No niin, siinähän se tuli, pitäisiköhän mun mennä nyt jäähdyttelemään saunaan. :facepalm:
Printable View
Kuka tulee ensimmäisenä kaapista?
Omasta lapsuudesta vois todeta et tuskin olisin pahemmin kieroon kasvanut oli sitten vanhemmat kaksi Jormaa tai Pirjoa kunhan ei kumpikaan olisi alkoholisteja.
Pahin asia tuossa on ympäristön suhtautuminen, voi ristus sitä rumpaa koulussa kun olisi joulujuhlaan tullu kaksi karvaista setää käsi kädessä katsomaan pojan esiintymistä. Pataan olis tullu ja rajusti!
Eli suurin ongelma on edelleen homofobia..
No eihän se lapsiin sekaantuminenkaan JOKA KERTA puutu toisen vapaaseen tahtoon tai satuta toista. En nyt silti lähtis homoutta vertaamaan lapsiin sekaantumiseen.
Vika on niissä, ei missään muussa.
Edit. Jos lapset ei ymmärrä ja hyväksy, vika itseasiassa on vanhemmissa jotka ei vaivautunu opettamaan suvaitsevaisuutta. Homojen karsastaminen kun ei oo synnynnäistä.
Minä myös sain ihan reilusti pataan koulussa, asennevamma se itse ongelma onkin eikä se kuka hoonaa mitäkin rööriä.
Tuo erillaisuuteen suhtautuminen ei hetkessä muutu, siinä menee muutama sukupolvi.
E: Itsellä pataan saaminen johtui kun olin pullukka/ujo lapsi.
Kaikkea erillaista pitää vähintään lyödä..
Hyvä editti Barole, just meinasin tuohon lisätä, että vika nimenomaan ei ole alkujaan lapsissa. Oma ainakin leikkii ilman mitään ongelmia eriväristen, -uskoisten ja seksuaalisensuuntautumisen omaavien vanhempien lasten kanssa. Aikalailla tietoisesti tulee varottua himassa mitään lepakko tms huutelua, muodostakoon mielipiteensä itse aikanaan, samoin kuin uskonnonkin suhteen.
Lisättäköön vielä, että lähipiiristä löytyy useampikin ns sateenkaariperhe, mikä vaikuttanee myöskin omiin lapsiin istutettaviin asenteisiin. Kusipää on kusipää riippumatta siitä mitä rööriä hoonaa tahi on hoonaamatta.
http://www.youtube.com/watch?v=bfZjVIaFXSQ
Rakkaudella ja ylpeydellä... Terveisiä maalta :thumbup:
Eivätkä tule ymmärtämään jos ei asialle tehdä mitään. Tosin toi median homouden ylikorostaminen tuskin edesauttaa suvaitsuvaisuutta. Vanhemmista tuo muutos lähtee jos on lähteäkseen.
Omaa lasta yrittäny kasvattaa suvaitsemaan erillaisia ihmisiä, ei kaikkien kanssa tarvitse kaveria olla jos näkemykset eroaa mutta erillaisuus ei saa olla syy kiusaamiselle tai väheksymiselle.
On ollut kyllä mehukasta, jatkakaa :popcorn: Pienellä tönäsyllä saatiin aika hyvin 3-4 sivua homojuttua :laugh:
Arvomaailmasta voidaan vääntää maailman tappiin asti, troolit veteen ja kalastamaan :evil:
Ei suvaitsevaisuutta "opeteta", herra paratkoon!
Asioita vain ei nosteta lasten kuullen pöydälle.
Muksut leikkivät kenen kanssa tahtovat ja VASTA sitten aletaan keskustelu aiheesta, jos/kun muksun puheissa ihonväri/sukupuolinen suhtautuminen nousevat korostetusti esille.
Se, mitä noille skideille yritetään takoa päähän pitää olla suhteutettuna niiden kehitystasoon ja kykyyn hahmottaa abstrakteja käsitteitä, kuten homoseksuaalisuus.