Mä en piisisen seksuaaliseen kiinnostukseen ota kantaa.
Mutta kaikki vitun sisustajat pitäisi vetää kölin alta.
Printable View
Mä en piisisen seksuaaliseen kiinnostukseen ota kantaa.
Mutta kaikki vitun sisustajat pitäisi vetää kölin alta.
Mä joudun tekee niiden uuvattien kanssa töitä
Mitä vikaa sisustushomppeleissa? Jos rahaa olisi riittävästi niin mulle sais tulla vaikka kymmenen sisustuhomppelia sisustamaan kämppää. Olishan se mukava estettisesti miellyttävässä kämpässä asua missä on feng shuit kohdallaa :D
No anyway antaa kaikkien kukkien kukkia vaan mutta ei se tarkoita, että homoille ja lesboille mun mielestä tarvitse taata adobtio-oikeuksia tai tapaa lisääntyä. En kyllä ole yleisestikkään keinohedelmöityksen kannalla. Mielestäni keinohedelmöitykset ym. muut jutut on evoluutioon sorkkimista.
Hyvin pelittäny :) vaihdoin kyllä yhden vapeonly (vapeonlyputki+eeVic easy head) modin 350-putken tuon pitkän tilalle,
taitaa tuohon käydä myös eVic:n vaihtoputket.
Olin 3 päivää sairaalassa eikä kukaan puuttunu höyryttelyyn, en tosin päin puhallellu ja välttelin niitä optisia palohälyttimiä,
yksi sydänhoitaja pääsi melkein yllättämään, pidättelin hengitystä vähän aikaa ja kuuntelin sydänasiaa :laugh:
Kukaan ei kysyny laitteista kun ne oli useampaankin kertaan kädessä kun hoitajia tuli huoneeseen,
oli 2 hengen huone ja 3pv:n aikana ehti olla 3 huonetoveria joille ehdin kyllä esitellä niitä :D
Luulin että pääsen samana päivänä pois (keskiviikko) mutta ei, lupailivat että seuraavana päivänä (torstai)
mutta lääkäri oli katellu telemetrin (?) käyriä ja totesi että katotaan vielä yksi päivä, perjantaina kotiin.
Lisää pillereitä perkele.
Piti olla vaan varjoainekuvaus mutta löytyi kipujen syykin ja tehtiin pallolaajennus, nyt on munatkin värjätty - mustelmilla :lol:
Sulla on nyt sitte Madventures mynä:laugh:
Lapsien ei pitäisi tehdä lapsia
Juu en sitä väittänytkään, että kaikki jotka lapsia saa ja tekee olisi sopivia vanhemmiksi tai, että keinohedelmöityksellä lapsia saaneet eivät ansaitsisi lapsia. Pointti oli, että keinohedelmöitys on evoluutioon sorkkimista mutta samalla taas ne sossutuetkin voi katsoa tekevän saman asian. Tämä on vähän minun vinoutunutta ajattelua kun en itse pidä em. asiasta mutta hyväksyn kuitenkin rokotukset, lääkkeet ja muut sairauksia parantavat hoitokeinot. Oikeasti luonto tietenkin hoitaisi laiskimmat, tyhmimmät ja sairaat pois ketjusta pilaamasta muiden periytymää.
Jotkut jopa sikiävät vaan sen takia, että saavat avustuksia.
Muija kattoo sitä erillaiset äidit ohjelmaa, jossakin jaksossa oli sellainen pariskunta millä oli varmaan neljä penskaa ennestää ja yksi tulossa niin ne laskeskeli vaan kuinka paljon taas saavat rahaa kun tulee uusi lapsi. Jäin kyseistä jaksoa sitten katsomaan ja kyllä muuten vitutti. Sossusta haki rahaa uuteen pesukoneeseen ja sai muistaakseni 500€ mutta se ei riittänyt kun sillä ei olis saanut kuin 7kg koneen. Mies siinä ohjelmassa sitten kertoili, että ei sillä mikään erityinen kiire ole töihin kun ihan mukavaa olla työttömänä. Jotain sitten samalla itkivät kun ei meinaa oikein rahaa olla lapsille ostaa vaatteita tms. ja kuitenkin ainakin sillä naisella oli puhelimena Iphone. Kyllä sieppaa vieläkin!
Toiseen asiaan sitten. Onko tuo hehkutettu GI2 modi sitten niin hyvä? Siitähän hehkutetaan, että pystyy 70W tehoja antamaan, mutta mitä speksejä katsoin niin sehän antaa sen 70W vaan 0,4 ohm. kuormaan ja 1,5 ohm. se antaa max. 20W.
mun mielestä se on aika naurettavaa et jotku muut ihmiset päättää siitä et saanko mä hankkia lapsia vai en. eiköhän se oo ihan jokaisen oma valinta. siitähän se vasta riemu repiäis ku homot alkas heteroilta kieltämään jotain...
Avustuksia saa ne ketkä osaavat, ei ne jotka sitä tarvitsee..
Kyllä on naurettavaa, ja lapsellista keskustelua. Voi hyvänen aika.
jokainen vois vaan keskittyä miettimään sitä omaa pikku elämäänsä ja miettiä vaikka jotain vähän parempaa tekemistä ku muiden asioista murehteleminen ja tappeleminen, eikai muakaan kiinnosta vittuakaan mitä heterot tekee tai mitä ei saa tehä, mulle aivan se ja sama.
Näin on, ei tässä perusteluja kaivata, kun lukee keskustelut läpi.
Onkos meitä muita tulos lapua paikallisee?