Täysin samaa mieltä 124 300d on kyllä varma peli kuten myös 123 dieselit. Oppii muuten ohittamaan kun aikansa rullailee 123 200 deellä, on muuten sen verrean laiska, että tosissaan pitää ennakoida jos meinaa ohitte mennä 80 alueella.
Printable View
Paineita on joo, mutta yks kollega kun sai valituksia siitä että on hidas, totes notta sitten jos ei kelpaa, niin antakaa kenkää mutta mä teen kunnolla. Ei saanu kenkää, ja tekee edelleen helvetin hyvää työtä. Mulle ei oo koskaan varsinaisesti valitettu, mutta vastaavasti teen hommat omaan verkkaiseen mutta vastaavasti asiakkaalle parempaan tapaan.
Ja kuten sanottu, siinä kymppikilsan matkalla oli suoraa, latu auki ja meikäläinen hidasteli että kuski on hyvä ja painaa ohi. Kaikki edellytykset painella ohi. Mutta ei, jäi nuolemaan puskuria ja sai maksaa siitä. Jo ihan vaan sen takia, että jos henkilöautolla ajaa perässä niin vituttaa, kun siinä hiillostaa rekka 12 tonnin massansa kanssa se hirvittää.
Summa summarum, sai sitä mitä tilas. Vaikka paineita on, se että onko rakoa 5 metriä vai 15 metriä ei vaikuta matka-aikaan, ja päätökset omasta toiminnasta on viimekädessä ihmisellä itsellään. En mä hyväksy TH-puolenkaan perseilyä, vielä vähemmän kun usein on jopa henki kyseessä. Mä ainoastaan ymmärrän mistä se hutilointi johtuu. Ja siitäkin kyllä maksetaan, siitä pitää omaiset ja potilasasiamies huolen.
Mun osalta tää oli tässä. Älkää käsittäkö väärin, ei mulla oo mitään raskaan kaluston kuskeja vastaan yleensä. Tää oli vaan yksittäistapaus. Taksikuskit on sitten oma lukunsa... :D
toi on kyllä varmasti ihan totta, pitäshän tuota itekki ku tietää jo melkeen et mitä makuja sekottelemalla tulis hyvää :D tääki vaan taas sellanen asia mihin ei oo vaan jaksanu perehtyä enempää, oonhan mä noita niksapohjia jo katellu mut en vaa tiiä mitä tilais. ja mulla on nii huono matikkapää et meen ihan sekasi ku yritän miettiäkkään jotain milligrammoja ja millilitroja :rolleyes: mikähän se ois helpoin tapa läträtä 12mg nesteet...
Osta Inaweran Powersmoke bazaa 12mg niksoilla ja ruiki sinne tiivisteet sekaan. Hitusenhan se nikotiinipitoisuus siinä laskee, mutta ei merkittävästi. Helpointahan on tehdä 10ml satseja niin onnistuu prosenttilaskut päässä suoraan. Oisin tarjonnut muuten vapeon.co.uk mutta sieltä ei vissiin saanut 12mg:nä eli ego2.pl tapaus edessä nähtävästi. Sieltä saapi noita atmos labin tiivisteitä, jotka ovat erinomaisia. Maksavat tosin aika paljon, mutta ovat myös sitten riittoisia sillä ~5% tiivaria riittää. Suosittelen myös inaweran tino d'milano sarjaa.
Ei niitä onneks päässä tarvi laskee :)
Tässä hyvä laskuri, eJuice Recipe Calculator
En kyllä usko noihin extraväkeviin tiivareihin, voiko siinä parissa hassussa tipassa tosiaan olla yhtäpaljon makeutta yms herkkua, kuin se et perustiivaria tööttää 5ml ja 25ml pohjaa perään?
Tosin en ole vielä päässyt kokeilemaan, niin menee vain huonon asenteen piikkiin.
