Ei siinä vakioföönissäkään ollut mitään muuta vikaa kun että ei kestä emännän kosketusta. Siihen ei riitä yksi tai kaksi edes varalle, niitä pitää olla se kassillinen jos tätä tahtia napsuu tuusan nuuskaks [emoji36]
Printable View
Kuin myös iltoi kaikille, miten menee? [emoji3]
Minunki mummilla on synttärit ens kuussa, 87 vee tulee täyteen ja pirteä ko mikä[emoji38]
No vähän on kiirettä pitänyt. Eka viikonloppu kotona moneen viikkoon. Siivous, paperien selvittely,asioiden selvittely jatkuu; töissä on aivan ufoja juttuja ja pukkaavat meidät liian pieneen avokonttoriin; höyryt maistuu ja laitteet on toiminut.
Ai niin ja tykkään kovin WVS:n hullusta päärynästä.
Saan viettää tän illan yksin ja täällä ollaan ku pitäisi miestä olla etsimässä[emoji36] ei vaan jaksa nyt..olen vanha[emoji51]
Kohta sauna kutsuu,toivottavasti en nukahda lauteille.Väsyttää ihan pirusti[emoji42]
Mä jäin koukkuun piparminttuun ja tilasin sitä monta pulloa eilen[emoji3] se on aivan ihanaa[emoji173]
SVK..miksi et kokkaa? eikö vaan kiinnosta vai koetko sen jotenkin hankalaksi? Tulisi meinaan paljon halvemmaksi.
Hmm..jasson päärynä maistiainen oli kyllä sairaan hyvää[emoji8]
Hitto mikä sirkus tuolla Haaparannassa/Torniossa, meno sellaista ettei ihan heti uskoisi että ollaan Suomessa. Rajalla hirveät laumat tullimiehiä ja rajavartiolaitoksen porukkaa, pysäyttelevät kaikkia ja niillä on siellä autojen läpivalaisulaitteet. Kemissä asti pörrää rajavartiolaitoksen autoja. Ja tietenkin pörrää myös tätä ruskettunutta väkeä. Ouluun palatessa käytiin huoltoasemalla syömässä ja siellä oli suunnilleen puolet asiakaspaikoista varanneet mamut. Vähän oltiin että mitä täällä tapahtuu. :blink: Huoltsikan onneksi siellä ei enää ollut tähän aikaan seisovaa pöytää, uutisten mukaan ollut huoltoasemilla ongelmia nyt kun pakolaisbussit pysähtelee niille ja rättipäät juoksee suoraan linjastosta syömään kun luulevat että se on ilmaista! :lol: Varmaan vituttaa ja tulee kalliiksi vaihtaa ne kaikki ruuat kun niitä on käyty sorkkimassa.
No hyvä että oot taas paremmalla tuulella, ja oot tervetullut poikkeemaan meidän irkkikannullakin jos vaan haluat, kunhan promillet jää räyhätason alapuolelle. ;)
Hyvä pössis. :D Mikäs se semmoinen puhelin on jos niin vaikia käyttää? Tosin merkin vaihto riittää niin puhelimissa kuin tietokoneissakin, nimimerkillä testasin hiljattain Applen Macbook Airia ja en hitto osannut tehdä sillä YHTÄÄN MITÄÄN. En edes sulkea työpöydällä tiellä olevaa ikkunaa. :lol:
Vähän oli otsasuonta pullistava päivä, mutta onneks nyt vihdoin pääsi kotiin ja on perjantai-ilta! :wheee:
Moi tuittu[emoji8] olet vapaasi ansainnut..itelläkin ollut raskas viikko töissä ja nyt vaan nautin[emoji3]
Tuittu, juurikin vaihto valmistajasta toiseen sotkee pasmat hetkeksi. On tämä ollut helpompaa kuin pelkäsin, osaan jopa jo VASTATA puhelimeen :lol:
Ei vaan...olisi ihanaa löytää mies[emoji173] ihan aikuisten oikeesti[emoji51] nyt mun on mentävä saunomaan..
Olisko se terassin aika
Kuppi kuumaa ja tankki täyteen
Nämä 30Q kennot olleet positiivinen yllätys kun käytetään alle 60w tehoja [emoji106]
Back up varasto olis nyt karvan auki 30 litraa. Hamstraanko lisää,vai kuolisiko ennen kuin varasto on imuteltu?
Todennäköisesti viikatemies ehtii ensin.
Mutta asiasta toiseen...
Jasso, myy mulle pala superfineä #200 tai #325 oma mallia superfine fläkkipelti.
Tarvis tuohon mr Frostin gennyyn jotain keksiä ja pumpuli on rikos luontoa kohtaan gennyssä.
Mulla on menny tähän mennessä 1.5 litraa 18mg;tä vuodessa. Voipi lisääntyä nesteen kulutus jos enemmälti ottaa päivittäisessä käytössä nuo tehowatti myllyt. Tiivareita ei ole kyl ku litran verran,mutta kun oon yli 50v ,niin on hiinä ja hiinä,et miten kantsis estimoida.Nikotiinin puolesta ei oo heikkookaan. Puolittamalla niksat menisin jo toiselle sadalle että heilahtaa.