Onko provari liikkeestä vai yksityiseltä?
Printable View
Ystävälliset kanssavapottelijat.
Jos kauppaatte jotain atoa tai teette vaihtaria, olkaa ystävällisiä ja AINA muistakaa mainita onko atosta vedetty Pluidia, Grenadaa, mentholia tai jotain muuta anis/sitrus/whatnot litkua. Tulee oikeasti melkein kusetettu olo aina kun atossa on jotain näitten jämähajuja, kun itse en voi sietää niitä ja ne jää atoon melkein ikuisesti kiinni. :sneaky:
Noh, jospa sitä sitten huomenna ajelis ostaan sen UÄ-pesurin :facepalm:
Damn you APU kerholaiset http://keskustelu.vapers.fi/public/s.../shakefist.gif
Pitää varmaan tästlähin listata litkut mitä missäkin atossa ollu käytös :D Ei vaan mulla ainakin vakioatossa pluid. Toi jugo diablon paska tarttuu kans vittumaisesti o-renkaisiin. Sai pestä kunnolla et sai sen menthoolilakun helvettiin hattysta :banghead:
Toiset kahvi litkut on kanssa yksiä perkeleitä saada pois. Yhtä atoa 20 minuuttia UÄ-pesurissa ensin saippuavedellä sitten pelkällä vedellä eikä se perhana lähtenyt kuin jokusen tankillisen jälkeen muilla litkuilla "huuhtelemalla". Seuraavalla kerralla heitän o-renkaat suosiolla etikka liemeen ja sitten kattilaan kiehumaan X-(
Vitun saatana! Kävin hakee nikotiinitomasta vivi nova bdc clearon. Juissit sisään ja vittu molemmilta puolilta muovit halki! Nesteenä tuttifrutti, mikä saatana siinä nyt rikko tuon? Jumalauta viimenen muovi paska minkä ikinä ostan! Sinne meni 15e taas täyteen paskaan.
Saarela illalla Helsinkiin - Yle näyttää saapumisen suorana | Yle Uutiset | yle.fi
Sankarin paluu... Kas kun ei ole vielä hornetit saattamassa ja tekemässä kunniaa
Safkaohjelmat telkkarissa.
Joo, tykkään itekin laittaa safkaa ja joku Sokkokokki+Ramseyn kiroilu on ihan viihdyttävää seurattavaa. MUTTA, kun alkaa joka saatanan kanavalla olla jotain Kuppilat kuntoon Bosnia Herzegovinaa ja Superkokki Libanonissa niin terve ja morjes.
Eikö nyt vittu mitään muuta keksitä enää? Kohta on tositv runkattu sille tasolle, että kaikista paskakuskeistakin tehdään ohjelmaa ja silti mun lempiformaattia ei ole vieläkään saatu aikaiseksi! Big Brother, missä on suomen pahimmat pulsut. Keskiketterää annostellaan sen verran, että tärinä helpottaa ja jos suorittaa tehtävän niin saa jäykkää. Päiväkirja huoneen videopätkät vois olla aika jäätävää katsottavaa.
Sillä Kreetalaisella kokilla oli kyl hyvät kannut, mutta sekin vaihtui johonkin kiintiöhomoon joka laittaa jotain ..tun salaattia.
^Näinhän se nykyään menee et koko päivän tulee ruokaohjelmia joista suurin osa paskoja ja pisteenä siihen päälle ruokaohjelmien jälkeen tulee suurin pudottaja :laugh:
Hyvä arvaus. Ja voi vittu. :facepalm:
Ilman seurantaa?
Auts.
En haluaisi olla pessimisti, mutta...
Chemesis päätti jumittaa akun sisälleen ja lähti vain voimalla auki = yläcapin delrin-palasesta kierteet enemmän tai vähemmän paskana. Menikös tuo alkuperäisen vastaava kinkkiversioon?
Kyllä, viesti on oikeassa ketjussa.
Kyllä ***uttaa tuo Saarelan hehkutus. Mun puolesta olisivat voineet muutaman vuoden siperiassa pitää..
Joo olis pitäny kyllä järjestää mielenosoitus saarelan vapauttamista vastaan....
Uskomatonta tuo Saarelan saatanan palvominen, voi vittu! Sinne vaan kaikki ulkomaille rötösteleen jos vaan sattuu aate olemaan "jalo", voi vittu!
Eniten tuossa saarelassa vituttaa varmasti se että se tekee oikeasti laittomuuksia ja sitä ihannoidaan hyvinkin fanaattisesti. Itse harrastan höyryttelyä ja koko ajan saan kuulla sitä iänikuista vettäkeuhkoissa ja huumepiippu -vittuilua. Pitäisi varmaan kiivetä eduskuntatalon katolle runkkaamaan ja kertoa että tällä toiminnalla vastustan tomaattien kiduttamista, jos tulisi itsellekkin vähän arvokkaampi olo.
Ht.net on aivan paras paikka trollailla. Voittaa jopa vauvafoorumin :)
Tuo saatanan kauppa-alue on täynnä kaikenmaailman vatipäitä. Miksei noille tule penaltia ketkä rikkoo sääntöjä?
noh, mitäs esim.?
Kylläpä nuo on aika pitkälti samanlaista sakkia ku minkä kuvan htnetissä saa. Ainoot poikkeukset tekee ne miespuolisen omistamat tallit missä ei tollasta oo. Tai ainaki ne muutamat tallit missä oon harjottelussa/töissä ollu, missä oon muuten vaan kulkenu ja ne missä oon asioinu. Näin parinkymmenen vuoden aikana muutama kymmenen tallia on tullu hyvinki tutuksi.
Edittiä et kyl pari tallia mis on ollu nainen vetämässä on ollu tosi hieno paikka, yhteisö vaan monesti vetää hyvät nurin :/
miks ihmiset jaksaa kitistä saarelasta? iha ku ne ois tosi loukkaantuneita niiten öljymiljardöörien puolesta ku niitten yksityisyyttä on loukattu, pakottamalla arktisen öljynporauksen riskin massakansalaisen huomioon.
Ihmiset ovat vittuuntuneita siitä, että jopa Venäjällä tarkoitus pyhittää keinot. Itseänikin se vituttaa, että rikollinen (luvatta alukseen nousu on jopa Suomen laissa merirosvoutta) pääse ku koira veräjästä, koska luonto. Siis jos on valmis menemään äärinmäisii ntekoihin luonnon vuoksi, niin luulis myöskin olevan valmis kantamaan niiden tekojen seuraukset. Rikollinen on rikollinen, vaikka olisi saatanan maailman pelastanut teollaan.
Ja kyllä, myös itseäni vituttaa se, että rikollinen saa sankari vastaanoton (armahdushan tarkoittaa sitä, että on todettu syylliseksi, mutta jätetty rankaisematta).
Ei oo ihan ensimmäinen kyseisen kettutytön tekemä tihutyö... Aina vaan napsahtaa se satasen tai kahen sakko eikä mitään muita seuraamuksia. Mun mielestä olisivat kaikki saaneet joutua venäläisen tuomioistuimen eteen ja tuomarille kaikki edelliset tuomiot eteen ja kattua miten käy. Minä olisin tehnyt saman omaksi huvikseni niin ketään ei olis kiinnostanu paskankaan vertaa minne joudun, kauaksiko, kuinka likaista siellä on ja joudunko olemaan ilman kasvisruokaa, mutta vittu kun on kettutyttöjä jollain olemattomalla asialla. Olisivat kaikki green peacen tyypit ilman autoja tai muita fossiilisia polttoaineita käyttäviä laitteita lopun ikänsä, siinähän vittu säästäisivät luontoa... X-(
e. Tuskin tuli kyseinen akkakaan suomeen kävellen/pyörällä, mistähän kuljetuksissa käytetty energianlähde on peräisin? :thinking:
Toivottavasti se saarela nyt tuli edes hiihtämällä sieltä venäjälätä, eikä lentäen, ettei tule hiilidioksidipäästöjä X-(
lain rikkominen ei oikein toimi argumenttina, kun on todennäkösyys sille, että teistä jokainen on rikkonu jotain lakia jossain vaiheessa tahallaan tai tahattomasti, on lähemmäs 100%. ja päässy ihan yhtä ku koira veräjästä (venäjästä?). ja foorumilaista aika iso osa suunnitelee rikkovansa lakia siinä vaiheessa kun/jos tpd menee läpi edellisen ehdotuksen mukasena. jos ollaan niin tarkkoja siitä että lakia noudatetaan ni se pätee sillon jokasessa lain kohassa. eiköhä lähetä porukalla posliinilaitokselle tekemään tunnustuksia? epäpyhää paskanjauhantaa.
Faktat tiskiin siis. Saarelassa vituttaa se naama.
E: Taas paukahti kanthal poikki misterin hienossa mesh-setupissa kun tenupäissään piti vähän parannella. Eipä ole kertaakaan pumpuli paukahtanut poikki. Kettu.
Kolmas yö putkeen nukkumatta. Alkaa pikku hiljaa vituttaa tää kun tuntuu että väsyttää mutta kun yrittää nukkua niin siitä ei tule yhtään mitään
En minkäkään raiskaa ihmisiä jotta osoittaisin kuinka paska lainsäädäntö suomessa on. Vai olisko se sun mielestä oikein? Sitten armahduksella pääsisin koska tarkoitus oli "hyvä".
Teot pitää suhteuttaa, ei se tikkarin varastaminen ole sama asia kun merirosvous/huliganismi josta saa jopa pitkiä vankilatuomioita.
Ps. Tekopyhää.