Itse en noihin Claptoneihin tykästynyt.. Höyry ja maku on OK, mutta kestävyys aika huono verrattuna normi 1.8 ohmisiin... Karstaantuu aika pikaisesti mun litkuilla.
Printable View
Itse en noihin Claptoneihin tykästynyt.. Höyry ja maku on OK, mutta kestävyys aika huono verrattuna normi 1.8 ohmisiin... Karstaantuu aika pikaisesti mun litkuilla.
Moi
Onko täällä foorumissa missään osto/myynti palstaa? Ei ainakaan silmään pistänyt. Ostin tän Nautilus X:n, 10kpl coilsseja ja 4ml tankin ja tää ei oo kyllä yhtään mulle tarkoitettu et jos jollain on halua kokeilla... Perus Nautilus on vieläkin ehdoton ykkönen.
On se ykkönen edelleen vaan täälläkin :thumbup:
+1
Voipi olla ettei kanata tilata FT:ltä varabasea Nautilukseen juuri nyt. Mulle tuli tuossa yks kappale sku 2069706, eli tuota: https://www.fasttech.com/p/2069706
Siinähän kävi niinku pitikin, coili ruuvautuu pesään vähän reilun puoli kierrosta. Eipä juuri käyttöä tuollaiselle. Katotaan mitä fasttechi sanoo.
Joo, ihan sekundaa. Tuossa muutama sivu aiemmin kirjoittelin noista: Varoituksen sana tällaisista Fasttechin "Nautilus Replacement base" osista...
Nautilus X:ää tuli kokeiltua - ei kyllä vakuuttanut. Claptonit taas vanhassa Nautiluksessa toimii mun mielestä oikeinkin hyvin.
Suositelkaa jotain hyvää modia nautilukseen? Pitäisi saada itse säätää tehot ja ulkoisesti myös sopia nautilukseen ;) :)
Aika paha kysymys :)
Tuo ulkoinen sopivuus meinaan. Tuossa pari esimerkkiä:
Liite 27685Liite 27686
Mikäs tuo teräksinen modi on ?
Juu tuota vamoa juuri kattelin :) sillähän pärjäisi komeesti. Kiitoksia!
Kannattaisiko ostaa tuo vamo v5 suoraan kun ei ole kuin muutaman euron kalliimpi kuin v2 puffilassa?
Nautilusguru Arskaxx, voisitko ystävällisesti nimetä modeistasi:
1. kuva: neljä ensimmäistä vasemmalta ja viimeinen ja 2. kuva: kaksi ensimmäistä oikealta.
Luotan valintoihisi, putkea en halua. Mulla on Nautiluksen isoja ja pieni tankkeja iso läjä ja vielä isompi kasa atopäitä modia vailla. En vain ole saanut tilausta aikaiseksi. Hyvä modi jäi ruohonleikkurin kynsiin, ja AIO:t eivät ole läheskään Nautiluksen veroisia.
Hmmmm... Mulla on vähän suunnat sekaisin :(
Kuva1 vasemmalta oikealle tai toisinpäin ?
1. Aspire Plato (käyttää Nautiluksen vastuksia)
2. Diablo Fulgoris
3. Kbox mini (50w)
4. Kbox mini (50w)
5. IPV D2
6. Istick Pico
7. Wismec skyladon+kf4 klooni
8,9,10 Xvostick klooni
Kuva 2. edelleen vasemmalta oikealle?
1. Diablo Fulgoris
2. Vamo v2
3. Istick 50w
4. Egrip (ei liity Nautilukseen mitenkään)
Tuossa vielä uusin hankinta, Knight V1
Liite 27688
Nautilus faneille (joihin itsekin olen kuulunut): Mikä tässä on mielestänne parempaa kuin Tritonissa? (Triton kakkosta vaan itse käyttänyt). Mulla on kolme Nautilusta, mutta niiden "tukkoisuuden" takia oon pikkuhiljaa siirtynyt kokonaan Triton kakkoseen. Niitä on myös tällä hetkellä 3 kpl, mutta olen ajatellut tilata vielä pari, ja lisäksi jonkun järjettömän määrän niihin sopivia 1,8 ohm atoja. MTL tyylillä pääasiassa höyrytellyt tähän mennessä. Makuasioitahan nämä, mutta ihan uteliaisuuttani kyselen, tuomitsematta Nautilusta ollenkaan. Kuinka moni Nautilusta pääasiassa käyttävä on kokeillut Tritonia, ja jos Triton ei ollut hyvä, niin miksi?
Suunnista viis, Googlen kuvahaku kertoo loput. Jotain hajua on toki itsellenikin tarttunut foorumin viesteistä vuosien mittaan.
Kiitoksia, näillä mennään! Luultavasti ainakin Kbox mini ja Pico. Parhaimmalta mun silmään näyttää Xvostick klooni (ja Diablo). Täytyy lukea arvosteluja. Muitakin harkitaan. Pakko saada nestevaraston pinta edes hieman alemmas.
