Mä anna bannia pyynnistä :rolleyes:
Ensimmäinen varajohtaja :eek: Lepoooo :p
Printable View
Mä anna bannia pyynnistä :rolleyes:
Ensimmäinen varajohtaja :eek: Lepoooo :p
Jasso on tommonen metsien höyrygurumies:
- polttomerkkaa omat kaadot hehkuvilla coileilla
- jos joku muu kaataa naaraan edestä, niin voitelee lihan niksabasella
- desinfioi kätensä PG:llä ennen suolistusta
Siinä menee kovemmallakin norttisankarilla pyssy peppuun, kun seuraa höyrymiehen toimintaa.
Ehkä parhaat repeämiset vajaan kahden vuoden aikana :D
Nooh MR Guru puhuu asiaa :) Juuri näin... Vajaa 2000mm ja 100000g antaa kunnioitusta + en maksa parturille->sheivausmoodi (hiuksille :D )
Työpaikan tupakkipaikalla. Työkaveri poltti punaista norttia, tuijotti höyryttelyäni ja kyseli.
"Käytät vieläkin sähkötupakkaa"
-Joo.
"Kauanko sun pitää tuota vielä käyttää?"
-Niin kauan kuin haluan. Kysytkö tuota samaa nikotiinipurkan käyttäjiltä, kauanko niiden pitää vielä jauhaa nikotiinipurkkaa?
"En"
-Miksi?
"Ei vastausta"
Hiljaisuutta.
"Tiijätkö että sähkötupakkia ei oo tieteellisesti tutkittu ja niissä voi olla kuulemma myrkkyjä"
-Joo mutta tiedätkö ite että punanen nortti on tieteellisesti tutkittu ja todistettu että se aiheuttaa syöpää ja kuolemia.
Piiitkä hiljaisuus ja lähdettiin töihin.
Olen samaa miettinyt että mistä tuo "Miksi käytät tuota VIELÄKIN?" tulee. Eipä kukaan yli kymmenen vuoden aikana sanonut että "Miksi tupakoit vieläkin?"
Lähinnä työkaverit naureskelee mun ja toisen duunikaverin kilpavarustelulle :D
Ville veteli kanssa Egoilla alkuun ja kun ostin Vamon+akut+muut sälät niin sanoi "ikinä en vittu laittais päälle satasta näihin laitteisiin" 2vko myöhemmin tuli kyselyä 130 egen paketista :laugh:
Sit mä ostinkin Svomeston...
"Vähän toi on iso, eihän tota kehtaa käyttää missään." Avopuoliso sanoi siis eVicin ja Protank 2:sen nähdessään :D
Kohta vuosi takana ja kommentit on ollu aika negatiivisia. :( Yhet onnittelut oon saanu! :) Aattelin vuosi sitten että en ala tätä hirveesti selitteleen enkä puolusteleen. No ei onnistunut ;)
Tässä vuoden saldoa:
- Et kai vaan luule että toi olis terveellisempää kuin tupakki.
- Mä pelkään mitä toi aiheuttaa sulle.
- Tostahan ei tiedetä mitään.
- Ai tossakin on nikotiiniä! Mitä hyötyä tosta sit on.
- Mulle tulee tosta hajusta pää kipeeks.
- Eks noi oo Suomessa laittomia.
- Nyt on sit tutkittu että noi on terveydelle haitallisia. Ne vähentää hapenottokykyä.
- Noihan kielletään kohta. Kuule lue tutkimuksia!
- Noniin nyt sää yskit.
Tosta nikotiini kommentista tuli kyllä hymy huulille, vaikka tarkotus ei varmaan niin ollutkaan. :D
Noitten lisäksi satoja kysymyksiä ja yleistä negatiivisuutta. No muutama aidosti/positiivisesti kiinnostunutkin ihminenkin on osunu kohille. Kolme kaveria on vuoden aikana ostanu vehkeet, mutta tupakointi on vaan vähentynyt.
tämä niin vitusti !! monesti joku tuttu on alkanut ulisemaan kun ihan normaalia flunssayskää tjsp, että jos kerrankin yskäisen niin se on sen (SAATANALLISEN) sähkötupakin (HUUMETTA) vika. Ja nyt tuossa viime vklp itsekin kuulin tämän legendaarisen "kerää vettä keuhkoihin"-läpän. Ei vittttttttttttttuuuuuu.
Ja nyt kanssa huomannut aina ajoittain koiria ulkoiluttaessa että joku mummeli kattoo tosi pahasti kun kävelee tuubin kanssa ohi. Kattovat ku jotai saatanan narkkaria. sadness :(
e: niin ja paras oli tuossa eilen bussipysäkillä kun siinä oli joku ~30v äiti lapsensa kanssa parin-kolmen metrin päässä. Kävelin pysäkille, jättäydyin suosiolla vähän kauemmaksi katoksesta (jo tupakkiajoilta opittu tapa, en halua muita altistaa millekään passiiviselle savulle ja jäänyt tavaksi höyrytellessäkin, vaikkei siitä mitään passiivista haittaa mitä ilmeisimmin olekaan) ja höyryttelin siinä rauhassa. Yhtäkkiä tunsin sellaisen viiltävän tunteen, jonka yleensä tuntee kun joku oikein paheksuvasti sua katsoo. No, tämä em. ämmä tuijotti kuin jotain eläinrääkkääjää, vetäytyi lapsensa kanssa bussipysäkin katoksen penkille istumaan ja alkoi itse vetämään norttia siinä. Teki mieli käydä kysymässä että mitä ko. ihmisperse luulee oikein tekevänsä kun vetää röökiä pienen lapsen vieressä.
Jepu jee. Tänään firman varikolla yksi talon hitsareista kertoi, että nyt puhkeaa kaikki keuhkorakkulat minulta, kun imaisin höyryt. :facepalm: Kyllä, niin ne tekee. Tarjosin sitten että imaiseppa tästä ja kerro miltä tuntuu. Otti varovaiset testit ja alkoi yskiä. On kuulemma ihan karmean makuista. No myrkyttäköön itsensä tervalla, mitäpä tuo minulle kuuluu. Setuppina eGon 1100 akku jossa kiinni FinnVapen CE5 ja nesteenä FinnVapen punainen MB12mg.
Tuo on kyllä jännä homma kun neitsythöyryjä näkee jonkun vetävän, niin yskimiseen se päätyy. Heti kun sanoo, että vedäppä uudet hatsit niin ei tule yskää enää. Kurkku varmaan reagoi jollain tavalla höyryyn ensimmäistä kertaa. Tai sitten vika on siinä, että vedetään suoraan keuhkoihin kuten röökiäkin vedetään.
Viimeisimmän kommentin sain, kun höyryttelin Tapiolan Vintissä Nallekarkkia, että tuo sun kessu haisee saatanan pahalta. Ei ilmeisesti tykännyt nallekarkista :D
Ai niin, unohdin, että nallekarkit ovat teineille suunnattuja makuja :D