NOI PUPUTIPIT! :eek: :eek: Ihan mun! :love::love::love:
Printable View
NOI PUPUTIPIT! :eek: :eek: Ihan mun! :love::love::love:
Uh sitä huulikarkin määrää ja pois saantia :D
Äijille kans vinkiks huulikarkkia vastaan, kuorikaa huulet kostutetulla sokeripalalla (varovasti!) hieroen muutaman kerran viikossa ja huulivoidetta perään, huulet ei rohdu eikä tippeihin tartu epämääräisiä juttuja. :thumbup:
:facepalm:
Tai sitten pesee sen driptipin silloin tällöin. Ei sen puoleen ei mulla mitään muutenkaan tartu.
Eikö muka rälläkkä ja Pferdin 80 karkeudella varustettu lamellilaikka aja saman asian?
Eipä tuosta haittaakaan ole kokeilla, punainen One näyttää suht ilkeältä nopsaan.
Ihonhoitovinkit tuskin kenenkään miehisyyttä vievät???
Mie ihmettelin PITKÄÄN että mikä Tuitun höyryttelevässä pupussa oikein vetää sakkia/kommentteja....
Mutta mie olenkin vähän hidas.
Saa pupuistakin tykätä, se vain ei ole laillista.
Omalla kohdalla ihonhoito vinkit olis pitäny antaa jo ennen puberteetti ikää. Mutta onhan tässä metsä mörön ulkokuoressa se hyvä puoli, että aina pääsee vaikkapa Suonenjoelle mansikkapellolle variksen pelätiksi töihin.
Lähinnä kiintymyksen fyysiseen ilmaisuun penetraation merkeissä.
Ai, sinäkö et osaa googlea käyttää?
http://lmgtfy.com/?q=zoophilia+law
http://img.tapatalk.com/d/14/06/30/zupuqy9u.jpg
Mä oon iha in lööv. Kattoo, saadaanko huomenna kaupat aikaseks.
Hevosmiehen kärry.
Vai 242? :) Hemmetin hieno peli kumminkin ja omaan silmään parhaimmalla etusäleiköllä. Kaverilla on 145 missä on se tuota edeltänyt maski.
144 B20 tappikoneella
Vinokone ota samaa kauppaa noi takana näkyvät maastoajoneuvot lunastan ne sulta sit pois :thumbsup:
Mikäs herkku tuolla takimmaisena killittää ?
Ettei olis toinen vieläkin vanhempi vulva ...
Pösö. Mallia en muista. Kultaiselta 60 luvulta
Kuva siis hämäsi ku luurilla katsoin luulin että olis ollu pv
Se vasta herkku onkin :)
Löytyy sieltä gazia, ziliä ymym...
Eli minua ei saa päästää sinne :)
Jäisi kummiskin kouraan joku herkku :thumbup:
Ja jos tarviit 2 pyörästä, olis 350 2tahti aito neuvostoliittolainen. En heti muista merkkiä. K se ei ollu
En oo yhtää mopo miehee kyllä
Olisko urali ?
En ole naamakirjassa, en twitterissä, enkä muutenkaan paljoakaan perusta näistä "sosiaalisista medioista". ;)
Laitan kuitenkin oman mielipiteeni interwebin ihmeellisestä maailmasta ja kaiken huipuksi vieläpä huonolla lontoolla: this forum is a great place to be - tänne kun kirjautuu, niin on melkein kuin kotiin tulisi... :)
Täältä saa nopsaan neuvoja/vinkkejä, on (yleensä) jokaisessa ketjussa leppoisa meininki, huumori kukkii ketjusta toiseen, ja pisteenä iin päälle välillä myös kipinät lentelee... eli tapahtumia riittää.
Viihdyt täällä sen aikaa kuin haluat, mutta harvoin tulee foorumin sivut suljettua missään muussa mielentilassa kuin: hymy huulilla :D
Mikä sitten tekee meistä höyryttelijöistä tälläisiä ihania immeisiä? Enpä ole toisaalta netissä vielä tavannut tätä vastaavaa nortti.com sivustoa jossa kehuttaisiin maasta taivaaseen tupakan polton ihanuutta ja kuinka mahtavaa se on vetäistä arkunnaulasta henkoset. Vai onko siinä just se pointti, kun olet päässyt tupakan tupruttamisesta eroon niin sitä "ilosanomaa" halutaan sitten jatkaa eteenpäin. :confused:
Varmaan osa syynä on myös universaalius. Höyryttely ei ole rajoittunut johonkin tiettyyn ammattiryhmään tai ikäryhmään tai ole liitoksissa mihinkään muihin harrastuksiin. Ainoa mikä kaikkia yhdistää on tupakoinnin lopetus höyryllä :D
IZH Planeta?Lainaus:
Ja jos tarviit 2 pyörästä, olis 350 2tahti aito neuvostoliittolainen. En heti muista merkkiä. K se ei ollu
Jaha, kerta se on näemmä ensimmäinenkin kun verikoetta ottaessa meinasin pyörtyä täysin :D