-
Vs: Arizona.fi kissa ykkössivulla, katso päivän hinnat ja valikoima.
Heh, nopeesti on postitettu.
Nyt vaan testataab itellan nopeutta kuljettaa paketti saman kaupungin sisällä.
11710 Rmk.?....11130 Rmk.
Yleensähän noi kiertää hesan kautta :D
-
Eilen lähetetetty, aamulla sai seurantakoodin ja tänään klo 15.00 rekisteröity paikalliseen postiin... Josko sitä huomenna pääsis hakemaan sit niin pääsee tesmimään myös vmaxia :)
-
Sama homma, paitsi en malttanut odottaa huomiseen. :P Eilen vissiin saapu Arizonalle noi VMaxit ja tänään sai postista klo. 15 jälkeen hakea pois, eli nopeutta löytyy täältäkin. ;)
On muuten mahtava laite tuo VMax! Jämäkkä ja laadukkaan tuntuinen kädessä ja tehoakin piisaa yli omien tarpeiden! Hakkaa Lavatuben ja VV350:sen mennen tullen. Tämän modin kanssa voisi kuvitella koko kuukauden reissussa pärjäävänsäkin. :D
-
Haa, Gripperi saapui postiauton kyydillä. Nopea oli toimitus.
Kauppiaalle kiitokset myös noista ylläreistä :D
-
::)Gripperin tilasin tänään klo 15:25
Postitettu tänään klo 16:02
Iso peukku valokuidun nopealle palvelulle!
Jos/kun palvelu toimii näin, tulen jatkossakin tilaamaan täältä!
Kiitos ja kumarrus.
-
Tänään tuli toi Vmax perille. Kuuluuko ton pohjacäpin olla tommonen, kun tungin noita mukana tulleita akkuja paikalleen tosta pohjimmaisesta hajos suojakuorta kun oli niin tiukka? Voiko toi akku mennä oikosulkuun kun kuori hajos?
Hyvin höyryää kuitenkin :esmoke:
-
Tuota samaa ihmettelin pohjacäpistä...
AW IMR 18350:t tuntuu olevan toooodella tiukkoja, mutta menevät kuitenkin.
-
Arizonan VMax oli kai uudempaa versiota?
Ymmärsinkö nyt oikein, että akku ei paksuuttaan mahdu cäpin sisälle? Oma veemaksi on eri kaupasta - cäppi itsessään mahduttaa AW IMR:n sisälleen helposti, mutta jousi on liian pitkä enkä uskalla vääntää kierrettä ihan pohjaan asti.
VMaxille on omakin ketju, sieltä lisää tästä aiheesta ja tietysti overflow:n mittauksia!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kiuas
Tänään tuli toi Vmax perille. Kuuluuko ton pohjacäpin olla tommonen, kun tungin noita mukana tulleita akkuja paikalleen tosta pohjimmaisesta hajos suojakuorta kun oli niin tiukka? Voiko toi akku mennä oikosulkuun kun kuori hajos?
Modi tuli tännekin eilen perille,kiitokset kauppiaalle! Trustfiren 18350 akut ei toimi kovinkaan hienosti siinä pohjacäpissä,meni samantien suojakuori rikki ja se joku suojapiirin osa osuu modin runkoon.. onneksi oli kuitenkin pari 16340 akkua jäänyt tyhjänpantiksi aiemmin ja niillä toimii hienosti.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Olisi kiva tietää jos joku ei saa toimitustamme seuraavana arkipäivänä jos on tilannut
ennen kl 14.
Eipä tullut minun VMax tänään tilattu 25.4 klo 6.44
Postitettu 25.4
Eikä edes näy postin seuranassa :'(
No nyt ilmesty postin seurantaan :
Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi.
Rekisteröinti: 26.4.2012 klo 16:47:55
-
Ainakin samassa tilauksessa tulleet IMR (Efest 800mAh) akut pelittää ongelmitta. :) Kannattaa tosin (tästäkin) puhdistaa ja öljytä kevyesti tuon pohjacäpin kierteet, itselläni ainakin kirskui oikein muikeasti ensimmäsella avauskerralla. :P
Itselläni ainakin jousi painuu käytännössä lähes pohjan tasalle ts. on pienessä upotuksessa cäpin sisällä.. On kyllä melko tarkat sovitukset ja jäykähkö jousi tässä laitteessa, mutta eipä ainakaan heilu, eikä helise. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kiuas
Sorry olin reissussa ja en kerenny aikaisemmin vastata. Kyllä ne akut ovat hieman ahtaita, mutta sopivat kyllä, ja ei siitä oikaria tule.
Jussi
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pultti
Modi tuli tännekin eilen perille,kiitokset kauppiaalle! Trustfiren 18350 akut ei toimi kovinkaan hienosti siinä pohjacäpissä,meni samantien suojakuori rikki ja se joku suojapiirin osa osuu modin runkoon.. onneksi oli kuitenkin pari 16340 akkua jäänyt tyhjänpantiksi aiemmin ja niillä toimii hienosti.
Suosittelen käyttämään vain toimittamiamme akkuja jotka ovat myös valmistajan hyväksymiä. Tuo akkuteollisuus kiinassa on hieman epästandardi.
-
Onkos nuo teillä myynnissä oleat "Noname" IMR-akut ohuempia kuin AW:n IMR:t? Aika tiukka tuo pohjacäpi on noille AW:n IMR:lle...
-
Ei voi olla totta :'( :'(
Tilasin tuon VMaxin pakettiin piti kuulua:
kaksi18350 imr akkua, sisätyy toimitukseen
trustfire tr 001 laturi, sisältyy toimitukseen
boge xl cartomisaattori , sisältyy toimitukseen
trip tip sisältyy toimitukseen
neulapullo, sisältyy toimitukseen
Ja Tuli ainoastaan tuo VMax modi ja neulapullo voi P*****E empä pääse testaamaan tota kun ei ole akkuja :( :(
*edit*
Kauppias otti yhteyttä ja pahoitteli tapahtunutta lupasi toimittaa puuttuvat tavarat
no jospa pääsisi maanantaina testailemaan tuota modia
-
Eilen päätin sitten Arizonasta The Gripperin tilata. Katsoin sivulta, että tavaraa oli ja vielä varmistin soittamalla, että jos nyt hetkohta panette postiin niin varmasti huomiseksi kerkeää. Tuli tilausvarmistus ja ilmoitus lähetyksestä. - Pakettikorttia ei tietenkään postista tullut ja mikä parasta, Arizonan sivuilla ilmoitetusta asiakaspalvelun puhelinnumerostakaan ei kukaan vastaa. Olisin vaan hienovaraisesti kysynyt Itellan lähetyskoodia jolla olisin voinut illalla postista paketin noutaa.
Hienoa kun paikalliset yritykset näin hienosti osoittavat palvelualttiuttaan. Tämän jälkeen ei tietenkään millään tulekaan mieleen tilata ulkomailta!
-
Itse tilasin toissapäivänä Gripperin ja oli tänään postilaatikossa!
Jos tilasit vain pelkän G:n(kuten minä) se tulee joko laatikkoon tai luukkuun.
Itsekin luulin, jotta tulee joku seurantanro, mut ei tullu.
Kärsivällisesti, kyllä se sieltä tulee ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
f157
Itse tilasin toissapäivänä Gripperin ja oli tänään postilaatikossa!
Jos tilasit vain pelkän G:n(kuten minä) se tulee joko laatikkoon tai luukkuun.
Itsekin luulin, jotta tulee joku seurantanro, mut ei tullu.
Kärsivällisesti, kyllä se sieltä tulee ;)
...eli tässä tapauksessa saan paketin/kirjeen keskiviikkona jolloin menen seuraavan kerran työpaikalle. Grande! Olen edelleen hyvin innoissani tästä! Seurantakoodi tuli toki 'jälkivaatimuksena' sähköpostiyhteydenoton jälkeen ja tiedonanto, että paketti lähtee vasta tänään, koodlla ei seurannasta löytynyt vielä mitään. Helpoin tapa menettää luottamus on lupailla sellaista mitä ei pidä. Tuskin palaan enää ostoaikeissa Arizonaan ;-)
-
Huh Huh. Kyllä on tiukkaa. Olen hirvittävän pahoillani että jo kolmas tai neljäs lähetys yrityksemme toimintaiakana ei lähtenyt samana päivänä kun sen saimme.
Olin valitettavasti työreissulla Ruotsissa ja en voi sille mitään että ihmiset jotka hoitivat tuolloin lähetyksiä tekivät tälläisen anteeksiantamattoman virheen.
Olen todella pahoillani, mutta voit kuvitella kuinka pahoillaan oli työntekijäni
joka näki viestisi. Muistakaa nyt hyvät ihmiset että toimitusehdoissammekin kerromme että pyrimme toimittamaan lähetykset parin kolmen päivän aikana tilauksesta. Meillä on asiaks kunkku, mutta kunkuillakin on yleensä käytöstapoja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Huh Huh. Kyllä on tiukkaa. Olen hirvittävän pahoillani että jo kolmas tai neljäs lähetys yrityksemme toimintaiakana ei lähtenyt samana päivänä kun sen saimme.
Olin valitettavasti työreissulla Ruotsissa ja en voi sille mitään että ihmiset jotka hoitivat tuolloin lähetyksiä tekivät tälläisen anteeksiantamattoman virheen.
Olen todella pahoillani, mutta voit kuvitella kuinka pahoillaan oli työntekijäni
joka näki viestisi. Muistakaa nyt hyvät ihmiset että toimitusehdoissammekin kerromme että pyrimme toimittamaan lähetykset parin kolmen päivän aikana tilauksesta. Meillä on asiaks kunkku, mutta kunkuillakin on yleensä käytöstapoja.
Annetaan anteeksi, kyllä näitä sattuu itsekullekin. - Ja toivottavasti typerä annatukseni jää huomiotta, tuskin näin hyvää kotimaista kauppaa tulen omalta osaltanikaan boikotoimaan. Sori vaan, kyllä se Gripper sieltä saapuu ;-)