Onko vapeonly CE5 BDCC ja Aspire CE5 BDC sama clearo mut eri nimellä? Kuvan mukaan näyttäs samalle ja samalla atolla, mut ajattelin varmistaa ettei tuu hukkaostoa.
Printable View
Onko vapeonly CE5 BDCC ja Aspire CE5 BDC sama clearo mut eri nimellä? Kuvan mukaan näyttäs samalle ja samalla atolla, mut ajattelin varmistaa ettei tuu hukkaostoa.
En oo tutkinu mutta olisko toinen lasitankilla?
Mä otin ja tilasin sen vapeonlyn, sit näkee sopiiko vai tuliko hutiostos kunhan saapuu. Päällisin puolin sama, toivotaan parasta. Oli toisesta kaupata Aspiren metallikuorinen loppu, toisessa se vapeonlyn metallikuorella jonka sit tilasin. Jos muistan niin kerron oliko sama vai ei, saa huudella asiaa tos ööh, pari päivää - viikko eteenpäin.
Jäi aikoinaan nuo sähköopin perusteet aika vähiin koulussa niin kysäistään täältä apua:confused:
Miten noita eri jännitteitä ja amppeeritunteja voi vertailla? Jos esim Ego on 3.3V 900mAh niin kestääkö 14500 3.7V 700mAh vähemmän vai kauemman aikaa jos kokoonpano ei muutoin muutu?
Samaan kuormaan enemmän jännitettä -> enemmän virtaa, ja kun akun kapasiteetti vielä on pienempi niin sanoisin notta jälkimmäinen kulahtaa jonkin verran nopeammin.
Kiitos. Noinhan se rippikoulupohjaltakin äkkiä ajatellen menee. Mutta kun ei tiedä sähköstä muuta kuin "ohmi kertaa käämi ja pimeenä koko lääni.." :)
Teen itse ja säästän, näön palauduttua tarkastamme kytkennät? :laugh:
Pistetäänpä vaikka tähän ketjuun.
iTaste VV/VW 3.0. Akku näyttää esim 3.9v, tulitan yhden kerran (Protank) niin akku näyttääkin sen jälkeen 3.6v ja lämpenee jo tuon tulituksen aikana huomattavasti. Höyryä tulee kuitenkin ihan normaalisti. Kun tulitusnapin päästää irti, nousee akku pikkuhiljaa takaisin tuohon 3.9v sitä mukaa kuin lämpökin palautuu normaaliksi. Tulitusnapin valokin sammuu tuossa tulituksen yhteydessä.
Mitä tälle nyt tekemään?
Takuuseenhan se, turha sitä kuluttajan arpoa, antaa isojen poikien tapella.
Ei taida tuossa nimenomaisessa yksilössä olla enää takuuta, kuukausi sitten loppunut.
Pidän vaikka ohmimittarina, näyttää ohmit kuitenkin yhtä tarkasti kuin yleismittari. Pitänee Protankin käyttämiseen sitten tilata joku halpa volttisäädettävä.
Kuulostaa kuin akku kyykkäisi enemmän kuin pitää. Sen voi aiheuttaa huono kontakti akun sisällä, tai loppuunkäytetty akku. Uudehkon akun tapauksessa viallinen yksilö on valitettavasti todennäköistä.
Tuli tilattua ton kangerin nokkaan Smokin DCT tankki 1,5 ohmisilla dual-kartoilla, mahtaakohan toi perus akku jaksaa vai meniköhän laitteisto uudelleen hankintaan? Jossain vaiheessahan se kuitenkin menee...
Kyllä se 1,5 ohmista jaksaa ajaa: jopa perus eGo akulla ne toimivat, joten ei hätää.
Joskin taitaa olla suosituksia että olisi vähintään 900mah akku, mutta tunnen ihmisiä jotka tuota 1,5ohm dual coilia ajelevat egolla koko päivän.
Tehonsäätö tuo vähän lisää , eli twist tms voi tuoda vähän lisämakua, mutta kyllä perussetilläkin pärjää.
Kuten aina tässä hommassa, kokeilemalla tietää :)
Pikkuhiljaa alkanut jo katselemaan budjetti-modeja. tiedä sit kumpi parempi, twist vai halpa modi, hiukan karsastan noita pitkiä eGo-akkuja, mammalla on tossa pöydällä VapeOnlyn 1100mAh eGo+eVod ja sekin näyttää mun silmään julmetun pitkältä.
BOGE F16 8ml olisiko tämä hyvä ensimmäiseksi kartoksi?
olen nytten tässä pari vuotta höyrytellyt eri laitteilla ja tankeilla ja tällä hetkellä on vamo v5 ja perus kartotankki sr kartolla. ja nytten olen alkanut etsimään uutta mutta ei ole löytänyt mitään mielen kiintoista. olisiko teillä jtn hyvää laitetta ja tankkia mitä voisitte ehdottaa? ja antakaa toki mielipiteitäkin erilaisista yhdistelmistä. kiitos jo etu käteen!
Hommaat ensin jonku dripperin siihen vamon nokalle. Opettelet tekemään vastuspaketteja sen kun hoksaat aukeaa kokokaan uusi sivu.
gennyt,silica-atot,pumpulit
asia selvä.. on mulla tosa myös somnium mutta en oo ikinä siihen kunnolla saanut tehtyä vastusta vaikka olen lukenut ja kattonut videoita.