Atmoseja tuli kyllä eilen bongailtua, mut Vanilla for pipet sieltä lähti sit mukaan monien perusmakujen ohella. Yksi hypeneste kerrallaan :)
Laiskuus, ihmisten laiskuus ottaa asioista selvää, ei se nyt niin vaikeeta ole. Netti käteen ja lukemaan, ei kannate ite yrittäää ;)
voi kiitoksia ohjeista! ehkäpä helpoin just alottaa tääkin homma et pohja+tiivari ja sit miettiä jotain isompia niksamääriä joskus niin voi säätää sitä vähän enemmän halutessaan. tuo laskuri menee kirjanmerkkeihin!
liittyks tää nyt jotenkin tähän et mulle annettiin neuvoja? :rolleyes:
Kyllä ainakin atmoksen blue raspberry ja orange tarjoaa sillä 5% tiivarilla itelle ihan tarpeeks kovat makuelämykset. Vertailukohtana Capellan orange jota ruikin 20%. :thinking:Ite lämpenin näihin Flawor Westin tiivareihin aika hyvin nyt, 15% riittää VG-voittoiseen pohjaan ja 10ml maksaa 3€. Ihan kelpo hinta/laatu. Seuraavana vuorossa varmaan Lorann's.
Näinköhän meni tämäkin thread taas chattailuksi ja luuponen panputtaa. Liite 11370
rahtarit on vähän arkoja ohittelemaan koska tuolla tien päällä on noita rekkavihaajia tai muuten vaan mielenvikaisia ammattikuskien kiusaajia. Ei ole kuulemma kovinkaan harvinaista että joku edellä vilkuttelee auliisti ohituspaikkaa ja sitten kun on saanut väännettyä rekan rinnalle niin kiihdyttää sopivasti karkuun :crazy: ... ja se ei nyt ihan sadan metrin matkalla onnistu tuo täyden perävaunun siirtely kaistalta toisella ja takaisin.
Njuu kyllähän se kovin valmistajista on kiinni.
Pink Spotin tiivareilla leikkiessä just ja just sai riittävästi makua gennyillä tolla 5ml + 25ml systeemillä, sit kun erehdyin tekemään samalla kaavalla Decadentin Absinthea ni meinasin kuolla. Niin yltiömaku että huhhuh ja päänsärky.
Pikkuserkku clearomiehenä taas totesi, että Absinthe oli just passelia ja ryösti koko satsin itselleen. Lisäämällä pohjaa olis toki helpottanut mut menkööt.
Niin paljon muuttujia :) Nyt tulevana peruslaite-miehenä kokkauksissa niksat nousee hitusen ja makua reilusti vaan. Mitään tippalaskureita ei harrasteta, käsituntumalla sotketaan ja ihmetellään.
Kyllä sitä latua oli pitkälle ja nimenomaan suoraan, enkä halunnu vilkulla hämmentää kun risteäviä pikkuteitä on reilusti. Mutta mitä, arastelee ohittaa mutta surutta nuolee puskuria? :D
Ja jos takaisin aiheeseen. Suhtauduin tuohon Demon's Soulsiin vaaditulla vakavuudella ja kaikki meni hyvin siihen asti että vahingossa rymistelin pomon jalkoihin. Hupsista, 12K sielua hukkaan. Kyllä maar vitutti, ensin meni ikä ja terveys pikkupomon kanssa ja kaikki ansiot valu hiekkaan. Sen siitä saa kun ei kuseta ja käytä läpipeluuohjeita. :facepalm:
:evil:
Ei tosiaan liity suhun mitenkään vaan yleisesti kirjoitin, välis tuntuu et ei osata edes persettä pyyhkiä ilman neuvoa. Sen harjan saa ottaa käteen ja kokeilla, ei se ole paha. Ja tämä ei liity sinuun milläään tavalla. Hienoa et olet uskaltanu tulla "kaapista" ulos, se sinulle suotakoon. Itsellä on ollu hookkaneita kamuja pitkin elämää, koskaan en ole heitä ymmärtäny mutta aina olen hyväksyny ja hyväksyn jatkossakin. Hyväksyn kaikki elävät ötötkät
nyt kyl menee tää juttu ihan ohi :crazy:
^Siis miten menee ohi?
Taitaa mennä viikonlopun piikkiin ;)
No kai sen näkee joo mutta eiköhän se nyt selvin merkki ole että menehän ohi. Mun mielestä se että näytetään vilkkua on ihan hyvä tapa. Takana tuleva voi näin luottaa että ohitettava ajattelee/ymmärtää edes vähän ja on valmis esim. antamaan tietä jos joku tuleekin vastaan.
Tietty jos sivuteitä on niin eiköhän se takana tuleva ymmärrä jos pikaisesti vilkauttaa.
En barolen tekoa arvostele, jos rekkakuski niin huonosti tilanteen hoiti niin ihan ok näpäytys.
Mutta se vilkun käyttö mielestäni suotavaa tuossa tilanteessa ja tulee varmasti selväksi takana tulevalle että saa mennä ohi.
Toi "hyväksyn kaikki elävät ötökät" jättää hitusen kysymyksiä semminkin, kun siitä seksuaalisesta suuntaumukesta yleensä piti alkaa puhua.
^ Mut on se vilkku ainakin signaali että kannattaa käydä viereisellä kaistalla kurkkaamassa :)
Jos Trollia jotenki mun vastaus hämäs niin sanottakoon vielä tässä et miulle ihan ötökän sama jos joku tyksii miehestä tai naisesta, Täs tapauksessa tais olla homopoika kyseessä. Ei mua kiinnosta onko kaveri homo vai hetero, ei kuulu mulle enkä ole kiinnostnu.
Mut kaikenmaailman shaisseja kyllä voidaan potea.
Tässä nyt tais aiheuttaa ihmetystä se aasinsillan puuttuminen.
Mä en ole niin idiootti että luottaisin tippaakaan jos joku vilkulla näyttää että mene ohi, viimeksi kun joku ajoi reunassa hiljennellen ja vilkautellen, vaikka luulisi sokeankin näkevän kepillä että ohitusmatka ennen mutkaa oli liian lyhyt! En todellakaan mennyt ohi, ja ylläripylläri siellä mutkassa tuli auto vastaan. Tossakin tilanteessa jos ton vilkuttelijan takana olis ajanu vaikka joku kokematon kuski tai muuten sokea niin olisi saattanut ottaa vinkistä vaarin ja olis ollu kuorma romurille kasassa.
Joku kävi tönimään baarissa äsken ja arvatkaa kuka lens pihalle? No vahvempi tietty. Vittu että ottaa päähän noi riidan haastajat.
Jaha, täällä homot pikku autoissaan eivät anna tietä e-neste rekalle, joka kuljettaa makutiivisteitä diy henkilöille aamiasmurojen aikaan. Kyllä tästä vielä aamun tunteina hyvä keskustelu tulee:laugh: Ehkä pientä rönsyilyä, mutta sehän on foorumin suola:thumbsup:
Pahoittelen yhteenvedon keskeneräisyyttä, mutta ei jaksa kelata sivutolkulla taaksepäin.
Siis mitä täällä sekoillaan ötököistä ja homoista?
Taisi olla vain kielikuva, kaikki ei osaa lukea rivienvälistä:) Ne ötökät
Kyllä mä tajusin. Mä vaan ihmettelen että miten jollekkin jonkun seksuaalinen suuntautuminen on niin järisyttävää että se pitää ottaa puheeksi topikissa jossa siitä ei olla puhuttu mitään.
Tarttu varmaankin foorumilta, tässä kun hyppii topicista toiseen, niin meneehän siinä puurot ja vellit sekaisin ja saattaa ketjut mennä sekaisin:)
Onhan se prkl, joka saatanan kivijalka on täynnä jotain saatanan pitsa ahmedin ns ruokapaikkaa, muttei yhtään kunnollista ruokapaikkaa. Lähin olisi Vantaalla, mutta lähde nyt tonne saatanan sateeseen kävelemään junalleX-(
Sattuneesta syystä kun ei voi autollakaan mennä:)
Olisimpa jossain Roomassa tai Pariisissa, niin ei tarvis kuin kynnykseltä kaatua, niin olisi kunnollisia ruokapaikkoja mistä valita
ei prkl, nyt rupes jo urakalla vituttamaan.......
Taidan kävellä alepaan, kun itse tekee niin saa just niin hyvää kun sattuu tulemaan:laugh:
Eikö edullinen kebab maistu/kelpaa?
Ällös Esa nirsoile, kebab on jumalten ruokaa. :laugh: Kenties saat ullatustäytteen kaupan päälle? :lol: