Poliisin tehtävä onkin auttaa kansalaisia [emoji4] mikä versio tapatalk?
Printable View
Ei hemmetti pitäis laittaa vielä pyykit kuivumaan, mä hukun kotitöihin stana!! meen jaksa....[emoji37]
Juuri ripustin pyykit kuivumaan. Kolmas drinkki menossa. Ja kuuntelin juuri Haloo Helsingin Pulp fictionin... tanssijalka lepattais,mutta tyydyn rentouttavaan koti iltaan. Nam.
Olen vesilinjalla itse tänään..vähän flunssaa ollut koko vkon niin nyt ei jaksa ja väsyttää, kun on univelkaakin kertynyt taas.Pakko huilia tämä vkoloppu.Piti leffaan mennä mut ei aina jaksa yksin[emoji58]
Kyllä kylmä olut osaa taas maistua hyvälle.
Tarvis jaksaa vääntää taas useampaan atoon uudet coilit mutku ei vaan nyt jaksais.
http://kuvapilvi.fi/k/yDPO.gif
Niin levottomat jutut ny kettingissä
Kylmä olut ei maistu oikein millekään :(
Toki se on hyvää janoon kylmänä, mut maistuu parhaalta joku n.15 asteisena ;)
Illan juomat tuossa...
Liite 23989
Mun pitäis myös coilit vaihtaa mut jos noi pyykit nyt ensin....
No ei se luuponen kääntänyt mun kuvaa, se vihaa mua[emoji36] olkoon sitte!
Uskallanko mä enää kirjottaa tänne vai häiritseekö se jasson ja mirun keskusteluja pahasti
Älä höyrypää viitti[emoji38] sekaan vaan tai toi mies vie mun jalat kokonaan alta[emoji7]
Ei käy höyris[emoji13] mua alkaa jo pelottaa...
Niinhän sitä olis[emoji4] hihihi..
Hitto muuten missä kaikki on?
Vanhat kunnon latotanssit illalla 👍 tapellu puolisen tuntia kravaattisolmun kanssa.
No oho [emoji38] osaakko danssata? eihän sen tekeminen ole homma eikä mikään...lunttaa netistä kuva..niin mäkin aina teen kun poitsuille pitää vääntää[emoji38]
Mä en osaa :(
Korkeintaan poskivalssia...
Muutenkaan tuu käytyä baareissa kun ulkomailla. Kerran tänä vuonna terassilla yhdellä kinilonkerolla [emoji11]
Kyllä sitä nykynuoriso ossaa tanssia myös ;) armeijassa oli mahikset päästä leiriltä pois jos osallistu tanssikursseille ja meni tansittaa ypäjän heppaopiston tyttöjä itsenäisyyspäivänä 😁😁