, Lambo 4 tai 6:n, Smokin SIDin, lähinnä mikä nyt noista silmää sattuu miellyttää), evodin, pro tankin, niihin vaihtoatoja muutaman, ja vara-akuksi vaikka juuri tuon Winderin jos budjetti vaan sallii. Jos tulee laiterikko niin ei mene sormi ja rööki heti suuhun. :)
Vamo v5 olisi hyvä vaihtoehto?
Tuo Vamo v5 voisikin olla komia, ei oikein vaan tuntunut löytyvän noista perus suomenkilelisistä kaupoista =( Dollarikaupasta tosin löyty ja vielä kivaan hintaan! Onkos kukaan tilaillut tuollaisesta kaupasta mitään?
Fairy Gift: Online Shopping for Electronic Cigarettes, Batteries & Chargers
^Mä tilasin oman Vamo 5:n tuolta :) Hyvin toimi. (sekä laite, että tilaus)
Yhteensä n. 40e maksoi, 10% alennuskoodi fg10 (katsoin fb-sivuilta)
Yhtään en muista kauan kesti toimituksessa, oliskohan ollu 6 arkipäivää. Ja jos en ihan väärässä ole, toi DHL paketin kotiovelle.
Arizona höyryissä piti vissiin Suomalaisista puljuista olla tota Vamo v5.
Jep: sähkötupakka | vamo | e-savuke | ARIZONA HÖYRYT
Eikä hintakaan ole paha. Tuohon USA-hintaan ALV päälle niin hinta on suunnilleen sama..
Fairy Gift on kinukkiyritys kuten myös Fast tech, josta Vamo v5 löytyy vielä halvemmalla. En suosittele aloittajaa kuitenkaan tilaamaan kiinasta, jouluksi tulee jos tulee. Arizonalta saa seuraavaksi päiväksi käyttöön.
Osta molemmat. Vamo Arizonasta ja Vision Spinner vv 1300 on tarjouksessa vielä kolme päivää joka löytyy etusivulta http://ego2.pl/en/
Hyvä idea! sit vaiks evod + protank, ni olis pari eri settia vaihdeltavana. Tarviii klikkailla huomenna =)
No Evodeissa ei kyllä tuolla Vamon isommalla tehoreservillä tee mitään, yli 4.8 alkaa kärytä.
Eli unohda, ainakin vielä, se Vamo ja mene kahdella Winderillä.
Jos duuni tapahtuu USB-liittimen läheisyydessä ei kyllä iTastekaan olisi huono tahi Ego C Upgrade.
Evod ja ProtankII yhdistelmä ollut itsellä hyvin toimiva kombo ja kun tosiaan toimii ne samat vaihtopäät. CE4 ei ollut päivääkään käytössä sen jälkeen kun tämä kaksikko saapui. Winderin nokassa toimi ihan mukavasti. Varmaan nesteistä paljolti kiinni mutta aika herkästi alkoi itsellä tulemaan palanutta kun alettiin mennä yli 4 voltin. Kai nuo El torot sen verran paksumpaa(?), että johtui siitä. Toisilla nesteillä kestää paremmin.
Noniin, nyt olis rauta tilattu. Otin puolasta sen vision 1300 spinnerin + laturipaketin, ja siihen evod. Toiseksi kokeiluun Arizonasta vamo v5 + protank II, panasonicin akulla + 5kpl atomisaattoripäitä jotka vissiin sopii molempiin?! Nyt vielä litkut pitäisi tilata, Ecigwizardia aattelin, vai onko muita suosituksia niihin?
Akkuja kannattaa olla ainakin 2. Toinen laturissa ku toinen modissa.
Nesteitä on myös www.liberty-flights.co.uk esim tai finnvape.com
Joo, mulla on jotain vanhoja isoja akkuja tuohon vamoon ( jos nyt ovat hengissä vielä), mutta aattelin. että nyt aluksi pärjää tolla yhellä kun on sitten kokonaan toinen laitekin olemassa =) Varmaan tilaan sen pienemmän akkukoon + laturin josainvaiheessa, mutta kiva testa aluks pelkällä hylsyllä miten se menis taskussa puolikoossa.
FinnVapelta lähti litkut tilaukseen, nyt odotellaan vaan kädet syyhyten tilauksia =)
Noniin, ekat testiajot suoritettu. Evod pelasi heti niinkuin pitikin ja throat hittia tms tuli oikeestaan vähän jopaa liikaakin tottumattomalle. 3v ajoin vamolla ja 2.0 ohmia näytti vastus. Nesteenä FinnVapen bonus pullo 18 mg, jamaican jotain.. Protank II jotenkin kusi heti alleen, mutta atopään vaihdon ja muutaman tops-puikon jälkeen sekin alko pelittään. FinnVapen jotain minttua maistelin sillä ja aika raikasta oli ja sama melko voimakas kurkkutuntuma iski myös heti. 3V - 4.8V testailin. Noo koitetaan pian taas uudestan johko tuohon tottuu =)
Edit: Jaaniin ja 2.6 ohmia näytti Protank II atot olevan paketissa.
Laitoinpas toisen eVodin + 5kpl bogen kartoja tilaukseen PUFF:lta kun tuntu toi eVod toimivan kivasti ja kartoja moni ehottanut testattavaksi. Samalla tuli itkettyä tosta Protank II ongelmista, katotaan tuleeko jotain kommenttia. Harmi vaan kun taas menee ensiviikolle ennekun saa kamat kotiin =( Olis niin ollut kiva päästä eri makuja testaamaan, tuntuu toi eVod olevan mun tahdilla todella riittosa. Puolen tankkia täytin illalla ja nukkumaan mennessä oli siitä vielä puolet jäljellä =)
BTW: Kestääkös toi eVod noita jytkympiä nesteitä, esim FinnVapen tervalakua tms, ettei sula käsiin? Ton Protankin oikeastaan tilasin vaan noita jytkyjä varten kun on lasia.