Löytyyhän sitäki DIY jos ei muuten. empä ole tarvinnu ko mulle maistuu nimenomaan tuo 1/4 sotku...
Printable View
Löytyyhän sitäki DIY jos ei muuten. empä ole tarvinnu ko mulle maistuu nimenomaan tuo 1/4 sotku...
Olvia.. muutama tölkki.
Paskaluukusta eli tuttavallisemmin telkusta alkaa death proof.
LF toimitti uusia bogeja (johan tuo viimeisin olikin toimittanut höyryt n. 30ml:sta.) ah.
Prime 15 + TW tobacco americanno + RY8 + caramelized cappucino + secret ingredients -sekoitus höyryää neljällä voltilla.. Life is good, vai "Elämä on"?
Statuspäivitys. Joo!
Tähänkö ollaan päästy: http://open.spotify.com/track/47Zux9OJhXUOKNOqSreyvJ
Helvetin laadukas suomibiisi. Nuf said.
hellurei ja hellät tunteet
puoli neljältä läksin baarista ja vieläkin ihan kännissä. mitähän helevattaa sitä on oikein tullut juotua :-\
no mutta mukavampihan se on herätä kännissä ku rapulassa :D
haHAA! Kissa toimi sijaisoksentajana! Tämä on poikkeuksellinen lauantaipäivä.
Siitähän lähtee muuten jokseenkin samanlainen ääni kuin jos kaataisi öljyä moottoriin sellasesta entisaikaisesta peltisestä Mobil-kanisterista. Kerran muuttui uni sujuvasti autonhuoltoon kun killi yrjösi sänkyyn :D
Krak krak siitä on lauantai illat tehty O0
Mutta mis on mun juoma?!
Kohta varmaan joutuu asentaa jonkun mirc johdannaisen kun ei keskustelukumppania kotoa löydy...
Nimim. Kolme tietokonetta on liikaa, aina toi löytää yhen mitä räplätä...
No mites tässä nyt taas näin kävi. Loma lähenee ja muutenkin tunnit työpaikalla tiukassa joten isi cecculissa. Pitää ottaa nyt löysät pois notta jaksaa penskojen kanssa meuhkata loman.
//Devilen
Kesänakit vaihdettu autoon ja aikaisin kotiuduttu töistä.
Eli *KRAK*
https://lh5.googleusercontent.com/-X...-0/s640/12+-+1
^ Mainio kuva, kissalle maistuisi myös?
Muutama töiden jälkeen ja kohta pitäs jaksaa taas lähteä. Kofeiinia naamariin? :D
hahahahahhaha, kesäloma alko ja 3 kaljaa takana ties kuinka monta eessä.... huaaaaaaaa..... helikopterikänni päälle....
Paskan työviikon jälkeen kylmä kalja kera Halo-höyryjen maistuu erityisen hyvältä! :esmoke:
Palkaton harjoittelija tekee 10 tunnin työpäiviä :-\
Sen kunniaksi kylmä olut tai pari, ja nukkumaan, niin jaksaa lähteä aamusta taas kouluun.
Krak sanoi siideri. Kohta sanoo kuohari poks.
Nyt on paha. Joe on vetänyt puoli litraa Larsenia, kymmenen lonkeroa ja katosunt Brunon. Mitä tahansa voi tapahtua seuraavaksi.