Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
yhdyn edellisiin rankasti toteamalla; haista sinä verottaja iso uittu! :(
Joutu pulittaan kokonaisen kympin :D
Kiinan kustikin jemmaa kamaa jo kohta kolmatta viikkoa.. Eihän tätä ihminen kestä :(
mINÄ VAADIN, että kaikki sellainen toiminta ja tuotteet, joissa on käytetty glyserolia kielletään!!!
1. Elintarviketeollisuus käyttää ko. ainetta kantamaan makua tuotteeseen. Tuotetta lämmittäessä se höyryää! Menee
keuhkoihin!
2. Aromaterapiassa se on pääasiallinen arominkantaja.
Höyrystävät ja hengittävät! HERRAN TÄHDEN, TEHKÄÄ JOTAKIN!
3. Saunatuoksut!
Pitääkö vielä saunassakin altistua tälle?
4. Tuoksukynttilät, ilmanraikastimet ja (noh, ne semmoiset tikut, joilla tulee tuoksuja huoneeseen)!
Taivahan vallat! Tappaako aikovat, kun tuollaiset on sallittu? Lapset ja imeväiset!
5. Sairaalatkin kuulemma käyttävät tätä, pirun keksintöä, muka parantaakseen.
HÖH! Tappaa yrittävät!
Ei varmaan ole tutkittu. Ehdottomasti tällainen toiminta on kiellettävä!
6. Rokkikonserteissa pölläyttelevät ilmoille semmoisia pilviä, joissa on tuota ainetta!
Pilaavat nuorison terveyden! Vielä seuraavakin sukupolvi tämän aineen sallimisesta joutuu kärsimään! Eikö rokki ole
jo tarpeeksi paha?
6. Sähkösavuke.
No, tuo on kyllä viimeinen niitti! Lopettavat, piruvie, rehellisen tupakanpolton! Verotuotto vähenee, vanhat elävät
vieläkin vanhemmiksi!
Milläs me sitten maksetaan ylisuuren virkamiehistön palkat? Ja keksitään niille tekemistä?
KIELTÄKÄÄ NYT ÄKKIÄ, ENNENKUIN SUOMI ON SAVUTON !!!
Terv. Holhouksessa
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Tuo oli Helvetin hyvä avautuminen.:))
Mutta tottahan se on että holhousvaltiossa elellään....sääli sinänsä.
Listasta puuttuu rasvat, niin ihmisen oma rasva kuin kaikki muutkin lipidit. Rasva on glyseroliin esteröityneitä rasvahappoja. Ilman glyserolia ei ole rasvaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hinku
mINÄ VAADIN, että kaikki sellainen toiminta ja tuotteet, joissa on käytetty glyserolia kielletään!!!
1. Elintarviketeollisuus käyttää ko. ainetta kantamaan makua tuotteeseen. Tuotetta lämmittäessä se höyryää! Menee
keuhkoihin!
2. Aromaterapiassa se on pääasiallinen arominkantaja.
Höyrystävät ja hengittävät! HERRAN TÄHDEN, TEHKÄÄ JOTAKIN!
3. Saunatuoksut!
Pitääkö vielä saunassakin altistua tälle?
4. Tuoksukynttilät, ilmanraikastimet ja (noh, ne semmoiset tikut, joilla tulee tuoksuja huoneeseen)!
Taivahan vallat! Tappaako aikovat, kun tuollaiset on sallittu? Lapset ja imeväiset!
5. Sairaalatkin kuulemma käyttävät tätä, pirun keksintöä, muka parantaakseen.
HÖH! Tappaa yrittävät!
Ei varmaan ole tutkittu. Ehdottomasti tällainen toiminta on kiellettävä!
6. Rokkikonserteissa pölläyttelevät ilmoille semmoisia pilviä, joissa on tuota ainetta!
Pilaavat nuorison terveyden! Vielä seuraavakin sukupolvi tämän aineen sallimisesta joutuu kärsimään! Eikö rokki ole
jo tarpeeksi paha?
6. Sähkösavuke.
No, tuo on kyllä viimeinen niitti! Lopettavat, piruvie, rehellisen tupakanpolton! Verotuotto vähenee, vanhat elävät
vieläkin vanhemmiksi!
Milläs me sitten maksetaan ylisuuren virkamiehistön palkat? Ja keksitään niille tekemistä?
KIELTÄKÄÄ NYT ÄKKIÄ, ENNENKUIN SUOMI ON SAVUTON !!!
