Jospa ne vihreetki sit lähtis sieltä pikkuhiljaa etenemään. Toivottavasti Stillare tai Crown ottaa kontaktia. Mielummin tietysti molemmat. Onko kellään sattumoisin kokemusta EBOXista Stillaren kans? Sitä olis tuossa tarkotus käyttää.
Printable View
Jospa ne vihreetki sit lähtis sieltä pikkuhiljaa etenemään. Toivottavasti Stillare tai Crown ottaa kontaktia. Mielummin tietysti molemmat. Onko kellään sattumoisin kokemusta EBOXista Stillaren kans? Sitä olis tuossa tarkotus käyttää.
On jotkut saanut käsityksen vissiin että tämä olisi susi laite erinäisten asioiden takia. Oma mielipide tässä nyt muutamien päivien jälkeen on että saa ehdotonta kiitosta napeista, ne on omaan makuun täydelliset ja täydellisesti sijoitetut.Tulittaa joka ikinen kerta varmasti ja on pehmeä painaa, säätönapit naksulla vahvemmat. Ei tarvitse käyttää näppäinlukkoakaan jurikaan.
Materiaali ei oikeasti ole kovinkaan heikkoa vaikka siltä vaikuttaa hieman. (kyllä, kääntelin ja vääntelin tuota :D ). Haittaa ei toki olisi jos hieman jämäkämmän oloinen olisi. Niin ja pyöristetymmät kulmat.
Tuo 510-liitin on juuri se hyvin toimiva perusliitin kuin tuohon haluttiinkin, ottaa itsellä kontaktia ainakin kaikkien kanssa jotka päässä käyneet (rsst, kloonikaiffari, expromizer, novum).
Akun kontaktit ovat itsellä sellaiset että voivat painua tosiaan hieman ja täten voi joutua niitä hieman kampeamaan ylös.
Kaikenkaikkiaan kuitenkin ihan tyytyväinen tähän olen ainakin tällähetkellä! Muistutuksena tosiaan että jo pelkkä DNA30 piiri maksaa senverran että alennuksien jälkeen tuo alle 130€ ei kauhean paha hinta ole suht kompaktista boxista joka (panan 3400mah) akullaa tulittaa koko päivän eikä tehojen puutostauti iske!
Itekkin kyllä tykkään tästä boxista, on just passelin kokonen ja napit on mukavat ja just oikealla paikalla, mutta toi liitin pistää jotenkin mietityttään, että kestääkö vai ei..
Voiskos esmoke hieman kertoilla missä näiden kanssa tällähetkellä mennään?
Itsellä 23.5 ennakkotilattuna musta boxi ja tilana lukee ebox in production?
Veikkaan että moni muukin miettii milloin saa laitteen käsiinsä.
Näissä kestää minkä aikaa kestää, mutta jotain infoa olis kiva saada.
Mä leikkasin palan lahjanarua ja laitan sen aina akun alle, helppo nykästä akku irti.http://img.tapatalk.com/d/14/06/13/2u5e6uhu.jpg
Tolviisii.
Ja tapatalk sitten päätti, että kuva on kivempi poikittain.
Eiköst tähän pitäny tulla se lärpäke et saa nyppästyä akun kätsästi pois ? :o
Niin mäkin muistelisin, tais olla siinä esittelyvideossa mainittu.
Mä itse nostan akun kannen kulman kanssa, about sata akun vaihtoa ja kannessa ei mitään jälkeä.
Kolme valkoista boksitilausta teillä tietämättömillä, en jaksa enää odottaa, maanantaina lähtee kavereille uudet paketit. Tänään aloitettiin kasaus eri liittimellä, joissa parempi plussan eriste, joten saadaan loputkin ennakkotilaukset ennen juhannusta perille!
"Huonommalla" tiivisteellä tilanneet saavat varmaan paremman tiivisteen vaihdon ilman kuluja? Asiahan ei toki minulle kuulu, kun olin kaukaa viisas ja päätin seurata sekoi...alun pienehköjä vastoinkäymisiä.
No niin, nyt sitten tippui lattialle. Takakansi ja akku lähti irti ja kun laitoin takas niin mitään ei tapahdu. Näyttöön ei tule mitään eloa ja ei tulita. Oliko se nyt sitten siinä?
Nooh. Laitoin viestiä esmokelle. Kyllä kai ton nyt pudottamista kuitenkin pitäisi kestää, sillä ei se mistään korkealta sentään pudonnut. Itseasiassa ihmettelen miten se akku edes lähti irti, sillä se on meinaan aika tiukasti kiinni. Mikään ei kyllä boksissa helise, kun sitä heiluttelee.
Valkoisen ostoa harkitseville vähän realistisempi kuva siitä miltä boksi näyttää jos aurinko paistaa vähän sälekaihtimien välistä.
Eboxmod "White" - Imgur
Oho, no kylläpä loistaa!