NO MENIKÖ KAIKKI NUKKUMAAN[emoji35]
Printable View
NO MENIKÖ KAIKKI NUKKUMAAN[emoji35]
Heti alkoi väsyttää, kun ei ole juttu kamuja...tosin herännyt viideltä niin johan se kohta pitäis mennä vällyjen väliin[emoji42]
Kyllä mä täällä olen kunnes nukahdan
Nyt öit[emoji42]
Voiko täälä kysyä lämpösäädöstä? No hyvä...!! Ni200 vastukset ovat vastukseltaan melkosen matalia verrattuna normi kanthaliin.Huomioinko akun "siedon" samalla tavalla kuin norm. kanthal buildeissa?
25r:iä ja vtc4:sia käytän toistaseks pelkästään. No nehän riittää sitten. IPV d2 on toi räkätin missä akut tönöttää. Toisaalta arvelinkin, ettei tässä nyt olla jännän äärellä. Jos tämä oikeasti olisi riskaapelia, niin eiköhän kuvakejussa olisi jo vähintään parit irronneet peukalon kynnet etu-ala-ja sivuviistosta kuvattuna..puhumattakaan iltalehdestä :)
Älä tuittu pelkää en ole tulossa teidän kannulle, ja miten niin paremmalla tuulella? Lueppas nyt ihan ensialkuun niitä ensimmäisiä keskusteluja mistä tämä kaikki riitely on lähtenyt? minä heitin läppää humalassa ja tuumasin täysin vitsillä et kaadan koko internetin nii te pahviaivot päätitte pitää sitä mantrana joka vittuilussa, ja auoitte päätä muutenkin. Mähän olin varsin hyvällä päällä pikku hiprakassa silloin alussa kun kannullanne vierailin, Jamo alkoi apinottelemaan ja siitä alkoi kaikki vitutus ja pään aukominen.
Ja oikeestaan mitään väliä kuinka paljon sitä läppää teidän kanssa heittää mut kun lueskelee niitä teidän vittuiluja niin menee aika henkilökohtaiseksi, esim. kyssi vittuili et olen lääkkeiden väärinkäyttäjä, sosiaalipummi ja haen rahaa sossusta, kaappihomo, ruikuli jne jne ja uhkas laittaa osoitteeseeni jotain paskaa tulemaan ja uhkas lisäksi et laittaa minun osoitteella treffiilmoja nettiin. Tuoko on sitten asiallista vittuilua? Ei asiallinen kauppias toimi tuolla tavalla, olen kuitenkin teidänkin lafkaa tukenu ainakin yhdellä tilauksella. Jatkossa jos jotain tarvin en tilaa teiltä yhtään mitään. Onhan teidän jengi uhkaillu erästä nimeltä mainitsematonta toista käyttäjää ettei kannate liikkua mökin rannalla et voi vaikka sattua jotain, asiallista porukkaa olette. Minussa on vaan se vika et minua ei voi pelotella ja vittuilu oikeestaan vaan lisää vittuilua takaisin.
Ja toivon mukaan luuponen tai kukaan muukaan pollareista ei bannaa (eikä poista tätä viestiä) tän avautumisen takia :)
ps. Ja jokainen joka irkkikannua käyttää tietää et logit jää talteen jos ne on asetuksista päälle laittanu.
rouva läks puolukkaan ja mää lähren kohta töihin
Huomenta vaan[emoji2] kaikille!
Täällä ollaan tehty duunia jo kuudesta asti :D
Toiset pääsi kuudelta jo töistä pois... :)
Mä juon vaan kahvia ja höyryyn[emoji36] vähän ärsyttää herätä näin aikaseen..
Huomenta. Kuis täällä höyryy?
Huomenta! Vielä höyryää ihan mukavasti formulalähetystä kattellen. Höyryttelyn mukavuus kärsii hieman, kunhan natiaiset tupsahtaa tupaan, silloin pappa siirtyy parvekehöyryttelyyn.
Ei mitn tekemistä, kämppäkin on siivottu, Musti ja Mirri aukeaa vasta kympiltä joten odottelua siihen asti[emoji52]
Täällä sama, paitsi että on pitänyt puoltoista vuotta sitten siirtyä kokonaan parvekehuurutteluun :) toisaalta, tässä varmaan säästää jokusen millin nestettä päivässä kun ei millään viitsi näitä reinoja vetää jalkaan jatkuvasti. [emoji106]🏼 sisällä höyrytellessä olin höyrykone 24/7.
Mä höyryttelen sisällä vaihtelevasti, iltaisin pojat vetäytyy huoneisiinsa niin silloin ainakin ja nyt ihan vapaasti, koska isommat nukkuu krapulaansa pois [emoji38] ennen neljää ei niitten ovi aukea ja nuorin on kaverilla yötä.
Jaahas. Aamukaffee turpaan ja sit klo 11 alkais talkoot eläinten hautausmaalla
Huomenta. Miten mä oon näin aikasin hereillä ilman että kello soi?
Sieltä siis :)
Eipä ollut välkkyä jättää ikkuna auki yöksi. :facepalm:
Nokka vuotaa?
Mjaah, vois kait sitä täälläki aktivoitua. Mistäs sen irkkichatin löytää ja voiko siellä sitte käyttää tätä samaa käyttäjätunnusta ko täällä forkallaki? Voisin sinnekki eksyä, kait
siellä voi käyttää huumeita ja ostaa pistooleja.
no ei kyllä tästäkään päivästä pääse firma tiliä tekemään, mulla kyllä palkka juoksee rosenttitunneilla koko ajan
varsinaista tuottavaa duunia tehtynä ehkä yhden tunnin edestä ja kuudes tunti alkaa olla jo pitkällä
tulipahan tuo powerbankki ainakin ladattua täyteen ja parit star trekin jaksot väijyttyä netflixistä
kohta nuo pyörähtäs 100% tunnit käyntiin
Johan ne pitäis tuossa vaiheessa pyöriä, 2 ekaa 50% sen jälkeen pomppaa 100% tunneille.