Joka paikasta tuntuu olevan noin 0.4 kathal loppu. kuvittelisin että ton vahvuisella vois lähteä hakemaan derringerin setuppia. katottu kaikki liikkeet (suomesta) jotka nopeasti tulee mieleen. onko ideoita mistä vois löytyä?
Printable View
Joka paikasta tuntuu olevan noin 0.4 kathal loppu. kuvittelisin että ton vahvuisella vois lähteä hakemaan derringerin setuppia. katottu kaikki liikkeet (suomesta) jotka nopeasti tulee mieleen. onko ideoita mistä vois löytyä?
Jasperisetä tarvisko mun lomalla tulla poikkee kokkelibyyssä ?
jassolle lupasin..nytten pysty ku oon muualla lomalla..ei kai tarvi olla samassa asennossa[emoji38] näkyyhän se notkeus muutenki[emoji51]
Voi vit...[emoji38] mä alan nyt kattoo telkkua[emoji4]
Tsiisus mä kuolen täällä nauruun, mutta ainakin onnellisena[emoji38] [emoji106]
Raivaussaha posahti tulille tänään _S_
Jaahas tänään tuli 8v täyteen saman naikkosen kanssa. Tämän kunniaksi sain viedä vaimon syömään mutta enemmän silti nautin siitä kun istuin terassilla ja akkeli leikkasi meidän 10m2 nurtsin, toisen kerran ikinä :thumbsup:
Ihanaa on myös se että kesä näköjään alkaa. Ei en huomaa sitä siitä että ulkona paistaa arska ja 19+ on lämmintä. Vaan siitä että puhelin alkaa piristä ja tämä sairaslomavahti pääsee tekemään töitä. Mitä parempi kesä niin sitä enemmän töitä, huomenna siis taas merimiesasu päälle ja töihin. Aika hyvä päivä tänään :yeah::wheee:
Nyt on nätti pusikko [emoji16] Varsikin näyttää pitemmäl... eiku terassi isommalta [emoji201]
Tuli kattopelleistä mieleen eräs nimeltämainitsematon ukkeli psaaresta, jaakko katto. Poijaat soitteli välillä sille ja kysy onko jaakko katolla? Oli kuulemma niin vastasivat et tuu heti alas :)
En minä mut pojat [emoji5]