Miksi heteroja pitää?
Printable View
Avatkaa nyt oma topicci tälle suurelle homo-keskustelulle kun herättää niin paljon keskustelua :eek:
Koska enemmistö?
Kiinnittäkääpä huomio sellaiseen seikkaan, että aikas monessa tapauksessa homo/maahanmuuttaja/yms. asiaa ei tuo esille asianomainen, vaan "huolestunut" hetero.
Jonkin verran noissa(kin) piireissä pyörineenä yleinen konsensus on, että "live and let live" on kiva, jatkuva pöydällenosto ei IKINÄ vakauta status quoa.
Mä lakkaan meuhkaamasta kun väki ymmärtää että homojen oikeudet ei oo niiltä pois millään tavalla. Ei se maton alle lakaiseminen tee mitään.
Mutta tajuatkö sä sen, että sillä "meuhaamisella" sä aiheutat negatiivisia reaktioita homojen suuntaan samalla, kun itse kävelet pois paikalta?
Tämäkään asia ei ole niin helppo, että huutelemalla asiat korjautuisivat, se nyt vain ON maan tapa ja se EI muutu hetkessä.
barole, pitää vaan oottaa että keski-ikänen valkoihonen konservatiivi-mies kuolee.
vähä samanlaine väännön aihe ku jumalat ja sähkörööki. toisel puolel on "mut ku mun mielipide ja näyttää rumalta ja ajatelkaa lapsia ja koska raamattu ja ja..." ja toisel puolel on järki.
Maan tapa? Ei muutu hetkessä? Joku aikahan sitten tehtiin gallup homoavioliitoista ja se on jo niin päin että enemmistö kannattaa, adoptio-oikeudelle oli edelleen enemmän vastustajia mutta kyllä senkin kannatus oli kymmenissä prosenteissa jo. Ja ihan yhtälailla nämä vanhat homovastaiset dinosaurukset meuhkaa.
Miten niin erehtyy?
Eiköhän se evoluutio ole oikeassa.
Vittu mä lyön popparit mikroon :eek:
Myös rikollisia on aina,pitäisikö esim.ylinopeus olla hyväksyttyä kun sitä osa ajaa?
:popcorn:
Homous on laillista, ylinopeus ei. Ylinopeus ja rikokset ylipäätään on omia valintoja, homous ei.
Ja kyllä mä ennemmin kahden Jorman poikana kasvaisin ku Peran ja Anitan jos ne Jormat olis parempia vanhempia. Niin monet heterot saa lapsia vaikka ei oo pienintäkään kykyä vanhemmuuteen, mutta loistavilta vanhemmilta se kielletään koska ne on homoja?
Kuule kyllä niitä huhuja riitti ihan ilmankin että kasvoi kahden jorman kanssa, oli sen verran värikästä menoa mun ensimmäisinä elivuosina että normaalien homojen lapsena olisi luultavasti ollut helpompaa niin huhujen kuin muunkin suhteen. :laugh: Ja tosissaanko rinnastat homouden rikollisuuteen?