Nykyisin suoraan henkeen ja näköjään 14W mesh-wire atolla.. Nautiluksessa oli niin kova imuvastus, ettei suoraan henkeen voinut vedellä.
Omasta mielestä maku parempi jos vetää suoraan henkeen.. :thinking:
Printable View
Nykyisin suoraan henkeen ja näköjään 14W mesh-wire atolla.. Nautiluksessa oli niin kova imuvastus, ettei suoraan henkeen voinut vedellä.
Omasta mielestä maku parempi jos vetää suoraan henkeen.. :thinking:
Oltiin tossa moikkaamassa kaveria Alavuden ABC:llä ja istuttiin siinä sitten toisen kaverin ja tyttöystävän kanssa höyryttelemään kun kaveri kiskasi analogista naamariin. Siinä sitten tuli jotain teinilorttoja (anteeksi sanavalintani, mutta sellaisia ne nyt vaan olivat) pummimaan kaverin kaverilta röökiä. Istuivat viereiseen pöytään ja alkoivat kovaäänisesti dissaamaan sähkösavukkeita tyyliin "vetäisivät edes oikeeta tupakkaa". Siinävaiheessa kun lopettivat ja kävelivät ohitse tokaisten "hintti", rasautin rusinani ja meinasin juosta perään keskustelemaan rakentavasti. Ei moro.
Sattuipa tuossa eilen kun menin töihin ja juuri lomalta saapunut kollega näki vamon ja agan, silmät kuin lautaset ja suu ammollaan: NO MIKÄS HELVETTI SE TUO NYT ON?!? :D Vaan aika nopeasti alkuhämmästys katosi ja sitten alkoi taas kysymyksien sarja..
Myös eräällä firman ryyppyreissulla muutama uskaltautui myös kokeilemaan ekaa kertaa, eräältä neidiltä meinasi jalat lähteä alta kun kunnon tupakkaimut otti twisti/evod 24mg banaania. Ei kuulemma olisi uskonut että tuntuu samalta kurkussa kuin tupakkakin. Taisihan tuosta joku vetokin lähteä että vuonna 201x loppuu tupakanpoltto ja vaihtuu sähkölle, en kyllä enää itsekkään muista että minä vuonna sen piti sitten tapahtua.. :)
Pääosin kuitenkin positiivista palautetta ainakin töistä, kylän mummelit on sitten asia erikseen.
Tänään kun oli tyhjää aikaa, niin ajattelin käväistä entisellä duunipaikalla kavereita morjestamassa. Siellähän 99,5% polttelee. Tadam, sähkötupakkani herätti melkoisen mielenkiinnon, heti oli kaikki kysymässä mitä tuo maksaa, mistä saa, toimiiko jne... Olivat ilmeisen tietoisia mistä on kyse, eivät vaan koskaan sen pahemmin päässeet lähemmin tutustumaan.
No pienen oppitunnin pidin kun kiinnostusta tuntui löytyvän enemmän kun tarpeeksi:cheers:
Hämmentävin kommentti mitä kuullu pitkillee tuli viel pikkuserkulta joka jollai ilveellä onnistunu hommaamaan itelleen lavatuben, kehui sen maan ja taivaan väliin bogen kanssa :o "kaikki miu kaverit käyttää/ kokeilee lavaa ja täähä pörisee hyvi, eiks sulla oo lavaa?" En tiiä pitäskö itkee vai nauraa
kaleppo vaikuttaa aika säpäkältä kaverilta! :laugh: Määkin sain tänään hämmentävän kommentin, kun kävin eRollia esittelemässä iskälle. Sanoi että kun se on musta niin se näyttää vähän pikku sikarilta. Ja sitten se hämmentävä osuus: "totahan vois ehkä kehdata polttaa julkisellakin paikalla". AI ETTÄ "VOIS"?! Kehdata? :blink: En osannut sanoa muuta kuin että halusin mustan sen takia ettei kukaan edes luulisi sitä oikeaksi tupakaksi koska mun mielestä on aika paljon nolompaa vetää perinteistä röökiä ihmisten ilmoilla. Totta kai kun mä sen ostin niin aion sitä yleisilläkin paikoilla käyttää, vai luuleeko se että käytän tota kotona ja sitten kylillä vetelen normaalia röökiä etten vaan erotu joukosta?! :banghead:
Taitaa olla 44 :thinking:
Sillä vaan kysyin kun yleensä nuo kehtaamiskommentit tulee vähän vanhemmalta väeltä.
E: mitvit, ootko täysi-ikäinen?
Niinpä, siks vähän loukkaannuinkin :unsure:
Olen mä täysi-ikäinen, ei hemmetti sentään!! :lol:
Ei pahalla, aattelin vaan ensin että darn nuori isä, mutta nopean laskutoimituksen jälkeen yhtälö vaikutti ihan mahdolliselta.. :D
No sitä minäkin kun oon kuitenkin jo 24. Olisi aika myöhäinen murrosikä jos mies ei olisi kykenevä pistämään pullia uuniin ennen kuin on 26 :lol:
No ymmärrän kyllä teitä kun aina munkin kaverit ihmetelly että miten mulla on niin nuori isä :laugh:
ktdd :lol: