Se on vaan siinä kun siellä palveluntarjoajalla ei ole tyyppejä töissä viikonloppuna jotka vois tarvittavia muutoksia tehdä, siksi menee maanantaille.
Printable View
Se on vaan siinä kun siellä palveluntarjoajalla ei ole tyyppejä töissä viikonloppuna jotka vois tarvittavia muutoksia tehdä, siksi menee maanantaille.
Minusta tämä forkka on jo jonkin aikaa tahmannut silloin sun tällöin:confused:
Tulipahan käytyä lenkillä kun forkka alhaalla. Pikku pätkiminen ihan hyvä välillä.
Mun 5 senttiä asiaan: vBulletin -> Xenforo :thumbsup:
On kyllä ollut hienot lenkkeily kelit :) joka pvä on ollut käytävä!
Ollapa noin tarmokas. Jumahdin katsomaan Fortitude-sarjaa Areenalta ja tuli katsottua neljä osaa putkeen. Nyt oli pakko vähän jumppailla. Hyvä pätkä!
Meilläkin on alkanu "lenkkeily" meijän vanhimman mukulan (4-v) kanssa kelien lämmettyä lisääntymään. Tänään aamulla 1h15min jätkä fillarilla ja mä rattailla likka kyydissä juosten/hölkäten. Illalla halus lähtee fillarilla niin mentiin semmonen reilu tunnin rykäsy viel pyörillä molemmat. 😃
Game of Thrones ja Breaking Bad on sellaisia joita toljotan joskus tunti tolkulla, ihan parhaita sarjoja! varovasti kävin köpöttelee tänään kun issias taas iski, toki kunnon hieronnalla melkein sekin taltutettu :) sen siitä saa kun pitää isoa telkkua yksin kantaa huonossa asennossa :D
Hitto nyt alko taas kivistää selkää, pitää tennispallon avulla taas yrittää..poikakaan ei suostu hieromaan vaikka lupasin pari euroa, kyllä nyt se mies talossa olis kiva :(
Vihjaas Pavelle niin lähtee fillaroimaan heti sinnepäin
Ei tässä nyt jouda tietokoneen ääreltä poistumaan ku tulee La Ligan ratkaisupeli + kohta lätkän MM-finaali
Eikös se toisaalta ole hyvä, kun voi aina syyttää foorumia pätkimisestä? Ei kai ukossa voi silloin mitään vikaa olla :)
No jaa. Pari kertaa kun olen päästänyt miehen hieromaan kipeää kohtaa, olen ollut sen jälkeen täysin jumissa. Nykyään turvaudun siihen viimeisenä vaihtoehtona. Muutenkin on ihmisellä niin kummallinen kyky löytää kipeitä kohtia paikoista, joissa en tiennyt niitä olevankaan.
Ei nyt kyllä maksulliset hierojatkaan aina ole ihan parhaita. Eräs mies, joka oli sietämätön juntti muutenkin, alkoi selittää hieronnan aikana, kuinka hänen naisasiakkaansa usein tinkaavat seksiä. Tällaista avautumista ei välttämättä halua kuulla kun on yläkroppa paljaana lihaskäsittelyssä.
Mietein tänää ekaa kertaa huuruttelun lopettamista
Onneksi pojulla oli huonopäivä niin sekin ajatus kariutui äkkiä [emoji13]
Hyi hitto mä tirvaisisin tollasta hierojaa, mulla on tuttu fyssari nainen ollut vuosia jonka luona käyn kun omat keinot ei riitä.Hän mulle opetti ton piriformiksen hieronnan pallolla ja taas kipu häipyi, katsotaan mihin suuntaan tämä taas menee :D mä olen kans miettinyt, että en aio tolkuttomiin höyrytellä, mutta niin alussa vielä kaikki jottei tohdi kokeilla.
Mä siirryn varmaan takasin tupakkaan jos höyryttelystä tehdään laitonta/vaikeeta. Nikotiini on ihan kiva piriste.
Niin se on, että tapa on voimakas. Vaikea kuvitella tässä vaiheessa, että siitä pääsis eroon, mutta katotaanhan ajan kanssa. Jos on jotenkin toiminut puolet elämästään niin ei kai se kovin nopeasti unohdu.
Kyllähän se rööki tekee paskan olon..ainakin mulle, nyt tässä tajunnut miten paljon se vaikutti kaikkeen, ihanaa käydä lenkilläkin, kun nurmikon tuoksu tulee ihan erilaisena nenään ♡ ja muutenkin miellyttävät tuoksut ja jos rööki haisee niin mua kyllä kuvottaa!!
No ei tässä paniikki toivottavasti pääse iskemään :D Huomenna kun rupee saamaan 100mg/ml laatuniksaa niin pitää joka kuukausi tilata pullo pakkaseen.
Eka virhe
Kohta 1
ÄLÄ ressaa siitä kauanko käytät sekaisin / niksojen tiputuksesta tai kokonaan lopetuksesta kyllä ne ajan löytää
Kohta 2
Keksi tekemistä pyöritä vaikka kynää tai sovella joku muu "röökitauoksi" käy vaikka pihalle muutamaksi minuutiksi
Kohta 3
Unohda ylemmät ja sovella omia juttuja
HEI millai saa netissä voit olla kun hevoset on laitumella ? Salaa kuskannu läppärin sinne ja naapurilta netti ? [emoji13]
Täytyy myöntää, että välillä iskee ihan hirveä tupakan himo! Onneksi menee aina nopeasti ohi..tyttöjen illassa tuli se muutama poltettua, mutta ei enää illemmalla..en ainakaan muista :D
No mulla on kannettava, ihahahahaaa! Kai suomenhevonen sellaisen kantaa.
.
http://r.fod4.com/E=G/http://p.fod4....e%20Laptop.gif [emoji15]
Alle 14e 100mg/100ml ?
Älä herrajumala musta oppia ota [emoji13]
BFF:llä jo pilasin sut ja nyt tämä [emoji135] [emoji85] [emoji86] [emoji87]
Mä höyryttelin ekat 3 vkoa 18 mg ja laskin sitten 12 mg eikä mitään ongelmaa.Ensi vkolla alan itse tekemään 6 mg sotkuja..katotaan riittääkö se.
Älä tiputa suoraan 12mg > 6mg, saattaa alkaa tehdä tupakkaa mieli. 1/3 maksimissaan kerrallaan niin hyvä tulee.
On mulla varalla vahvempaakin jos tarvis niin ei tarvitse repiä pelihousuja :D Iltoja tuitulle, my friend ♡
.