Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ärsyy tuo postaus, kuka maksaa ensin.. ja harmittaa, hyvä kun on töitä edes joskus ja pikkujouluna. Mene toiseen ja sitten toiseen -liikaa liikkuvia?
Egon atomisaattorin purku ja kuivapoltto ei todellakaan mene niinkuin Sibin opetusvideossa saati Strömsössä. Minun pihdeillä piikin poisto ei onnistu ollenkaan, meisselillä irtoaa. Sitten vaan käy niin, että musta narumytty jää aton pohjalle - ja kun sen saa sieltä sormiin, on tämä musta naruklöntti on hajonnut nakkisormissa sen tuhannen atomeiksi.
Pelelle lähti tilaus metrisestä narusta. Jospa rupeaisi minultakin luonnistumaan... huoh..
Tankkien korkit ovat ottaneet asiakseen myöskin ruveta kenkkuilemaan. Korkit ovat auenneet itsekseen ja kahdesti korkki on jopa sulanut aton pohjalle piikin ympärille.
Miten näitä murheita tulee vasta nyt..
http://sincemylastcigarette.com/bann...10_default.png
Kääräise sitten pieni suikale foliota langan taitoksen päälle, 2mm tms. Helpottaa pujotusta ja toimii paremmin.
Korkkeja saa samasta paikasta kuin "ompelulankaa". Toivottavasti lisäsit sen 2mm langan seuraksi.
Parempi myöhään kuin ei ollenkaan :-)
perrrrrrrrrrkl !!! liiterin päärynä mehujäässä on ihan PG:lle ominainen hyi y-äk jälki maku
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Faran
Ärsyy tuo postaus, kuka maksaa ensin.. ja harmittaa, hyvä kun on töitä edes joskus ja pikkujouluna. Mene toiseen ja sitten toiseen -liikaa liikkuvia?
Aikataulut menevät päällekkäin kummassakin tapahtumassa ja välimatkaakin olisi ollut aika reippaasti. Homma on nyt saatu sovittua onneksi ja mitään suurta vahinkoa ei saatu aikaiseksi.
Tuntui aamusarvella kuin olisi hampaasta lähtenyt paikka, menin koskemaan halki koko hammas, revin palan pois ja soitin kalliille korjaajalle. Iltapäivällä pääsee kidutuspenkkiin.
Ei pizza tanän Lahtessa. <-- alan oppia.
Taikuri voisi taikoa tuon loppupalan pois, ei sattuisi enää.. Anteeksi, jos kirjoitin epäsopivasti sinun viestiin.
Voi rähmä, että osaa foorumi olla takkuinen!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Juups, äsken oli 273 käyttäjää linjoilla. Uusi rauta ja paksummat putket tekisi terää..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
e-Mika
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Juups, äsken oli 273 käyttäjää linjoilla. Uusi rauta ja paksummat putket tekisi terää..
Väärä aihe...se on vain positiivista et jengiä lappaa foorumille :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
e-Mika
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Väärä aihe...se on vain positiivista et jengiä lappaa foorumille :)
Takkuisuus harmittaa, ei lisäporukka.
Tsori vaan, mutta ihan pakko kajauttaa angstit ilmoille :(
:D Valtakunnan holhoajilta taas kerran pelkkää asenteellista kannanottoa ilman minkäänlaista asiantuntemusta !!! Eikö tämä sosiaali- ja terveysterrori lopu koskaan !!! :D
Dealextremeltä tuli kaks akkua HD kameraan ja toinen väärä tietysti. Molemmissa sama SKU tarroitus päällä. Hyvin ne vetää. Aivan erikokoinenkin toi toinen. Jos joku tarvii S007E 3.7V Li-ion 1200 mAh akkua niin laita yksitysviestiä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Dealextremeltä tuli kaks akkua HD kameraan ja toinen väärä tietysti. Molemmissa sama SKU tarroitus päällä. Hyvin ne vetää. Aivan erikokoinenkin toi toinen. Jos joku tarvii S007E 3.7V Li-ion 1200 mAh akkua niin laita yksitysviestiä.
DealExtreme on niin surkea firma, että voi helvetti...joko kamat kusee tai toimitus. Itselläni kusi molemmat...akkuja tuli jälkitoimituksena ja yleisesti toimitus kesti yli 4 viikkoa!! Lahjaksi kaiken tämän jälkeen sain sellaisen usb-laturin, joka saa virtansa kammesta jota kierretään...mites sen nyt selittäisi :o
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Lahjaksi kaiken tämän jälkeen sain sellaisen usb-laturin, joka saa virtansa kammesta jota kierretään...mites sen nyt selittäisi :o
Heh! DX härpäke kuvaketjussa :)
Helvetti kun kunnollisia nesteitä ei saa koskaan mistään! Hyllyt notkuu jossain viemärissä uutettua dekanginpaskaa, mutta kunnon jenkkilitkut huutaa eioota joka paikassa. Tai saahan sitä jotain helvetin juustokakkua tai kirsikkalakritsaäidinmaitoasbestia, mutta reilut tupakkamaut ja muut aikuisten herkut huutaa eioota. Missä on kunnon jenkkilitkutavaratalo, josta saa kerralla Halot, Vermillionit, Pinkspotit ja monta muuta, joita ei euroopassa saa tällä hetkellä ollenkaan? Kuinka vaikeaa se nyt on Wizardillekin ostaa joskus tarpeeksi shittiä? Enkä minä edes halua mitään naurettavaa Jekkupommia, se on pipopäiden hommia, perkele. Minä haluan hienoja raakoja tupakkamakuja, TEHKÄÄ JA MYYKÄÄ MULLE NIITÄ! Ja ylihuomenna te mulkvistit raidaatte nekin vähät, mitä on jäljellä ja minä se vaan mätkyjä makselen. EI OLE REILUA! KEKKONEN OLISI HOITANUT ASIAN JO!!!!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerraHuu
Helvetti kun kunnollisia nesteitä ei saa koskaan mistään! Hyllyt notkuu jossain viemärissä uutettua dekanginpaskaa, mutta kunnon jenkkilitkut huutaa eioota joka paikassa. Tai saahan sitä jotain helvetin juustokakkua tai kirsikkalakritsaäidinmaitoasbestia, mutta reilut tupakkamaut ja muut aikuisten herkut huutaa eioota. Missä on kunnon jenkkilitkutavaratalo, josta saa kerralla Halot, Vermillionit, Pinkspotit ja monta muuta, joita ei euroopassa saa tällä hetkellä ollenkaan? Kuinka vaikeaa se nyt on Wizardillekin ostaa joskus tarpeeksi shittiä? Enkä minä edes halua mitään naurettavaa Jekkupommia, se on pipopäiden hommia, perkele. Minä haluan hienoja raakoja tupakkamakuja, TEHKÄÄ JA MYYKÄÄ MULLE NIITÄ! Ja ylihuomenna te mulkvistit raidaatte nekin vähät, mitä on jäljellä ja minä se vaan mätkyjä makselen. EI OLE REILUA! KEKKONEN OLISI HOITANUT ASIAN JO!!!!
UGH, UKK!! :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerraHuu
http://image.spreadshirt.net/image-s...ukk_design.png
Ärsyttää kun muut miettii etä mitä kauppoja tyhjentävät veronpalautuksilla. Mä maksoin just vähän yli 700€ mätkyjä ja toinen samanlainen erä odottelee vielä helmikuussa... Sattui pikkuinen laskuvirhe viime vuoden verotuksessa :(
Ei mene putkeen ei. PG neste + MDCC kartto = helvetimoinen kurkkukipu. Normaali vastus kartot ja VG nesteet seikkailevat maailmalla. Ei näy ei. Tankkia yritetty imeä, mutta enemmän varmaan sain nikotiinia nieltynä/ ihon kautta kuin höyryllä. Drip tippauksesta tulee parin imaisun jälkeen metallin maku suuhun. Nyt kaupasta helpotusta analoogisella ja suun huuhtelua oluella. :smoke: Milloinkahan sitä pääsisi kirjoittelemaan humutus ketjuun. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Ärsyttää kun muut miettii etä mitä kauppoja tyhjentävät veronpalautuksilla. Mä maksoin just vähän yli 700€ mätkyjä ja toinen samanlainen erä odottelee vielä helmikuussa... Sattui pikkuinen laskuvirhe viime vuoden verotuksessa :(
Halvalla pääsit
nimim. 6000€ mätkyjä alkaa kohta keräämään korkoa.. :O