Jaa'a :thinking:
Printable View
Jaa'a :thinking:
Teinpäs tuon mensan testin äsken, yllätyin positiivisesti kun sain 117, odotin jotain 70. :lol: "Korkeampi kuin 87.1 prosentilla väestöstä", no jaa :thinking: Ihan varmasti juu. :lol:
En tiedä mitä keskihajontaa tuossa on käytetty (no voisihan sen noista luvuista tuossa yllä laskeakin...), mutta vaikka nuo pikatestit nyt ovatkin korkeintaan suuntaa antavia, niin tuossa ei ole taidettu huomioida sitä, että suomalaisten keskiälykkyys onkin 105. Ja kun vielä älykkyysosamäärä on noussut sukupolvesta toiseen (Flynnin efekti, syinä lienee koulutuksen parantuminen, ravitsemuksen lapsuudessa, epigeneettiset vaikutukset jne.), ja siis nuoremmat ovat keskimäärin vanhempia fiksumpia, niin usko pois. Naiset tuppaavat myös aliarvioimaan älykkyyttään, kun ei se matikka yleensä ole oikein maistunut, ja miehet yliarvioimaan.
Tää on niin tätä. Uusi mehu testissä ja päässä suhisee, kun ei osaa lopettaa makustelua ajoissa. Kohta lentää paska. Ei sillä, ihan ok tämä flavor westin vanilla tobacco, jos tykkää pihkaisesta meinigistä.
Tossa on sulle kättä pidempi hymiö, jota voit käyttää:
http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/u075.gif
No Kaleppoon tietysti.
Tasan sata. Oon fiksumpi, kuin puolet kansasta.
Jes.
Tulokseen vaikuttaa mm. virkeys. Yritä aamupuolella uudestaan, kahvia alle.
En varmasti yritä. Mä oon aina ollut surkea moisissa loogista päättelyä vaativissa tehtävissä. Samoin matematiikka on mulle älyttömän hankalaa.
Matikka on enemmänkin taitolaji, eli harjoitus auttaa.
On hyvä tuo Klondike, joka alkaa kohta TV5, eka osa, menkää katsomaan. Olen katsonut sen aiemmin kolmena pitkänä osana, tämä on näköjään pätkitty 5 tai 6 osaan.
Mä olin kanssa äärettömän huono matematiikassa. :thumbdn: Tosin jos sain oivalluksen niin sitten se oli jopa mukavaa ja meni kun vettä vaan, mutta kun aina ei ihan meinannut lamppu syttyä. :D
Ei kukaan ole huono matikassa, se on vaan harjoituksen ja viitsimisen puutetta :D Nimimerkillä lukion pitkämatikka luettuna ja kaikki laskemista vaativat amk kurssit käytynä eikä silti kunnolla osaa laskea hyperparaapeleja :P
133 napsahti ja hieman keskittyminen herpaantui. kun pitäähän tätä foorumia selailla illat pitkät. :D Noitakin tehtäviä olis niin helppo opetella, muutamat tehtävien rakenteet ja variaatiot haltuun niin pisteitä ropisisi huolella enemmän..
Jaa että vaimo + suhde joka kukoistaa :lol::lol:
Tota TV5:n Klondikea on päätkitty. Onpa bummeri.
Mistäs sä ktdd oot mun palvelunumeron saanut?!?
Internetin etuina on se, että kaulin tulee viiveellä eikä sitä ole pakko lunastaa postista.
Voi sen toki kuriirillakin pistää, mutta en ole ihan varma siitä, miten ne sen suostuvat toimittamaan...:D
Mistäs sen tietää mitä lisäpalveluita kuriirien toimituksiin voi liittää kun maksaa vähän ekstraa... :D
Ai kuten 'happy ending'? Toimiiks toi?
En tiedä, koskaan ei ole kuriiri kuiskannut korvaan "happy ending? 50 dollar" :lol:
Ei kannata odottaa että kuiskaa, voi kysyäkin.
Se vitsaili, että nuo olisivat kaksi eri henkilöä.
Uskaltaako tässä maassa oikeesti joku harrastaa yhtään 'reilummalla' mittakaavalla, ellei firma taustalla pyöri? Joku tietysti varmaan uskaltaa, mutta omasta mielestä kohtalaisen riskialtista touhua, eikä välttämättä tulis mieleen paljo testailla.
Yks ainoo väärä asiakas riittää siihen että harrastuksesta tuleekin niin kallista hupia, että pian saa myydä koneet ja huonolla tuurilla vielä kämpänkin.
Ei aavistustakaan :)
8500e saa tienata ennen kun alveja tarttee maksella. Hankinnoista niitä ei toki voi vähentääkään, jos ei rekisteriin kuulu.
Veroja saa toki maksella siitä huolimatta. Materiaalien ja muiden vähennysten jälkeen sitten katellaan, paljonko makseltavaa jää.
Sepä juuri :)
Kieltämättä. Itseäkin vitutti viime vkloppuna kun naapurin setä oli parkkeerannut ferrarin viimevuotisen painoksen(ilmeisesti vuokrattu) niin leveästi että vähän jo jännitti ajaa parkkiin. Näytti semi hauskalta tässä 80-rakennetun rivarin pihassa :D
Miksköhän Tapatalk ei ilmoita mulla enää uusista yksityisviesteistä? Outoa.
Mulla on aina tullu Androidissa semmonen notification sinne yläreunaan missä näkyy myös sähköpostit ja tekstarit yms mutta ei toimi enää.
Tuppas perjantaille reissun Lahteen. Eipä olekkaan aikoihin tullut matkustettua junalla. Toivonmukaan tulen autolla takaisin :thumbup:
Mikä se oli tän päivän kovin juttu clearo markkinoilla? Tarttis tilaa kamulle vehkeet, viimeeksi tilasin Trollin ja Esan mainostuksesta justlogin ja homma pelitti nyt tarttis jotain uutta mutta mitä?
Jos ei tarvi halvin olla niin Kanger AeroTank V2 AFC bottom dual coil clearomisaattori 2,0ohm lasiputkella
Joyetech Delta. Mahdollisesti. Ja noista Nautilus vs. uusi Aerotank on porukka kahta mieltä. Ilmeisesti ainakin atopäät kestävät paremmin Nautiluksessa, ja joidenkin mielestä ainakin Nautilus on noista selvästikin parempi kuin Kanger, paitsi aton rakenteen kestävyys ja materiaalit Kangerissa parempi.