Tänään vuorossa vauhtia ja vaarallisia tilanteita näköjään
Printable View
Tänään vuorossa vauhtia ja vaarallisia tilanteita näköjään
Nyt joku vois korjata mua jos tietää paremmin mutta eikös omalla harrastuksella saanut tuottaa itselleen 8k€ myynnin ennenkuin se piti pistää veron alaiseksi? Kun en muista mistä kuulin niin en pidä kovin luotettavana.
Mikähän se nyt on se varmin tapa hoitaa kauppoja foorumin puitteissa?
Tuo postivakuutetun korvaus hitusen mietityttää plus mikä kelpaa PayPallin kautta maksetussa kuitiksi, invoicen printti?
Siinä puoleksi tunniksi aivojumppaa ja rohkeimmat voi pistää tuloksenkin näkyviin :D
MENSAN KOTITEST
Ei paras mahdollinen suoritus koska istuin osan ajasta vessas "suorittamassa" samalla toistakin tehtävää :D Tulos: 128
Kokeiles ulostuslääkettä, puoli tuntia tortulla kuulostaa pahalta.
Kahvia paljon + Banaania ni tulee helpommin ulos muukalainen
128 täälläkin, mutta aika turha tosiaan tuommoisen testin perusteella päätellä yhtään mitään.
Huomio "osan ajasta..." kun näin aamusella testin puolessa välissä maha ilmoittaa että pannullinen kahvia oli liikaa niin sillon mennään eikä jäädä tekemään testiä loppuun :D
Nyt trolli joko on suunnitelmat selvät mikä on se 10000 viesti minkä tänne postaat :D
Oho. Taitaapa olla "vitut tästä, mä meen himaan".:D
Suorituspaineita.
En jaksanut tehdä testiä kun on tuota ADHD vikaa tässä tulokseni kun painoin samaa kuviota kokoajan :)
Saavuttamasi tulos on Mensan kotitestin testausalueen alapuolella. Kehitämme testiä ja laajennamme testausaluetta myöhemmin, kun aineistoa on kerätty riittävästi. Voit kokeilla muita älykkyystestejä esimerkiksi Mensan verkkosivuilta löytyvien linkkien välityksellä.
Mensa for dummies?:D
Mitähän ne siel ajattelee ku ukkeli painaa samaa ruutuu kokoajan :)
"EI VITTU TOI O TYHMÄ" :yeah:
Äh vitut, menköön spämminä verkkoon.
Genitaali.
Vitut, kahvitauko meni, takaisin sorvin äärelle.
10000 viestiä täynnä, sitten voitkin lopettaa?
Pitää vaihtaa titteli "EVP" tai "Emeritus" :whistle:
jassollakin o pitkä matka edessä vielä tuohon merkkipaaluun :rolleyes:
Enpä tiedä kuuluuko tänne ja onko jo vanha uutinen mutta facen puolella on nyt haussa YLE:n ruotsinkielisiin tv-uutisiin haastatteluun vapottelijaa... :)
Rillipysty GS-hinuri arvaten.
No jos edes lopettaisit sen kolmen viestin putkeen kirjoittamisen viestimäärän kasvattamiseksi? :D
Nääh.
Viestimäärän kasvatus ei kompensoidu qllin pituudessa, sitä ei voi syödä tai viedä hautaan mukanaan, joten en mä sitä tietoisesti kasvata, mulla vain on asiaa.:D
Ja näin saatiin foorumin eka kymppikerholainen! :wheee:
Mä pelkään lentämistä.:(
Kuolemanpelko tekee vaan hyvän säväyksen. :D