Se päätymuovi irtoaa ihan veitsen kärjellä. Voihan sen itsekin vaihtaa mutta liikaa vaivaa noin pienestä asiasta. Laserpointterimoduuli siihen pitäs viritellä :laugh:
Printable View
Se päätymuovi irtoaa ihan veitsen kärjellä. Voihan sen itsekin vaihtaa mutta liikaa vaivaa noin pienestä asiasta. Laserpointterimoduuli siihen pitäs viritellä :laugh:
Askartelukaupasta saa erikokoisia zirkoneita, sitten vaan pieni kondensaattori ledin nastoihin, niin johan loistaa komeasti :-)
Polttavasta asemasta laseri sinne päähän... saat samalla muille tehtyä kiusaa... nii ja jostain laserkynästä suoja ympärille.. :)
Samaa on. Omasta mielestä maku oli tumma siirappi tupakkamaulla höystettynä. Ei erikoisempi makunautinto.
Onko 0mg nesteissä aina huono TH? vai onko jotain parempia 0mg nesteitä?
Suositelkaa jotain..
Onko atomisaattorini nyt rikki kokonaan, kun pimeni viikonloppuna äkillisesti? Ei siis tapahdu enään mitään kun laittaa sen kiinni ja painelee nappulaa??
On.
Yleismittarilla tuon vois testata. Pyöräyttää sinne ohmimittaukseen (200Ω) ja katsoo antaako lukemaa.
Varmaankin tuohon throathittiin.
Sitten oma pieni tai ei niin pieni kysymys, riippuu perspektiivistä.
Eli alkoi atosta maistua palaneen käry, ensin hieman, hetken päästä vähän vahvemmin. Puhdistin tuolla ruokasooda-etikka systeemillä, toimi hetken, sama juttu. Sitten purin aton, tarkistin sukan asennon ja kuivapoltin. Ei vieläkään toivottua vaikutusta. Imusukan pää oli hieman mustunut, pitäisikö sukkaa hieman nostaa/lyhentää?
E:lyhensin sukkaa noin puoli milliä, mutta ei tuntunut juurikaan auttavan. Nyt olis hyvät neuvot kalliit :)
Tuosta aton puhdistuksesta.. Onko sulla joku kultaan valettu ato vai miksi sen puhdistaminen on noin tärkeetä? Eihän ne maksa paljon mitään, että josko heität sillä veslintuu ja otat uuden käyttöön? Sitten tietenki jos se on ainut..
On mulla tässä jo vara-ato käytössä ja lisää matkalla mutta jäi ärsyttämään ku en löydä tosta mitään "vikaa" :D
E: Enkä viittis heittää poieskaan kun ei ole edes viikkoa ollut käytössä
http://www.ecigwizard.com/shop/en/at...esistance.html
Toimiiko tuo ato eGo-T:ssä? :)
http://www.bulli-smoker.com/verdampf...mizer-2-2.html onkos kellään kokemusta tommosesta tankkisysteemistä? Näyttää pirun siistiltä ainakin. Mistä kaikkialta noita mahtaa saada?
Olen nyt viikonlopun aikana käyttänyt ensimmäistä kertaa sähkötupakkaa, ja epäilen jo etten osaa käyttää sitä. Tilasin siis Genesikseltä 510 "complete kitin", aattelin että se on varmaan mulle paras kun toi tankkien täyttely sun muu näytti aika monimutkaselta. Ei se varmaan oo, mut tossa paketissa nyt oli tommosia esitäytettyjä juttuja et ite ei tarvii lotrata sen litkun kanssa.
Noh, kaikki on mennyt muuten ihan hyvin mut mä en tajua miksi sitä e-nestettä tulee sieltä reiästä?! Syynäsin sitä tupakkaa tarkemmin niin sillon kun sieltä imasee niin suuhun tulee toisinaan kitkerä maku ja sitä nestettä tulee siihen reiän suulle. En oo uskaltanu käyttää koko vekotinta ton jälkeen. Sitä nestettä tursuaa kyllä sieltä atomisaattorin välistäkin, oikeestaan joka raosta. Oon kokeillu nyt jo kolmella eri tötsällä missä on sitä nestettä ja kaikissa sama homma. Se akku on semmonen missä on nappi jota painan imasun ajan.
Tietääkö joku mikä juttu toi voi olla? En mä kyl käsitä mitä oon tehny tossa väärin, ei ton ny luulis kovin monimutkasta olevan mut tiedä häntä. Ai niin ja muutenki sitä litkuu on tainnu kulkeutuu mahaan asti ku maha ollu kuralla vklopun ajan ja kauheet ilmavaivat. Oon kyllä silti käyttäny vehjettä aika maltillisesti, ehkä pari kertaa päivässä parin minuutin ajan.
Onks niissä esitäytetyissä tötsissä sit liikaa nestettä?
Kiitos avusta jo etukäteen :)