iStick 100w näyttää myös hyvältä, koska sen saa puffilta enkä tykkää tilailla ulkomailta :D Kiitos avusta, palataan ensi kuussa kun saan hankittua tuon :)
Printable View
Mikähän olisi hyvä "budjettiluokan" dripperi? Dualcoil mahdollisuus oltava, pieni kammio plussaa, ja dripholen toivoisin olevan doge tyylinen mutta ehdottomasti ei terästä. Tällä siis tarkoitan että driphole olisi kiinteästi topcapissä ja materiaali olisi jotain muuta kuin terästä.
Doge tällä hetkellä käytössä ja itse olen kovasti siitä pitänyt. Hermot vain menee kun tippi kuumuu järkyttävästi juuri kun on vauhtiin päässyt X-( Ja normaalin driptipin kanssa kuumumisesta pääseen eroon, mutta drippailu menee hankalaksi pienen sisähalkaisian takia.
Wotofon trollia olen katsellut sekä mutation x2. Olisiko muita suosituksia? :)
Cosmic Innovationsin Radiuksessa on pieni kammio, ja orkkistipin läpi onnistuu nesteen tiputtelu sujuvasti :)
Puolisen vuotta pyörähti ilman päivityshinkuja, joten olen tippunut kelkasta totaalisesti. Näitä uusia Sub-Ohm tankkeja on miljoona ja niitä on vertailtu jokapuolella. Niiden perusteella etenkin Kanger Subohm Mini, Aspire Triton, ja Project Sub-ohm tuotokset vaikuttaa erinomaisilta. Mutta testeissä haetaan kullekin sopiva teho haarukasta 30-100W.
Mikä niistä toimisi parhaiten 15-20W haarukassa? En ajatellut DNA20-modiani vielä päivittää, kun Squape R -kloonin kanssakin tehot riittää oikein hyvin.
Rebuildable-osio on syytä olla, mutta ei vanhaa Kayfun-tyyliä, vaan neste lähempänä coilia, kuten uudessa Kangerin Subohmissa (Subox). Lisäplussa jos vakio vaihtopäätkin saa rakennettua uudestaan. Kokemusta löytyy kyllä, mutta ei nykylaitteista.
Kumpaa laitetta suosittelisitte ennemmin kangerin subtankkia vai lemo2 ?
Suositelkaas fasttechiltä jotain toimivaa edullista (< 10$) karvalakkimallin dripperiä, käyttö vain ja ainoastaan nesteiden kypsyyden maisteluun. Ei siis tarvitse sisältää mitään hienouksia, vaan perus verme mikä ajaa asiansa.
Ei kumpaakaan. Subtankista ei lähde makua juuri yhtään ja Lemo 2 jäi välittömästi kaappiin kun tuli Tobecon Origen v2mk2 6ml. Sama setuppi ollut varmaan 3kk sisässä, siis kanthalit. Mujit/Paronit vaihtaa suunnilleen kerran viikossa, muuten nostelee vähän ylöspäin tankkauksen yhteydessä. Tankkaus/nostelu kestää ehkä minuutin, pumpuleiden vaihto ehkä 5min. Muuten huoletonta hyöryttelyä loistavalla maulla ja hyöryntuotolla isolla tankilla. Jos katsoo Subtankin tai Lemon ketjuja täällä niin ne ovat 5-20 kertaa pidempiä kuin Origenin ketjut, missä on lähes pelkästään ylistäviä kommentteja laitteesta. Ongelmista näille Foorumeille yleensä kirjoitetaan. Tosin noi paskatankit ovat jostain käsittämättömästä syystä paljon yleisempiä kuin oikeasti hyvät tankit, vaikka Tobecon erittäin laadukkaat kloonit taitavat olla jopa puolet halvempia (ainakin Fasttechilla).
Kertokaas joku edullinen Dripperi aloittelijalle! Mieluusti sellainen mitä ei tarvitsisi heti päivittää parempaan. Höyryä saa tulla ja makua myös! Kloonit käy myös :)
Pitää varmaan laittaa tilaukseen kun moni suosittelee magmaa!:thumbup:
Nyt kun näitä tankkeja on ilmestynyt kun pakolaisia eurooppaan, onkin aika kysyä täältä neuvoa kun ei jaksa kaikkien revikoita kattella. Mikä on hyvä kasattava tankki jolla pystyy höyryttämään +40W tehoilla ja 80vg nesteillä ilman surempia ongelmia? Tällä hetkellä käytössä Starre, mutta haluan itse tehdä coilini. Mielellään single coil mutta dualikin on iha ok.
Kiitos jo vlamiiksi
Aromamizer RDTA 6ML Bundle Sale?Back in stock on Sept-22th),Aromamizer RDTA
Jo kuukauden ollut käytössä ja tähän asti paras tankki mitä on tullut kokeiltua.
Yli 100W toimii vielä hyvin mutta käytän n.60-80 watilla yleensä. Nesteet on DIY 90-95VG. Setuppina nyt dual spaced.
Ilmansäätö vakiona ei ole paras mahdollinen, nestettä kerääntyy rinkulan alle mutta olen tukkinut 2 ilmareikää o-renkaan pätkillä jolloin ulkonäkö ei kärsi eikä nestettä keräänny.
Missään vaiheessa ei ole vuotanut mutta toki sekin on mahdollista riippuen pumpuleiden asettelusta. Normaalisti asettelen wickin päät vain dekin pohjalle reikien päälle.
Nyt käytössä ollut 3-postinen dekki mutta huomenna pitäisi tulla toinen ato ja uudet 2-postiset dekit jotka pitäisi helpottaa huomattavasti setupointia.
Saattaisi jopa mahdollistaa single-setupin?
Olen tilannut suoraan Steam Craven verkkokaupasta ja DHL toimittanut. Muutama kauppa UK:ssa myös myy näitä mutta ei ole ollut saldoilla kaikkea tarvittavaa niin olen tilannut sitten suoraan valmistajalta.
Itseäni kiinnostava samalla periaatteella toimiva tankki on Youde Bellus, http://www.yourcig.com/product/bellus-rta.html
Jos toimii läheskään yhtä hyvin kuin aromamizer, muodostuu varmasti yhdeksi suosikiksi.
Ei tosin ole vielä saldoilla missään mutta varmasti tulee jossain vaiheessa tilattua, tässä myös single mahdollisuus.
Kuinkahan tuo magma tai mikä tahansa dripperi istuu kbox minin nokkaan? Tuo on nyt tällä hetkellä ainoa tehonlähde jolla pystyn mitään ruokkimaan. Vähän on nämäkin hommat hakusessa eli riittääkö tuossa boxissa löyly sopivalle setupille nesteiden kypsyyden testailuun ynnä muuhun drippailuun? Miten esim magma vertautuu subtank miniin?
Onko kukaan katsellut stro miniä ja jos ei niin miksi ei?
Ainakin omaan silmään on hyvän näköinen noin niinkuin ulkonäkönsä puolesta.