Aikoinaan Tritonin tullessa markkinoille ostin kerralla 3 kpl, ajattelin et olis Nautiluksen korvaajaksi.. Mutta jostain syystä mulla oli aina sormet märkänä niiden kanssa.. Jollei tihkunut nestettä alakerran ilmarööreistä, niin sitten yläpäästä :(
Ne meni myyntiin aika pikaiseen..
Triton 2 tuli myös testattua, en muista enää mikä siinä pani hanttiin. Totesin vaan et ei ollut Nautilusta parempi ja pistin myyntiin..
Ai niin, en ole mikään Nautilus fani? En ole vaan parempaa löytänyt vielä.. Ja mikä olis parempi? No ehkä tää perus Nautilus, mutta päältätäyttö ;)
Jos Xvostick klooni miellyttää niin kannattaa tutustua myös Smoanth knightiin. Aito ja ensitunnelmat itselläni ainakin positiiviset. Original Smoant Knight V1 60W TC Mod-45.36 and Free Shipping | GearBest.com Mobile
Joo painoa on kyllä riittävästi :) Kerkesin oman Xvostick kloonin myymään pois ennenkuin sain tämän Knightiin käsiini niin ihan tarkkaa muistikuvaa ei ole eroista. Itse tykkään kyllä tästä Smoanthin knight:sta. Ei kyllä shortsien etutaskuun sovellu,Mutta kotona menee kivasti:D
Anteeksi ot vähän väärä ketju tälle keskustelulle.
Ihan hyvä perustelu. Itselläni ei Triton 2 ole kertaakaan vuotanut. Voi olla, että sillä ilmanottoaukon säädöllä on jotain tekemistä asian kanssa. Mulla se on aina melkein kokonaan auki, samoin kuin Nautiluksessa aina suurin ilmareikä käytössä. Kaipaisin perus-Nautilukseen parempaa ilmanottoa, niin sit se olis omiin tarpeisiin sopiva. Sen takia Triton 2 on nyt ykkösenä. Mutta, kuten todettua, makuasioitahan nämä. :thumbup:
Pikaluettu foorumin viestit ja kahlattu pari youtube-revikkaa. Mun on pakko saada XvoStick Fasttechiltä, kun haluun välttämättä upotetun tankin. Viitsitkö arskaxx olutsiemailujen välillä vilkaista, onko tuo 42 dollarin laite sama kuin sinulla?
https://www.fasttech.com/products/30...le-wattage-apv
Laadukkaampi Smoant Knight V1 TC maksoi tarjouksessa vain 36 dollaria, mutta paino on lähes kaksinkertainen XvoStickiin nähden. Vähän liikaa mulle, vaikka mieluusti olisin vaihteeksi ottanut valkoisen, kun kaikki entiset modit ovat olleet mustia kuten koko kirppareilta hankittu vaatevarastoni. No, kun alkuun pääsin, harkitaan...
Nyt oli paha kysymys.. Mulla on 2 kpl ostettu kirppikseltä ja sit tuo yksi on FT:ltä.. Sen muistan et FT:ltä otin sen kalliimman version, hinnat oli silloin jotain 43$ ja 41$, tämä siis ennen viime joulua.. En pysty millään muistamaan mikä näistä on Ft:ltä tilattu :(
Sen tiedän et yksi on 3Fvapelta lähtöisin.. Pieniä eroja näissä kumminkin on ulkoisesti...
Muistaakseni tuo Knight on reilu 200g painoltaan ja tää Xvostick jotain 150g eli ei ihan 2x ;)
Niin ja tuo Knight ei sovi mun käteen yhtä hyvin kuin Xvo....
Kiitos! 3F Vapen sivulla kitin painoksi ilmoitettiin 320 g, ehkä siinä oli mukana akku. Joka tapauksessa molemmat lähti tilaukseen, Knight GearBestiltä.
Seuraavaksi ehkä Pico - tai sitten joku muu!
Makuasia tääkin on :)
Liite 27691
Tuolta se näyttää "verkkotankin" kanssa:
Liite 27694
Ööh, tuli sama viesti kahteen kertaan... Sorry! Editoidaan: Toi on kans vähän makuasia, että sopiiko vai ei. Mun mielestä sopii Picoon ihan hyvin, eikä liian ison näköinen. Kohtuullisen kevyt yhdistelmä taskussa kuljetettavaksi verrattuna Yihi MiniSX ML:ään, joka on yli 100g painavampi. Tollasta nyt reilun vuorokauden verran nostellut pöydältä huulille:
Liite 27695
Hmm. Ei se välttämättä oo liian iso tankki tuohon modiin... Lyhyen tipin vaatii mun mielestä kyllä. Parantais "balanssia" vähäsen. Ja juu, mullakin on tuollainen tippi, vaan odotan kovasti että omatekemistä lakat kuivuisi niin saisi mallata sopivan tipin vaikka joka päivä itselleen fiiliksen mukaan :laugh:
Joo GayFun V4:n kopiotippi Fasttechiltä. Ei olleet kalliita. Otin tollasen 5 kpl setin. Ei paljoa erota alkuperäisestä.
Tesla nano 60W ja Nautilus. Liite 27696
Kivasti sopii tuon Teslankin kanssa. :thumbup: