-
Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Väitän minäkin mustia palasia o-renkaan palasiksi, mulla ainakin irtosi palasia kun carton työnsi alacapsista läpi ja ne sitten varisee tankin pohjalle.. myös drip tipit on välillä niin tiukkoja, että carton reuna on jo leikannut multa kolmesta tipistä tiivisteen täysin riekaleiksi.
Mistähän noita tiivisteitä tippeihin muuten saisi lisää?
-
Näköjään sitten G-Spot sen verran ohutta/juoksevaa, että kun kartoon lykkäs toisen reijän, niin nyt kurlaa ihan huolella??? Yhdellä reiällä ei tätä ongelmaa tietenkään ollut.
Esim Vermillionin Malibusta taas sai todella mahtavasti lisää irti kun molemmin puolin löi kartoon holet (muutoin ei oikein tuntunut tarpeeks kostuvankaan kun ei jatkuvasti kunnolla rätissytkään Boge), mutta näemmä sitten ongelmia jos neste kovasti juoksevampaa mallia...
-
Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Ettei nyt ois mennyt keskiputki paskasi? Itse taoin huoletta ketjussa olleen ohjeistuksen mukaisesti kymmenen reikää bogeen ja se mitään kurlannut.
Enkä nyt oikein näe reikien määrällä yhteyttä kurlaukseen. Ei kait se ehjä vanu määräänsä enempää ime?
-
No sehän tässä nyt ihmetyttääkin... Kertaakaan ei ole kurlannut aiemmin (siis mikään mitenkään rei'itetty), mutta nyt kun hieman pidemmän hetken oli imemättä, niin kurlas niin maan p*rkeleesti (eli kun pikkusen puhals akun päästä niin roiskas oikein kunnolla ulos...ja aina vaan senkin jälkeen jatku sama). Jonkin ajan tehokkaan imeskelyn jälkeen tuntuu taas pelittävän... Weird??? Ei taas kerran mene ymmärrykseen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Ettei nyt ois mennyt keskiputki paskasi? Itse taoin huoletta ketjussa olleen ohjeistuksen mukaisesti kymmenen reikää bogeen ja se mitään kurlannut.
Enkä nyt oikein näe reikien määrällä yhteyttä kurlaukseen. Ei kait se ehjä vanu määräänsä enempää ime?
Taidan olla ainut, joka on tehnyt ne maagiset 10 reikää cartoon ja käyttänyt sen jälkeen sitä 'juustocartoa' pari viikkoa ilman ongelmia. Klassikko meni vaihtoon kun pilasin sen kokeilemalla 'cafe' makua ja nyt uudessa cartossa myös useampi reikä, pitää yrittää vähentää reikien määrää kuitenkin..
Haittana tuossa on tolkuton nesteen kulutus, palaneen vanun tutun maun puuttuminen ja muutenkin yllätyksetön tankin toiminta. :laugh:
En ohjeista ketään tekemään samaa :D
-
No nyt tuli Peleonilta himoitsemani DCT-tankit tännekin. Uskomattomia. Mä oon ihan rakastunu <3 Loppu kerrasta se räpellys 1ml eGo-C:n tankkien kanssa.. Lisäksi se maku, se kurkkutuntuma, se lämmin höyry! Kelpaa vaniljaa pössytellä!
Lisää näitä ja 3,5ml cartoja tilaukseen heti!
Edit: Vähän tässä häiritsee kun tuo tippi mahtuu tulemaan kokonaan tuonne säiliön sisään. Vahingossa kun taskussa oikeasta kohdasta painuu niin on 5ml nikotiininesteitä taskussa.. Ei hyvä! Uus, isompi driptip tuohon päähän? Voisko tuota putkea jotenkin lukita tuohon säiliöön?
-
Re: Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kelmi
No nyt tuli Peleonilta himoitsemani DCT-tankit tännekin. Uskomattomia. Mä oon ihan rakastunu <3 Loppu kerrasta se räpellys 1ml eGo-C:n tankkien kanssa.. Lisäksi se maku, se kurkkutuntuma, se lämmin höyry! Kelpaa vaniljaa pössytellä!
