samsumg trend plus muistaakseni [emoji16]
mikä softa...ei mul oo sellasta tiiä näistä mitn.
Printable View
samsumg trend plus muistaakseni [emoji16]
mikä softa...ei mul oo sellasta tiiä näistä mitn.
Ok! katotaan jos joskus jaksan[emoji3]
Me Tuitun kanssa sua ootellaan jo :)
Hitto tuli viesti siskolta..pannuhuoneessa palaa lamppu, katkaisija rikki..pitäisi kuulemma ottaa lamppu pois.Sehän on saatanan kuuma ja meneehän siihen virtaa, en uskalla koskea siihen[emoji51]
Nyt Miru tuut! :wheee: Meillä on laatujutut, opin tänään sieltä mitä on rimjob! HAHAHA älkää sit googlatko lasten läsnäollessa
Ja kesästä puheen ollen. Juhannuksesta se kesä vasta alkaakin, elokuukin on poikkeuksetta aina kesäkuuta lämpimämpi! :D
Kyl mie rimjobit tiiän ja vähän muutaki[emoji38]
Mä en olis halunnu tietää! :lol:
Mitä mun pitäis oikeesti tehdä? auttakaa nyt joku...mun puolesta saa lamppu palaa vai katkasenko virrat koko talosta?
Patakinnas kouraan ja lamppu pois, jos se pakko on irrottaa.
Voinko saada säkärin siitä..mulla on oikeesti kauhea sähkön pelko[emoji30]
Naurakaa vaan[emoji58]
No, voithan vetää sähkötkin poikki, riippuu paljonko saa laitteita käynnistellä.
Pyyhettä kouraan. Ei tuu jytkyjä.:)
Tokkopa saat, jos pelkästä lasista pidät kiinni. On tullut useampi hehkulamppu ruuvattua paikoilleen, niin että virrat on ollu päällä. Ei ole ainottakaan tälliä tullut. En siis mitenkään tarkoituksella ole noin toiminut.
No ok sitten..mä meinaan saan itse säkäreitä koko ajan joka paikasta ja ne tekee ihan kipeetä..joskus menee sellanen sininen valo kun kosken johonkin[emoji52]
.
.
Nyt ymmärrän tuon "latinokyrvän" hehkutuksen
Eihän tuota silti ihmisten ilmoilla voi kuljetella