Luulin et Se eli hirvikeisarin hirveä pgssä uitettuna:banghead:
Printable View
Luulin et Se eli hirvikeisarin hirveä pgssä uitettuna:banghead:
Ettei ihan ot:ta ole niin ärsyttää vähän, nämä nopeat aivotoiminnat Yhdet sille kun huomasin äsken ettei Tää ookkaan ot ketju :cheers:http://trinken.buu.lv/wp-content/upl...label_1148.jpg
Sen verran saanu mehtäpeuraa maistaa että hiukan mukamas tuntui enenmmän riistanmakuiselta kuin poro..mutta luulenpa että jos en olisi tienny sen olevan metsäpeuraa niin porona olisin syöny;)..itse kun olen alunperin kotoisin sellaisesta kunnasta missä metsäpeura kulkee pihamaalla ja naapurikunnan välis on pohjoispuolella poroaita ja porot on toisella puolen eli pohjoispuolella rajaa ja peurat meidän puolella:D
:banghead:
Mies.
Miten vittu voi mikään mennä niin vikaan kun meijjän kinkun paisto... Luulin 3kgseksi olisin hyvin kerenny illan aikana paistaa sen, kun oli uunissa huomasin paperista ellä onkin 5,8kg... meni siis myöhälle. 4h päästä menin kattelemaan mitä mittari näyttää ja se onkin paskana no reipas 1h per kilo etä eiköhän se hyvä oo. kinku uunista niin pärähtää rasvaa laattialle ja uudelle matolla. vittu...
Älä nyt näitä sattuu. Itsellä kädessä ranteen yläpuolella kolme palovammaa sentin välein 2010, 2011, ja 2012. Ylihuomenna varmaan 2013 VEKKI TAAS? todennäköisesti? Uuni on saatanan keksintö.
Hienoa kirjoittaa historiaa omaan nahkan. JA KAIKKI VAIN, KINKUNPAISTOSTA! Tiukempi kuin tatska.
Hyvää Joulua vaan.
Entisessä talossamme oli juuri tehty keittiöremontti ja paistoin upouudessa uunissa kalkkunaa (uunipussissa). Kun kalkkuna oli valmis, kiskoin sen uunista ulos ja tietenkin onnistuin jotenkin repäisemään pussin rikki. -> Liemet pitkin lattialaattoja ja kaappien sokkelilevyjen alle... Sinne jämähtivät :facepalm:
PS. muutama vuosi myöhemmin perusteellisessa kuntotarkastuksessa paljastui, että talo oli purkukuntoinen (toim.huom. ei kalkkunan vika). Siinä meni puskutraktorilla sitten laatat, kaappien sokkelit, kalkkunaliemet - ja paljon muutakin :mellow:
Perkele, että vituttaa, kun tänään jouluruokia kaupasta hain. Hulluksi (no hullummaksi) meinasin tulla, kun ei meinannut päästä edes liikkumaan. Saatana, ikinä enää mene selloon (kauppakeskukseen, en tunkeutunut soittimeen) joulun aikana.
Ärsyttää tänään ainoastaan se että ei ole lunta jouluna ja joululauluissa käännetään vaan veistä haavassa... Joten uusi versio rekiretkestä menee "untuvaan retki kulkee, turpa kii tai nyrkki sen sulkee" :laugh:
Älä välitä..yritä ymmärtää meitä putkiaivoja;))
PUTKIAIVOTESTERI
24 sekkaa :D
Minuutti 13sek :D
Olenkohan mä sittenkin nainen :thinking:
No kai jos ootte tottunu pelaan jotain, mä en pelaa muuta kun AB:tä joten suhteutettuna mun tulos on parempi :thinking:
Selityksen makua... :laugh:
Ei se siitä ole kiinni... ;)
Voinhan minäkin väittää että kestin 3 minuuttia. :D
Liite 11396
Teidän vuoro. :laugh:
Mäki kestän kolme minuuttia. Sisältää pukeutumisen ja höyryt. :thinking:
30 tippaa Spearmint aromia tommoseen 10ml niksabaseen.. FAIL !! :blink:
666 sivua ärsytystä:thumbsup: Kovasti tuntuu ärsyttävän:laugh:
Ärsyttää muuten atmos labsin nesteen surkea taso:confused: Ensimmäinen valmisneste ko firmasta ja melko varmasti viimeinen! Nuohan on ihan vettä tana, jokainen tietää kun pesee vaikka clearon etc niin alussa sinne jää vettä ja höyryt on senmukaisia, tämä on just semmosta, voi hyvät hyssykät.
Duunipäivän jälkeen modin pohjanapin jousi päätti laueta ns. käsiin kun sitä piti hiukan säätää X-( Onneks löyty vihdoin ja viimein.
666 number of the beast...
Kinkkua täällä VIELÄ paistellaan.
Loppukuorrutukset meneillä.
Uuni ihan vitun sooseissa, tosta rasvapellistä mitään hyötyä ollut. Ovea myöten rasvat siellä sun täällä.
No ei täs nyt mitään mut muijan mummolaan mennään joka vuosi koko suvun voimin ihan naurettavan aikaisin syömään joulupuurot ja pitäs viel ennen sitä ehtiä käydä loput lahjatkin ostaa. Huokaisu.
Eli ei unta taas tällekään jouluaatolle. Joka vuosi käy näin et muutamilla nukutuilla tunneilla mennään hymyilemään ihmisille.
Onneks sen puurosession jälkeen on pari tuntia välissä ennen ku lähdetään varsinaiseen paikkaan viettämään joulua.
Miksi, oi miksi niin moni jättää käyttämättä kinkkupussia? Helppoa ja ei tartte putsailla uunia.
Tulee parempaa ilman B-)
Moi taas. Klo 4 pääsin nukkumaan.
Nyt jouluostoksille vielä hakemaan ne parit kriittiset tapaukset.
Päätä särkee....
39.8 astetta kuumetta ja keuhkoputken tulehdus. Vaimokkeellakin alkoi just kuume nousta, kyllä näistä on hyvä joulu tehty X-(X-(
Ehin jo tääl kiroo 28vapeslater:in sähläyksen tiivareiden kanssa, eilen saapu samalla tilatut pohjat (just vape 247) ja kappas siitä puuttu täysin sitten mun niksat... luulin jo pääseväni kokkailee jouluna mutta ei... P*rkele!
Vitun kissanristiäiset. "No kun pitää niissä käydä". Paskat.
Ja kun/jos joku tuosta mielensä pahoittaa ja ilmaisee tuntemuksensa, vastaus on...?
Että meille saa tulla jos haluaa, mutta mä en oo 24 vuoteen viettäny joulua missään muualla ku kotona, enkä aio tapojani muuttaa.
Ja sitäpaitsi, mulle ja emännälle joulu on lepopäivä kun saadaan olla ihan perheen kesken kotona kalsarit jalassa, syödä hyvin ja levätä. Minä en perkele siitä luovu. Kaikki turha stressi ja vaivannäkö saa pysyä meiltä kaukana.
Olisit menny vaan Lähderannan Smarkettiin loppuillasta, niinku ite tein hankkiessani viimeset jouluostokset: koppa kaljaa, makeita sipuleita (äipälle, kun se puhelimessa itki, et oli unohtanu ... en tiiä mihin tarvitsi) ja maidot pyhien cappuccinoja varten. Siellä oli just ja just vähän enemmän porukkaa, ku normaalina arki-iltana, mut henkilökuntaa varattuna "jouluruuhkaan" aivan törkeesti, joten ei todellakaanm tarttenu sekuntiakaan jonottaa kassalle!
Mutsi valittaa että tulee vapottelusta päänsärky imelän hajun takia. Haju allergia kuulemma.