Moon ainaski tyytyvääne :)
Printable View
Täälläkin kaikki bueno :)
Vamo vaimoke V5 saapui tänään <3 Voi rakkautta! Voitte kuvitella kuin tyttömäinen vehje tää on kun pistää kirkkaan pinkin vivi novan tankin ja siihen iskee tänään libertyn paketissa tulleen baby pinkin driptipin päähän ni johan on ;)
Mies tilas mulle joululahjaks evodin vv-akun ja parikymmentä vaihtopäätä :love:
(Ne kyllä tuli jo, ja akku on jo käytössäkin ;) )
Tervehdys tännekin. :)
Nyt se on aloitettu. Paketti saapui tänään ja akku heti lataukseen. Äsken testasin ensimmäisen kerran ja ei hullumpaa, ei hullumpaa.. Mies seurasi vierestä mielenkiinnolla, että mikä on mikäkin osa ja mitä toi tekee ja ja ja.. Nyt siis menossa eGO-T CE4 clearo starttipaketti ja hurjana päätin ottaa ensimmäiseksi nesteeksi vesimelonin. Ei mitään erityisen hyvää, mutta jos oikein kuvittelee, niin kyllä siitä miedon vesimelonin aromin löytää.
Hienosteluvehkeeksi tilasin eRollin ja sitä nyt tietty odotan kuin kuuta nousevaa ja toki Libertyltä ja Finnvapelta tilaamiani nesteitä. Nyt vaan tuli tenkkapåå, että milläs höyryttelen tilaamiani cola- ja limenesteitä. Pitänee jossain vaiheessa investoida lasiseen tankkiin, mutta onneksi sieltä on tulossa myös muita makuja, kookosta erityisesti odottelen mielenkiinnolla.
Tervetuloa! :)
Tervetuloa stolli! Siitä se lähtee, tosin saanen sanoa että vesimeloni ei ehkä ole paras maku tupakasta irrottautumiseen, vaan joku vähän terävämpi aromi. :D eRoll on loistava, auttoi mut kivuttomasti irti röökistä ja tosiaan hienostunut ulkonäkö tulee kaupan päälle. ;) En keksi höyryttelystä muita haittapuolia kuin sen että huulista lähtee sellaisia liuskoja, täytyy kuoria ja voidella usein. :D Edit. Keksin mä toisenkin, tuntuu että tekee kalvoa auton tuulilasiin. :D
Anteeksi että tulin häiritsemään naisten ketjuun :D mutta mitä liuskoja?
Siis sellaista rohtunutta hilseilevää ihosolukkoa (nam) jos ei huolla huuliaan jatkuvasti. Käsittely joka toinen päivä tällä huulikuorinnalla pitää aika hyvin huulien murenemisen kurissa:
http://www.polyvore.com/cgi/img-thin...l&tid=56923978
Että vinkkinä pojillekkin, tätä saa Kicksistä jollain neljällä eurolla. :laugh:
Mulla lähti noita liuskoja ennemmin, sit ku siirryin vg-pohjaseen ja vaihdoin huulirasvat luonnonkosmetiikkaan nii ei oo enää huuletkaan kuivunu. Ite kuorin huulet (jos on tarvetta, harvemmin enää kun en ees muista millon viimeks) ihan sokerilla.
Mä olen jo nyt huulirasvan suurkuluttaja, saas nähdä millaista arsenaalia sitä vielä joutuu mukanaan raahaamaan. Kuorinnalla kyllä varmaan (toivottavasti) saa pidettyä kuivumisen ja riekaleet hallinnassa. Tuota Kicksin kuorijaa voisikin testata.
Ja juu tosiaan tuo vesimeloni ei mitään suurempaa makunautintoa todellakaan tarjoile, niksat tolla kyllä näyttäisi lähtevän oikeinkin hyvin ja on kuitenkin niin neutraali ettei siihen tyssää tämä höyryttely. 18mg:tä ostin ja varuiksi myös 0mg, jota pikkasen ruikkasin eilen sinne joukkoon. Libertyltä on tulossa XO Tobacco Ultimaa ja Tobacco Vanillaa, täytyy testata nuo kun saapuvat, että kumpi toimisi paremmin.
Mulla on tällä hetkellä huulivoiteena The Body Shopin Honeymania, mutta pitäis varmaan vaihtaa tuhdimpaan jos ne pakkasetkin sieltä vielä tulee...
