Kannettava, HP Pavilion tai jotain semmosta... Takuu sopivasti meni just umpeen kesäkuussa...
Printable View
Kannettava, HP Pavilion tai jotain semmosta... Takuu sopivasti meni just umpeen kesäkuussa...
Oliko vuoden vai kahden takuu? Virhevastuuseen voi vedota jos oli vain vuoden takuu, kannettavan tietokoneen oletettu kestoikä on huomattavasti enemmän kuin vuosi.
Kahden vuoden takuu.. Nyt yritän sinnitellä tyttären kannettavalla jossa on näyttö miten sattuu enkä osaa säätää sitä :confused: Ja kyllä, oon palikka näis asiois :D
Sitten hän meitä on ainakin kaksi itekans onneton tietsikan kanssa
Veli tuntee tietokoneet, mutta sillä on jotain henk. koht ongelmia Windowsin kanssa nii en jaksa kuunnella sen manaamista :D No, mä kysäsen parilta tutulta et onko jotain tehtävissä..
Jos asut Kuopiossa niin minä voin kattoa :)
Sukua on kyl Kuopiossa, mutta ite asun Etelä-Pohjanmaalla.. Kiitos kumminkin :)
Vähä samaan kastiin meil töissä tytöt mennee... harva se hetki kuuluu "etsä millää viittis/joutas/kehtais jeesata mua 'syötä joku asia mikä pitää tehhä' ku en ossoo" :) tulee hyväkskäytetty olo aina ku kiltisti tekkee
Lainaus:
Eikö suomen alkoissa tosiaan oo muuta banaanilikööriä?
Ja tuolta löytyy handelin hinnasto,tosin joitain tuotteita puuttuu esim. eri versiot absolut vodkasta ja golden cap lemon soda.Lainaus:
Löytyy Pisang Ambon.
Alkon hinnasto - isokaato.com
Kotivakuutuksen kautta saa läppärit takuuseen.
En tiiä kannattaako alkaa takkuamaan vakuutuksen kanssa... Mieluiten ostan uuden jos tota vanhaa ei saa ehjättyä. Oon täs jo kattellu muutamia, mutta ku ne mainostekstit on jotain ufokieltä täynnä :D
Niin ja edellinen HP kesti vähän yli kaks vuotta, joten semmosta en enää ikinä osta!
Sano sun budjetti ja mitä pääasiassa koneella teet niin etin sulle parhaan mahollisen.
Alle 500e (jos saa osina maksaa nii saa olla enemmänki) ja pelaan tosi paljon... Ja oon urpo koneitten kanssa :D
Minkälaisia pelejä? Tuohon hintaluokkaan ei kyllä kovin tehokasta pelikannettavaa eli riippuu ihan täysin peleistä.
Mulla oli niin helppo kotivakuutus että piti vaan soittaa ja sanoa että hajos läppäri niin ne laitto rahan tilille tai tietokoneliikkeeseen suoraan. Ei vaatinu mitään todisteita, mikä vähän ihmetytti kun 5 uutta läppäriä sitä kautta sain.
No näitä akkojen pelejä :D Mitä ny facessa pelataan, karkkipelit ja semmoset.. Välillä edesmennyt kone herjas jostain et olis suuri kuormitus ja silleen...
Mun täytyy tutkailla mitä kaikkee mun kotivakuutukseen oikein kuuluukaan.