Taisi olla hitusen turha ostos tuo 45 mm Fortune.
Äkkiseltään tuo uppoaa kouraan sen verta hyvin, että voi olla peräti käyttökelvoton.
Printable View
Taisi olla hitusen turha ostos tuo 45 mm Fortune.
Äkkiseltään tuo uppoaa kouraan sen verta hyvin, että voi olla peräti käyttökelvoton.
Tämän päivän testi
Otan putki -> laita sisään täysi 18650 sony vtc5 akku -> putki oikosulkuun -> paina nappia
Testitulos
noin 0.3sek kohdalla putken lämpö nousee niin paljon ettei kädessä voi pitää -> nappi irti -> kennon jäähdytys -> tarkastus
Lopputulos / Mietelmä
En suosittele koittamaan liikaa purkuvirtaa näissä
Kontaktit niin putkessa / sonyssa "hitsaantumis" jälkiä
Nyt kun tämä subohm aika on IN juttu niin halusin testata mitä oikeasti tapahtuu jos "sössii" vastuksen oikoseen eikä se pala poikki
Over and out :thumbup:
Mitä paksumpi lanka, sitä päheempi pössis, kyllähän sää sen tiesit?:D
Juu coilithan minä teen 2mm vaijerista kun tuo 0.5 kanthal tuntuu niin ohuelta :evil:
Muutaman kerran pahimpaan hätään henkarista olen vääntänyt.
Mistä sais ostettua uuden laturin Itastelle? Ahistaa,kun ei voi höyrytellä tässä koneen äärellä.
Siis siihenhän käy mikä tahansa microusb-kaapeli.
USB 2.0 -kaapeli - EXIBEL | Clas Ohlson tuolta metrin mittaisena.
Motonetistä 2-metrinen: http://www.motonet.fi/fi/tuote/47379...apeli-2-metria
jne.
Ässällä on kohta niin paljon hyvää karmaa että taivaspaikka on taattu koko suvulle.
Tai ehkä se on öisin sarjamurhaaja ja tasoittaa sitä tällä? :thinking:
Ei oo nuorena olin niin villi että vaikka tekisin vielä miljoona hyvää tekoa niin manalaan mennään :)
Mahtaako koko hahmo olla feikki ja naureskelee itsekseen sille, kun porukka ottaa trollaukset tosissaan..? :thinking:
Tuntuu, että kaikki on "sick as tits", parasta ikinä ja vähintään kerran viikossa löytyy ylivoimasesti paras tapa vetää kolminkertanen merimiespaalusolmu wickin ympärille, jolla saadaan miljuuna kertaa paremmat höyryt, kuin edellisellä hökötyksellä. :laugh:
Puhumattakaan siitä ADHD videointityylistä.
Yhdessä videossa se väitti, että e-nesteitä pidetään korkki auki max. 12h ja steepataan korkki kiinni.
Niinhän mäkin teen :D Tuuletus tehdään korkki auki mutta steeppaus korkki kiinni, capelloista kun ainakin tuntuu maku karkaavan ilman korkkia.
Juurikin noin.
Turha sitä on ilmaa pulloon ottaa.
Joku voisi väsätä tuollaisen CCI:n boksin, kaksi 18650 akkua ja 100A kytkin. En ole ihan varma 149$ hinnan kohtuullisuudesta kuparikytkimillä.
Liite 15966
Turha? Ei ole turha, esim. TPA:n päärynästä saa sen kynsilakan maun pois vain korkki auki pitämällä ja useita päiviä.
Ei tuosta tuollaisenaan taida olla mitään hyötyä.
Kukin tyylillään.
Niin kauan kuin neste maistuu itselle, niin pitäydyn tuossa pitkässä kaavassa.
Voihan sinne wikiin aina laittaa sen ainoan oikean tavan.
Heko heko. Ei ole olemassa ainoaa oikeaa tapaa, mutta mun mielestä on idioottimaista väittää että "korkki kiinni hurr durr" kun se ei joka nesteen kanssa toimi.
Ja samaan aikaan itse hokea korkittomuutta?
Jaaha, HannesHorrible muokkasi viestinsä, uskoakko tuota vai ei! :laugh:
Rehellisesti sanottuna ei.
Viina ei laita ajatuksia päähän, se vain suo egolle enempi valtuuksia säädellä toimintaa.
We will never know for sure...
No kylläpä tuon taitaa tietää, kts.yllä.
Toki jätän oven avoimeksi kunnon trippailuille.
Happo kun on aina optio.
No jos totta on niin puoliso vaihtoon :D
Jos tosiaan mennyt noin, kuin HH sanoo (en kyllä henk. koht. näe syytä miehen sanaa epäillä), niin ei taida emännällä olla ihan kaikki inkkarit kanootissa.. :thinking:
Pitäiskö sun tuittu vaihtaa toi kuva ettei tule enempää "mustasukkaisten puolisoiden" avautumisia?
Eiku laitat nyt semmosen kuvan missä näkyy tissi ja meet sitten hanneksen vierailijaviesteihin kirjoittelemaan rivouksia :lol:
"Mistä tiesit että tykkään kun mulle puhutaan tuhmasti" :D
No en, en mä nyt HH:lle kuolemantuomiota halua, jos tosiaan oli sen eukko niin taitaa olla sen verran skitsoa sorttia että lopettais HH:n pyörimisen "epäilyttävissä paikoissa" keittiöveitsellä. Lopullisesti. :lol:
Aika monta juttu tuossa täytyy kyllä osua kohdalleen, että tuittuun jäljet johtaa.
Olkoonkin toki, että sairaanloisen mustasukkainen on pätevä, mutta eikö tuossa käytännössä olisi pitänyt jäädä profiilisivu auki?
Myönnettäköön etteikö tuo kuva toisi mielikuvaa jostain tai antaisi mielikuvituksen sulon laukata laitumella. :laugh:
Mitä tuohon profiiliin tulee niin jos joku on sairaalloisen mustasukkainen niin eikö se keinot keksi ja löydä ja epäile kaikkea?
Luulisi jos omaa ammatti mustasukkaisuuden taidon niin kyllähän nuo jäljet nopeasti löytyy jos vähäänkään on missään foorumiella pyörinyt...
No onneksi sitten ei ollut esimerkiksi Alaston Suomi tms auki. Olisi tuitun ennuste voinut käydä toteen.
Alan kallistua siihen että asialla ollut tosiaan kajahtanu puoliso, miettikää joskus kolmen jälkeen perjantain ja lauantain välisenä yönä HH kenties sammunut? Ja sen jälkeen emäntä tutkinu että mitä se siellä oikein puuhailee. Sitä paitsi toi "huora", tajusin ettei mua yläasteiän jälkeen ole kukaan miespuolinen tainnut sillä nimellä kutsua, naiset on hoitaneet sen puolen. :thumbdn: Eli naiset ne toisiaan huorittelee, huomaa sen foorumeillakin joilla on paljon naisia. Joten taisi syyllinen olla tosiaan nainen. :glare:
Sairasta, pahimmillaan hengenvaarallista tollanen mustasukkaisuus on. :thinking: Koska jos pitää jotain sähkötupakkafoorumiakin epäilyttävänä paikkana niin että pitää tsekata läpi heti kun tilaisuus niin... :lol: :eek:
Mä veikkaan kans sairaalloisen mustasukkaista puolisoa. Ite juoksisin semmoista lujaa karkuun :D
Jänis kevennys tähän väliin, kaikille bling bling höyryttelijöille: Custom Bling Vapes