Lisää näitä ja 3,5ml cartoja tilaukseen heti!
Edit: Vähän tässä häiritsee kun tuo tippi mahtuu tulemaan kokonaan tuonne säiliön sisään. Vahingossa kun taskussa oikeasta kohdasta painuu niin on 5ml nikotiininesteitä taskussa.. Ei hyvä! Uus, isompi driptip tuohon päähän? Voisko tuota putkea jotenkin lukita tuohon säiliöön?
Osta vaasi mallin drip tippejä, ne pitää tuon tankin paikoillaan. Löytyy ainakin velholta, uk-eliquidilta ja hc:ltä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MiDaS
Näköjään sitten G-Spot sen verran ohutta/juoksevaa, että kun kartoon lykkäs toisen reijän, niin nyt kurlaa ihan huolella??? Yhdellä reiällä ei tätä ongelmaa tietenkään ollut.
Esim Vermillionin Malibusta taas sai todella mahtavasti lisää irti kun molemmin puolin löi kartoon holet (muutoin ei oikein tuntunut tarpeeks kostuvankaan kun ei jatkuvasti kunnolla rätissytkään Boge), mutta näemmä sitten ongelmia jos neste kovasti juoksevampaa mallia...
Tällä hetkellä kahdessa tankissa on Pink spot jamaican me crazy ja pink spot g-spot ja molemmissa on slotattu ato. Ei gurglaa.
-
Tilailemassa tankkeja pari Madvapesilta,kun muualla vähissä ja muutakin sieltä pitää tilailla,mutta katselin jotta siellä on noita kartoja monta tehoa on 1.25/1.5/2.0/2.5/3.0 ja mitähän tilaisi.Laitteena vain e Gon 1000mAh akut ja eGo Boosteri tulossa jolla saa 4.7V iskua.???Vai kokeilenko kaikkia. ???
-
1.25ohmiset oli aika surkeita. Noista egon patterilla 1.5 tai 2ohmiset ja boosterin kanssa voi kokeilla 2.5 ja 3ohmisia ennemmin ehkä ottais noi 1.5 ja 3 niin on kumpaakin ääripäätä, riippuu mistä tykkää.
-
OK.Tilasin parit muita testiin mutta jätin 1.25 pois.
-
1.5 on jo egolla välillä LIIANKIN lämmintä, kokeilin 1.25 ja oli ihan kuin 2ohmisella veippais 6voltilla - kieleen tuli palovammoja :(
2 ohmisella saa 3.7voltilla mieto mutta aromikas, 1.5 lämmin (välillä liiankin lämmin ja maku välillä kärsii). Yli 2 ohmiset ei mun mielestä kannata käyttää 3.7V:llä. Höyry on kylmää.
Eli ite käytän yleensä 2 ohmiset 3.7V modeissa, ja 2.7ohmiset VV ja 5V laitteilla, ja HV sitten 6V ja 7.2V laitteilla.
Välillä käytän 1.5ohmiset mutta yritän päästä niistä eroon nyt kun olen löytänyt avaimen täydelliseen veippaukseen :)
-
Tyrkätään nyt tämä helpoin ratkaisu bogen kartojen pituus ongelmaan alkuperäistä dct-tankkia käyttävälle.
-ET halua lyhentää tankkia
-Haluat käyttää xl bogeakin ajoittain tankissasi, alkuperäisten dct-kartojen rinnalla.
Ratkaisu= ostat 510-510 sovitteen tai kaivat sen pakistasi ja ruuvaat xl bogeen kiinni ja näin sinulla on 50mm pitkä karto käytettäväksi dct-tankissasi :D
-
Joku tainnut tuota jo testatakin, mutta kun tuo 510-510 adapterin ja carton liitoskohta on tankin alacäpin sisällä, niin imuilma ei pääse mistään virtaamaan ja siksi tämä yhdistelmä ei toimi.