Terv. Holhouksessa
HYSSSSS!! elä ny kaikille kerro et PG:tä on vähän niinku kaikessa häviää pelottelulta pohja. mistä me sitte hypitään? :D
No minä vain höyryttelen PG:n sillä syön vain lihaa joka saan suoraan kaverilta jolla lihakarjaa ja halvalla saakin.05-4€kilo liha eli tuottaja hintaan ja kaveri alennus:=)Karppaus ja höyryttely kunniaan sanon minä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
No minä vain höyryttelen PG:n sillä syön vain lihaa joka saan suoraan kaverilta jolla lihakarjaa ja halvalla saakin.05-4€kilo liha eli tuottaja hintaan ja kaveri alennus:=)Karppaus ja höyryttely kunniaan sanon minä.
Ja sit ruetaan vielä kehuskelemaan miten halvalla saa joulukinkun...... :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Ja sit ruetaan vielä kehuskelemaan miten halvalla saa joulukinkun...... :D
Ihan samaa mieltä :D
Ärsyttää että makuihin kyllästyy. Laskeskelin kaapin perukoilla lojuvat litkut ja aika monta pulloahan siellä oli. Ylivoimaisesti eniten oli vanhoja suosikkeja, joita on tullut hankittua enemmänkin. Sitten kun niihin on kyllästynyt, on kaapissa kyllästyttäviä litkuja vaikka muille jakaa. No, onneksi on pari pulloa Pink Spotin sekalaisia makuja joilla nyt selviää edes pienen hetken.
Nuo kyllästyttävät maut ovat osin myös vahvoja maultaan eli vaikea hävittää edes seoksiin, jollei sitten ujuta muutaman prosentin merkityksettömissä määrissä.
..ja mihin hävis Peleonilta PG? Ei löydy raakaa PG:tä mistään ja tuolla se oli sekä kohtuuhintaista että kohtuuhintaisilla postikuluilla.
Aina saa olla Top uppaamassa Paypal tiliä, mikä kestää LIIAN kauan, jos jotain haluis ostaa, kun ei tunnista mun Visa Electronia (Säästö Pankki)!! PRKL!
Nyt PSV:n Bikini marttinia jos helpottais... :smoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkkka
Aina saa olla Top uppaamassa Paypal tiliä, mikä kestää LIIAN kauan, jos jotain haluis ostaa, kun ei tunnista mun Visa Electronia (Säästö Pankki)!! PRKL!
Murheensa kullakin. Visaan liitetyllä paypalilla on liiankin helppo ostella vähän sieltä ja vähän täältä...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkkka
Murheensa kullakin. Visaan liitetyllä paypalilla on liiankin helppo ostella vähän sieltä ja vähän täältä...
Siinä se ongelma onkin kun Säästöpankin Visa Electronia ei saa liitettyä Paypaliin.
Mua ärsyttää kun mulla ei ole minkäänlaista selkärankaa... Itse "yrittää" ostella halpoja liemiä ja kitkutella eteenpäin niin sitten täällä kerrotaan kaiken maailman herkuista mitä imaillaan 12yrs macallanin kanssa mökin terassilla ilta-auringossa (Ei kuitti AdVaper).
Kyllähän tässä heikompikin sortuu. Alkuun aajttelin vaan tehdä pienen tilauksen VR-nesteistä. Sitten huomasinkin olevani jo Peleonin sivuilla. Ja loppujen lopuksi käväisin tilaamassa koko 2smokin halo katalogin eli 10 tuotetta.
Kivaa. Rahaa mennyt tänään yli 300€ mutta on kyllä kivaakin ollut ;)
Ärsyttää kun ihmisiä ärsyttää niin paljon. Ei tämä ole kuin elämätä :antismoke:
Alakerran mulkeroilla on taas bileet tasoa "soitetaan Hectoria ja huudetaan", ja mä en millään opi puhaltamaan savurenkaita!
Oon istunut tässä kaks iltaa imemässä poskareita ja puhaltelemassa. Ei vaan onnistu.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ani
Alakerran mulkeroilla on taas bileet tasoa "soitetaan Hectoria ja huudetaan", ja mä en millään opi puhaltamaan savurenkaita!
Oon istunut tässä kaks iltaa imemässä poskareita ja puhaltelemassa. Ei vaan onnistu.
Vetäse henkeen ja sitte puhallat siihen asti ulos että tulee se ns. paksuin höyry, sitte teet ne rinkulat. Ei itelläkään onnistu poskareista puhaltaminen. Tai onnistuu se jotenkuten mutta ne on aina sellasia epämuodostuneita ja hajoo heti :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkkka
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkkka
Siinä se ongelma onkin kun Säästöpankin Visa Electronia ei saa liitettyä Paypaliin.
Onko säästöpankilla tarjolla visa-debit korttia eli perus pankkikorttia. Senkin saa liitettyä paypaliin(toimii ainakin op:n debit-kortilla), avaa uusi tili ja hanki siihen tuo debit-kortti. Johon voit sitten ajantasaisesti siirtää tarvittavan rahamäärän.