Eipä näy 22.12 pakettia.Ja eilen 8.00 aamulla tilattuihin minun ja kaverin paketteihin ei olla edes koskettu.No perjantaina saa PayPal infoa.
Printable View
Eipä näy 22.12 pakettia.Ja eilen 8.00 aamulla tilattuihin minun ja kaverin paketteihin ei olla edes koskettu.No perjantaina saa PayPal infoa.
Tulis nyt se 22.12 tilaus sillä se on matkalla ja olen lainannut litkuja kavereilleni jotka aloittelee höyryttelyä (7kpl uutta)sen verran jotta loppuu nesteet itseltä.Pelkkää nikkisnestettä 50mg ei viitti höyrytellä ja 0mg litkut ei sovi lantraukseen liian mautonta.
Itse tilasin viime sunnuntai iltana eli 1.1 ja varmistus viesti tuli perille, mutta sen jälkeen ei ookkaan kuulunu mitään. Tiedä aika omituista tosiaan ko normaalisti viimeistään seuraavana päivänä on tilaus lähteny eteenpäin. Eilen oli ainakin samoja tuotteja jäljellä varastossa sivuston mukaan.
Tilaukseen tuli käytettyä noita hankittuja credittejä, mutta tuskin niillä pitäisi nyt olla vaikutusta mihinkään. Harmi sinänsä sillä tulisi tilaus tarpeeseen ja joutuu varmaan tilaamaan toisesta nettikaupasta loppuviikosta ellei asiasta kuulu mittään...
Täälläkin sama juttu. Tilasin nesteet tuolloin 21. päivä eikä ole pahemmin näkyny. Harmittaa vaan kun olen aloitteleva höyryttelijä ja aloituspakkauksen sain ecigwizardilta aikoja sitten (Samana päivänä tilattu). Pitää vaa vedellä analogista kunnes pääsee höyryn makuun :/
Päivitys:
Parin minuutin jonotuksen jälkeen postintäti sai sovittua puhelimessa, että haen väärään konttoriin menneen paketin, ennen kuin
se lähtee taas postin myllyyn. Oma vika, koska omia tilitietoja katsellessa huomasin, että postinumero puuttui kokonaan..
Toinen paketti saapunut maahan tänään. Saapa nähdä mihin se joutuu.
Nyt tuoreeltaan eGo-T C- malli kädessä. Pattereissa näköjään virtaa.. laitetaanpa vehje tulille.
En huuhdellut säilytysnesteitä vaan suoraan valmiiksi täytetty patruuna paikoillee ja *klik*
....Ei mitään.....*Klick*...imua... pieni maku suuhun ja hyttysen pierun verran höyryä.
No toinen akku latinkiin tarkempaa tutkimista.. Tuntuu ettei tuo piikki oikein puhkaise tuota reikää kunnolla.
Pienellä neulalla vähän avitin ja tein SiB:n ohjeella pikku reiän tuohon viereen.
Nyt höyryä vähän enemmän... Hmm. Eiköhän tämä tästä. Mukavan tujua tavaraa tuo valmiiksi täytetty cartridge.
Positiivinen yllätys ja todella tymäkkää tavaraa tulee putkilosta. Höyryä vaan tulee aika kitsaasti.
Mistäs ne käyttöohjeet löytyikään..?
Viime viikon keskiviikkona eli 28.12 tilasin nesteitä ja tänään oli tipahtanut postilaatikotsa :)
Mullakin putos tänää Libertyltä tilatut (28.12.2011) kaksi pakettia :laugh:
Jaahas, itse tilasin 1.1 2012 ja ei ole tapahtunu muuta kuin rahat lähteneet tililtä.
No odotellaas rauhassa jospa sieltä tulis vaikka että you order has preparation in progress/shipped. :P
Tämä optio on todennäköisesti tulossa lähiaikoina. Hinta tulee olemaan varmaan noin 15 puntaa.
DSE901-pakkauksia ei ole enään tulossa, mutta varaosia näihin vielä myydään. Jos haluat oma pakettisi normaaleilla atomisaattoreilla ja vanuilla, mainitse asiatsa tilauksen yhteydessä ja vaihdamme tankkimalliset normaaleihin.Lainaus:
Viljami, miksi LF:lta on hävinnyt vanuhylsy dse 901 aloituspakkaukset? tankki mallia näkyy olevan.. perskale just oisin tilannu mut ei ollu ennää
Briteillä on ollut pidempi uudenvuodenloma kuin meillä, tästä nämä viivästykset. Myöskään Royal Mail ei kuljeta 2.1. Näitä viivästyksiä ei enään pitäisi tulla. Pahoittelemme asiaa.Lainaus:
Teemme yleisimpiin malleihin netistä löytyvät käyttöohjeet lähiaikoina. Sillä välin ohjeita voi katsella esim. youtubesta :)Lainaus:
Mistäs ne käyttöohjeet löytyikään..?
-Viljami
Mulla tilaus 28.12. ja tänään 3.1. perillä, nopeesti tuli mielestäni :)
Itse kyselin myös asiakaspalvelun kautta asiasta niin sanoivat samaa. Voisit viestittää eteenpäin, että ilmoittaisivat sivuilla tai jollain muulla tavalla (esim. muuttavat tilausvahvistusviestiä lomien aikana kertomaan että olemme lomalla tähän asti jne.) tilausten viivästymisestä lomien tai muiden johdosta. Ihan vain tulevaisuuden varalta. :smoke:
Teemme yleisimpiin malleihin netistä löytyvät käyttöohjeet lähiaikoina.
-Viljami
[/quote]
Hyvä juttu!
Löytyisiköhän kohtalotovereita, paketti on lähtenyt 21. joulukuuta LF:stä maailmalle, ei kuitenkaan ole vielä saapunut perille eikä tullut seurantakoodia. Kenenkään seurantakoodillisen paketti lähtenyt samana päivänä ja missä seilaa nykyään?
Pystyykös Libertyllä maksamaan Moneybookersilla?
Itsekkin tilasin 28.12.2011 ja eilen kolahti laatikkoon O0
No Perjantaihin odottelen ja sitten alkaa tapahtua.Vitutuskäyrä nousee.
Tilaus tehty 2.1. Edelleen tilana Picking&Shipping. Vielä jaksan pari päivää odottaa, mutta jos haluan peruuttaa tilaukseni, miten menetellä? PayPalilla maksettu eli ilmoitanko sinne vai Libertylle? Vai molempiin?
Jos ei pakattu niin kumpaankin ja jos ei pakettia tule niin PayPal ensin.Itse odotan 14 ARKIPÄIVÄÄ pakettia en enempää.Nyt oli pyhiä paljon eli kestää varmaan eli katsotaan.