En muista kuka mutta joku haukkui niitä. Kokeilemallahan se selviää...
Printable View
En muista kuka mutta joku haukkui niitä. Kokeilemallahan se selviää...
Onko tossa Penelopessa ja Odyssa samankokoset noi keramiikkakipot? Mulla puuttu Penestä se keramiikkakipon ympärillä oleva mutteri ja pitäis noille ranskalaisille selittää tuo puuttuvan osan tarina siten että ne ymmärtävät, ja keksiä joku patentti tohon penelopeen sen puuttuvan rinkulan tilalle.
^ Sama täällä. Penelope tuli tänään Ranskasta ja ilman kiristysrengasta. Ruuvasin se suuosan vaan kiinni ilman rengasta ja tankkiosa
päälle. Toimii noinkin, näköjään. Viestiä laitoin kyl Ranskaan.
Mulla saa liikaa nestettä ja kurlaa ku hukkuva sammakko :D
Voi luoja ja hevosenvittu!!!
Penelope tuli ranskasta kaikkine osineen ja lankoineen. Katselin videon missä se jenkki kaljupää (melkein, kuka sitten lie?) teki toimivan setupin ja ei muutakuin kasaamaan pienin omin muutoksin. Ohomit 2,1, Provariin 4,5 säädöt ja eikun imua....
VOI JEESUS!!! EN OO VIELÄ IKINÄ SAANU NOIN HYVIÄ HÖYRYJÄ!!!! Järettömän mahtava kampe...
Ainoa vituttava vaihe oli tuo lankojen solmiminen, muuten helppoa kuin heinänteko. Harmi kun en älynny tilata valmiita lankoja.
Taitaa joutaa kaikki muut (vanhanaikaiset) rakennettavat romukoppaan... :D
Mä sain tänään omani ja oli kaikki osat mukana...
Nyt lopettakaa tuo kidutus. Oma Penelope tupsahti onneksi jo Helsinkiin, toivottavasti kaikkine kilkkeineen.
Tulipa tuossa laitettua viikonloppusettiä kasaan (=Boget tankeissa) ja pakko sanoa, että onpa tunkkanen maku.. Tässä nyt Atomaisterin hankkimisen jälkeen ei ole mitään muuta tullut käytettyä ja kun pitkästä aikaa otti Bogesta höyryjä niin ero oli melkoinen.. :-\
Saapa nähdä tuleeko sitä edes viihteellä mokomia enää käytettyä.. Perkele ois vaan pitäny tyytyväisenä pitäytyä Bogeissa, niin ei ois tullu paha mieli. :D
Edit. Kalliikshan tää tulee; pitäis olla kierrossa n. 3-5 eri nesteillä täytettyä tankkia, mutta jos esim. Atomaistereitakin hankkii (taitaa olla edullisin tällä hetkellä) puhutaan jo 150-250€ sijotuksesta (+meshit ja langat).. Pitäis se Provarikin saada joskus hankittua.. :'(
Kuuluiskohan tää jo pikkuhiljaa tonne rage-ketjuun..?
Hämmentävä vehje tämä Penelope.. en oo dry hittejä saanu ennenku nyt kun yrittämällä yritin ja väsäsin 0.8 ohmin setupin. Järkyttävät höyryt lähtee, niin kauan kun nestettä riittää, mutta sitten kun se loppuu.. Aivan tajuton dry hit, kuiva genesis potenssiin kymmenen :antismoke:
Kumma kyllä, ei pahasti vaikuttanu makuun vaikka oli noin matala vastus.
Saako tuota penelopea tällä hetkellä mistään? Koitin tuolta esmoke gurulta, mutta en saanut tilausta onnistumaan. Olisiko johtunut koodin puutteesta? ???
Nyt atomaisteri pelittää paremmin. Höyryn määrä kasvoi kun teki pienemmästä suikaleesta wickin ja laski coilin 4/5 kierrokseen.
Tosin vieläkin on vähän wickkaus ongelmia.. Tiedä sitten mitä tuolle voisi tehdä vielä. Mausta en osaa sanoa, hyvin mautonta nestettä tankissa tällä hetkellä. Sitten kun tämä on tyhjä alkaa makutestit
Pakko kyllä itekki tänne kirjottaa, ihmettelen suuresti miten jotku ei ole saanu näitä toimimaan, itse oon tehny the didiin 3 setuppia, eka ei toiminu ollenkaan. Jälkimmäiset 2 on toimineet moitteetta, ei tosin wickkaa pysty asennossa täysin (tai tarpeeks nopeesti isoilla tehoilla).
Jos niitä hotspotteja tulee alussa, tai kun niitä tulee. Niin älkää repikö setuppii palasiks vaan liikutelkaa sitä meshiä/coilia niin kyllä ne muuttaa paikkaa, ja jossain kohtaa hävii kokonaan.
Ainakin mulla taitaa boget jäädä kaappiin. :-)
Itsellä ei nyt kauhean hyvin wickkaa. Ja ehkä sen johdosta maku on vieläkin erittäin heikko
Sain vihdoin ja viimein tuon DID:n pelaamaan kunnolla. Kerrankin kärsivällisyys palkittiin, kun olin jo heittämässä laitosta romukoppaan. En tiedä mikä siinä tökki, varmaan joku 6. tai 7. wick vasta onnistui. Tästä sitten tohkeissani tilasin Penelopen. Toivottavasti sen kanssa ei tartte tapella ihan yhtä kauaa.
Onko penessa ja odyssa oikein mitää eroa? Eli onko pene vain odyn minimalli?