Benecos :love: hyvänä kakkosena Lavera. Tulee vaan nukkumaan mennes rasvailtua ihan vaan tavan vuoksi. Joskus päivän mittaan, mutta tosi harvoin. Sama juttu käsivoiteen kanssa, vaikka oon atoopikko.
Ennemmin huulet ja kädet huusi rasvaa kun tuli käytettyä jäteöljyisiä tuotteita, mut nykyään ei kun loikkasin luonnolliselle puolelle :) Hetkeekään en oo katunu, vaikka ovat muka kalliimpia. Mieluiten maksan siitä et saan oikeesti apua ku et vaa ongelma siirtyy tai jopa pahenee. Nimittäin niin hirveen määrän rasvoja oon eläissäni ostanu ja huonoiks todennu, harmi vaan kun en ennemmin tajunnu. Tytön paha atooppinen ihottumakin talttui yhessä yössä!
Täälläkin huomattu, höyryttely tuntuu kuivattavan huulia ja suuta. Pikkujuttuja kun suun saa kostutettua vedellä ja huulet huulirasvalla :)
Mä olen niiiin tytyväinen että keksin koko sähkötupakan olemassa olon. Vaikka alkutaipaleella onkin ollu jos jonkinmoista kommellusta.
Yhtäkkiä hajuaistikin on alkanu pelaamaan vaikka mulla on krooninen nuha kiitos sisäilmaongelmien. Eikä enää vaatteet ja muut tavarat haise tupakalle.
Kullan kanssa on kiva suukotellakin kun tietää ettei se saa tuhkiksen hajuista pusua.
Ehkä sellasen hiukan makeahkon pusun kun tuntuu toi pohjaneste tuoksuvan ja maistuvan hiukan makealle.
Vielä ei oo onneks tullu sellasta makua vastaan minkä toi olis kieltäny. Höyrytteli innoissaan yhen kaverin kanssa perjantaina cola-omenaa kun otettiin kuppia.
Muhnu; jäteöljyisiä? Saako selvennystä, nyt ei oikein ajatus kulje.
No ite kutsun sitä jäteöljyksi, taitaa olla paremmin tunnettu mineraaliöljynä. Se on erittäin halpa öljyn jalostuksen sivutuote jota sitten käytetään kosmetiikassa. Ja ihmiset ostaa sitä hulluna ku on muka hyvää kallista rasvaa :D
Eron huomaa kyllä heti jos erehtyy laittamaan iholleen näitä jäteöljyisiä tuotteita. Naama menee tukkoon ja iho kuivuu, samoin huulet. Hiuksetkin on ihan erilaiset ku jätin silikonipommit pois :) Hajustetut tuotteet on aina aiheuttanu mulle migreeniä (jopa hajustamattomatkin allergiatestatut), mut luonnonkosmetiikan hajuista mikään ei oo vielä tehny sitä.
Saakohan eBaysta linkattua kuvaa.. Noh, joka tapauksessa tilasin Latviasta pikkusievän nahkaisen kynäkotelon eGoille kuljetukseen, silloin kun ei tartte laturia roudata mukana.
Liite 11725
Ja tänään sain haettua postista myös eRollin, joka on nyt latauksessa. Tilatut nesteet kun vielä tulee, niin sitten pärjää (toivottavasti) hetken aikaa. Ja seuraavaksi pääsenkin jännittämään muutaman viikon kuluttua lentokentälle HKI-CDG-HKI turvatarkastuksia.:unsure:
Täällä on oikein oma palsta meille naisille?! Usvainen tervehdys kaikille kanssa-höyrähtäneille-siskoille :hatsoff:
Kyllä täällä aika hiljasta on. Oon ite soluttautunu tuonne karpaasien joukkoon ihan väjin äänin :police:
Tervetuloa!
Täällä uusi höyryttelijä ilmoittautuu. Ego-T tuli tilattua ja muutaman päivän saa odotella, että paketti saapuu. Loppuu toi keuhkojen tervaus lopulta....toivottavasti :thumbsup:
Tervetuloa :)
Mulle tuli kans pari viikkoa sitten Ego-T starttipaketti ja suosittelen lämpimästi tilaamaan mini ProTank-2:n, etenkin jos sulla paketissa tulee CE4-clearot. Ero on merkittävä, eikä tartte myöskään miettiä, että kestääkö muovinen clearo kaikki nesteet vai ei. :thumbup: