Eipä näitä vielä ole tullut kovin montaa maistettua mutta ECigW:n Cranberry Crush on tällä hetkellä huonoin vastaantullut...
Printable View
Eipä näitä vielä ole tullut kovin montaa maistettua mutta ECigW:n Cranberry Crush on tällä hetkellä huonoin vastaantullut...
Blue cheese, hyi helvetti... Mitä mä oikein ajattelin kun sitä tilasin :lol:
nyt se löytyi! FSUSA:n Wyatt Earpp, huisaamari!
ECigWiz tuli joskus tilattua VR:n mustikkaa... oli kyllä niin kaamea maku ettei kyllä mustikkaa ollut nähnytkään :eek:
En tiedä mutta kun tuota RY4 on niin hehkutettu että on hyvää, tilalasin ecigweeltä putelin niin ei ainakaan omaan makuun ole, hyi !! 30ml puteli olis nyt tuhottavana mutta taitaa jäädä höyryttelemättä. Tuosta jää ihollekkin kummallinen olo niin kuin jotain rasvaa olis suihkinut ympäriinsä, yök !!
No lähetä mulle maistettavaks niin oksennetaan kahdestaan :D
Pipesauce Kentucky Blue Grass, hyi hel.... Hajustakin kakoo, maku on sanoinkuvaamattoman hirveä.
wizmixin blackcurrant burst :antismoke: kolmatta viikkoa oli tuulettumassa mutta tämä ei parane ei millään, järjetön parfyymi vaan maistuu
Hangsenin mustaherukka oli myös ihan kelpokamaa bargainilta.
Blue Grass on täälläkin tuulettumassa,toivottavasti siitä saisi höyryttely kelpoista.
Aivan järkyttävää sotkua tai sitten on vaan tullut liian pitkään höyryteltyä makeita nesteitä.
Kaverin höyttimestä maistoin freedom smoken: Smurf`s Blood:ia ja oli kyllä toidella outo ja paska maku, eikanin minun makuhermoille. Joku varmaan tykkää mutta en minä, hyi, yöks....
Yli kuukauden tuulettunut Oak Barrel Cider. Hyi vittu. Ihan oikeesti. Ei voi olla näin pahaa. Tässä on pakko olla jotain vikaa. Aivan järjetön kurkkutuntuma yhditettynä palaneeseen paska ämpäriin jossa homeisia omenankuoria. :antismoke:
sinihomejuusto !
Sinihomejuusto!
Kyllä varmaanki toi ecigwizist tilattu nuclear pulsion vetää paskimman kokemuksen
ecigwizardilta tilattu hot cinnamon oisko vermillion riverin tekeleitä..OMG ZIISUS MITÄ SONTAA:antismoke: tuo maku jäi kyllä pysyvästi mieleen ja laitteisiin. useampi kerta tuli ato pestyä ennenkuin maku alkoi hävitä.nevö evö ägen. mitähän sitä tuli ajateltua ku tuon tilasi:crazy:
WizMix Mucho mango. Kiukulla vetelin tankillisen, mutta voi perkele.
Maku toi mieleen lähinnä jonkun lapsuuden trauman. Tuuletettuna ja ilman.