Tycho, taisit aiemmin harkita iStick 50W ?
Siinä ohmirajoitus paljon alempana kuin Vamossa.
Printable View
Tycho, taisit aiemmin harkita iStick 50W ?
Siinä ohmirajoitus paljon alempana kuin Vamossa.
iStick on tosiaan tulossa, mutta kun... Tahtoo :D. F1:n kanssa on pinna ollut tänään koetuksella...tankin tiiviys ilmeisesti kärsinyt jatkuvasta purkaa-kokoa toimenpiteistä ja tosi helposti alkaa kurlaamaan jos vähänkin kellahtaa kumoon ja jos nestettä haluaa lisätä lennossa edellisen sekaan, tuloksena on 80% varmuudella kurlaus, nestevahinko tai molemmat *tähän voi lisätä kourallisen voimasanoja*.
Tossa V7ssa ei ilmeisesti voi käyttää puffin valmiita vastauksia ainakaan dual setupilla kun kokonaisvastus putoaisi puoleen? Kannattaako/voiko tuota ajaa vain yhdellä coililla vai onko heti kylmiltään vaan opittava omien rullaaminen?
P. S. Etikka neutraloi sen hirveän kanelimaun.
Toivottavasti toi subtank on käyttäjäystävällisempi kuin tämä nykyinen verenpaineen nousua aiheuttava laitos.
.
Pientä lisäselvittelyä kaipaan noista RDA basejen setupista tilantessa missä niissä on 3 coil tolppaa. Pari loistavaa töherrystä siitä mitä tarkoitan.
http://www.resurrection.fi/IMAG0129.jpg
Eli tässä on miten minä ymmärrän common negative (tai positive) tolpan ja jos tuohon ruuvailee colit noin, vastus putoaa puoleen.
Vai onko tämä common tolppa 'kelluva'. eli ei kontaktia akkuun kuten allaolevasta kuvasta näkeepi, jolloin kokonaisvastus on coil 1 + coil 2
http://www.resurrection.fi/IMAG0130.jpg
Kyllä, dual coil yhdellä plussa- (tai miinus-) tolpalla menee juuri noin.
Mä teen kaks 1,8ohm coilia, ja saan siis yhteensä 0,9ohmin vastuksen.
Kiitoksia Mimoza :).
Tuon Helixin kanssa meni sisu kaulaan kun pitäisi heti kylmiltään veivata noita coileja ja päädyin Smokin Caterpillariin koska sen mukana tulee 1.5Ω tehdassetup (joka toivottavasti tarkoittaa valmiiksi kasattua coilipumpuliviritelmää atossa :D). Nyt sitten odotellaan puffilta V7+Caterpillar (+akut) lähetystä.
Tästä tulikin muuten mieleen. Voiko LiMn akkuja ladata normi LiPo/LiIon laturilla? Olettaisin että nuo mangaani -versiot toimii samalla CV/CC lataustavalla missä kapasiteetti (800mAh) kertoo max latausvirran (1C=800 mA), mutta jossain olen törmännyt vielä toiseenkin lataustapaan dT/dV tms. mutta nyt ei ollenkaan kilise kello että missä tuollaisen näin ja mitä tuo tekee.
Caterpillari on helppo setupoida :) Coili siinä valmissetupissa on varmasti mukana, mutta tuota... Pumpulit joudut melkovarmasti laittaan ite. Noi valmiscoilit tuskin on mitään hyviä. Mutta hei, jos mä osaan värkätä siihen coilit, säkin osaat :) Olisko tästä Urdun videosta apua? https://www.youtube.com/watch?v=7MrKvGwDXJA
Hm, tuli katsottua tuo video ja multa meni aika kokonaan ohi tuo coilien litistys kuumentamisen jälkeen. Miksi näin? Onko tuossa coililangassa jokin kalvo päällä kun normikuparilangan jos vetää kiemuralle ja silmukat ottavat toisiinsa (esim rikkinäinen kela) niin eipä tuo sähkö silmukkaa kierrä vaan kyse on enemmänkin oikosulusta (0 ohm). Näin amatöörinä jotenkin olisin raotellut noihin silmukoihin pientä väliä, mutta näin ei ilmeisesti toimita?
Eli ilmeisesti nuo silmukat eivät toisiinsa ottaessaan mene oikoseen?
BTW, noita pumpuleita kun netistä katselin jos jonkin näköistä ja merkkistä, niin käykö tuohon ihan normaali puuvillavanu tms. mitä ainakin naispuoliset käyttävät meikkien/kynsilakan poistossa vai käytetäänkö tuossa jotain vapaana kasvatettua luomupuuvillavanua tai silicaa ja mikä näiden kahden käytännön ero on?
Ei mee oikkariin.
Käy perus kaupan halpis puuvillavanu. Maussa saattaa olla eroa, itse käytän amazonilta tilattua halvinta valkasematonta luomupumpulia. Käytin rainbow vai olikoha xtra, aika pitkään. Noissa peruspumpuleissa ei vissiin muuta myrkkyä ole käytetty kun vetyperoxidia valkasuun. Itse halusin sen tiputtaa pois joukosta
Jos hirveä hätä on niin käy normi pumpulikin, mutta suosittelen hankkimaan mujia ;)
Mahtaako sinne joku kerros sitten muodostua kieppien väliin estäen oikkarin...
Kun teet microcoilia niin pulssittele normaalisti mutta pihdeillä puristelun sijaan harjaa kevyesti coilia eri puolilta vaikka ruuvimeisselillä. Muutama kerta yleensä riittää siihen että coili alkaa hehkumaan tasaisesti.
Tietty jos coili ei ole alunperin kovin siisti niin sitten voi ensin vaikka puristella pihdeillä/pinseteillä ja vasta lopuksi "harjaa".
Apteekista Pharmacarea (maistuu pumpulille) tai mujia (ei maistu) suosittelen :)
Mujin lisäksi esim. Koh gen do on hyvää. Mulla korvasi niin pharman, mujin kuin fiber freaksin.
Käyttääkö joku muka dripperissä meshiä? :thinking:
No ei kait siinä sitte hittojakaan. :)
Viestiketjua siivottu off-topicista, hyi teitä http://i.imgur.com/TU6Gz6r.gif
.