-
Jos rahnaa ja haluaa ostaa laatutankin ,joka on suoraan Bogeille sopiva löytyy niitäkin jo muualtakin,kuin suomesta.Hinta vaan kaamea mielestäni http://www.happyvaper.com/VPX_CARTOM...carto-t-ss.htm
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
1.5 on jo egolla välillä LIIANKIN lämmintä, kokeilin 1.25 ja oli ihan kuin 2ohmisella veippais 6voltilla - kieleen tuli palovammoja :(
2 ohmisella saa 3.7voltilla mieto mutta aromikas, 1.5 lämmin (välillä liiankin lämmin ja maku välillä kärsii). Yli 2 ohmiset ei mun mielestä kannata käyttää 3.7V:llä. Höyry on kylmää.
Eli ite käytän yleensä 2 ohmiset 3.7V modeissa, ja 2.7ohmiset VV ja 5V laitteilla, ja HV sitten 6V ja 7.2V laitteilla.
Välillä käytän 1.5ohmiset mutta yritän päästä niistä eroon nyt kun olen löytänyt avaimen täydelliseen veippaukseen :)
Voin itse myös allekirjoittaa tämän jonkinnäköisenä nyrkkisääntönä, etenkin single coil cartoille ja atoille.
Matalaohmisista dual coileista ei tule mielestäni läheskään yhtä lämmintä höyryä, joten niissä pystyy käyttämään astetta korkeampia voltteja.
-
Lainaus:
Joku tainnut tuota jo testatakin, mutta kun tuo 510-510 adapterin ja carton liitoskohta on tankin alacäpin sisällä, niin imuilma ei pääse mistään virtaamaan ja siksi tämä yhdistelmä ei toimi.
Sama reikä siellä jatkon alaosassa on?
http://www.cloud9vaping.co.uk/WebRoo.../510-510_w.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Paras tankki bogelle mitä itse omistan on lil mama/big daddy setti. Tänään pitäisi posti tuoda arcticin, joten ehkä mielipiteeni muuttuu :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Saahan noita samoja muovicäpeilläkin http://www.happyvaper.com/VPX_CARTOM...carto-tank.htm, jolloin hinta noin 30 $.
Lisäksi vaihtoehtona on myös J-tank muovicäpeillä, noin 20 €.
Hinta-laatusuhteeltaan paras on ehkä tällä hetkellä Arctic Tank, jahka se tulee viralliseen myyntiin - alumiinicäpeillä noin 20 €?
-
Tänään posti toi Peleonilta 4 tankkia, luulin niiden sisältävän cartotkin kun aikaisemmin olin ostanut yhden toscanaMall:sta joka kirjanpidon mukaan olisi 6ml, nämä on silmämääräisesti saman kokoisia mutta ilman cartoja, onneksi olin laittanut tilaukseen 10 "vara" cartoa, on se tuo Puola vaikea kieli :)
http://lehis.kuvat.fi/kuvat/Link-it/...jpg?hash=80066
Tankit 15,45 zl == 3,54€ valuuttalaskurin mukaan x 4 76zl (17,39€)
cartot 7,32zl == 1.68€ -''- x 10 90zl (pyöristysvirhekö?) (20,60)
Taisin tehdä virheen, täytin ne turhan täyteen ja nyt täytyy pössytellä ne tyhjiksi ennen muiden maistelua ellen sitten (tuskin tässä kuussa) osta niitä lisää, tosin olisi tulossa clearomizereitä :P
täytettäessä makujakin olisi voinut miettiä hiukan tarkempaan:
http://lehis.kuvat.fi/kuvat/Link-it/...jpg?hash=78376
Keskellä edessä Omenaa ToscanaMall:n tankissa, perhana kun M-type pääsi loppuun, sitä olisin halunnut maistaan tankissa mutta tilasin lisää ja enemmän :)
Salmiakkia en uskalla näihin laittaa :P